Guttemammatil2
Blir kjent med forumet
Gratulerer [emoji7]
Denne lyste mot meg i dag tidlig[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji7]
Denne lyste mot meg i dag tidlig[emoji173]️
Er det noen som har kjennskap til noe jeg kan ta for å få lengre luteafase? Jeg har ca 9-10 dager fra EL til mens. Egget blir befruktet, men virker som det ikke rekker å feste seg skikkelig før kroppen frastøter det seg. Får positive tester, men begynner å blø.
Kan jeg ta det selv om jeg ammer? Skal til legen i mårra. Greit å kunne spørre om noe kpnkret [emoji3]Sniker
Progesteron kan man ta. F.eks lutinus
Dette må du ha resept på
Kan jeg ta det selv om jeg ammer? Skal til legen i mårra. Greit å kunne spørre om noe kpnkret [emoji3]
Jeg er forvirra. Har blødd i 3 dager (dette er tredje). Gtestene blir sterkere. Her er testene fra 1 dag med positiv test og blødning, til i dag. Tok også en CB som er positiv også. Kan det være kjemisk, eller er det håp?
Her er CB jeg tok nå.
Kanskje greit å ta blodprøver hos legen med noen dagers mellomrom for å sjekke stigning? [emoji4] er den sikreste måten å få svar på. Jeg heier på deg! [emoji173]Jeg er forvirra. Har blødd i 3 dager (dette er tredje). Gtestene blir sterkere. Her er testene fra 1 dag med positiv test og blødning, til i dag. Tok også en CB som er positiv også. Kan det være kjemisk, eller er det håp?
Blir jo forvirra [emoji85] legen min er kjip å vil ikke ta blodprøve før i neste uke. Da er jeg over "normal ikm". Så må vente.Det der ser jo ut som babystreker det[emoji3] og er jo stigning også! rart med blødning, men det trenger ikke bety at det går galt!
Legen min er kjip. Vil ikke ta blodprøver før i neste uke. Jeg har syklus på 28 normalt. Med el rundt 18/19. Denne gangen kom EL 14. Så han mente jeg burde vente med å teste til om 2/3 dager til (ikm etter hans mening) og ta blodprøve på neste mandag. Greier jo ikke vente såååå lenge, så blitt testetøs [emoji23][emoji85]Kanskje greit å ta blodprøver hos legen med noen dagers mellomrom for å sjekke stigning? [emoji4] er den sikreste måten å få svar på. Jeg heier på deg! [emoji173]
Legen kan ikke nekte deg å ta blodprøver, så bare stå på ditt [emoji6] du kan sikkert kunne ta blodprøver uten å måtte ha legetime også, bare ring kontoret og hør [emoji4] lykke til! [emoji173]Legen min er kjip. Vil ikke ta blodprøver før i neste uke. Jeg har syklus på 28 normalt. Med el rundt 18/19. Denne gangen kom EL 14. Så han mente jeg burde vente med å teste til om 2/3 dager til (ikm etter hans mening) og ta blodprøve på neste mandag. Greier jo ikke vente såååå lenge, så blitt testetøs [emoji23][emoji85]
Skal ta blodprøve i dag. Hadde legetime i går, men labben stengte. Så skal å ta nå snart. Men måtte virkelig stå på mitt! Merkelig. Anyways, tok ny test i mårrest, svakere enn i går. Så har ikke nå håp igjen.Legen kan ikke nekte deg å ta blodprøver, så bare stå på ditt [emoji6] du kan sikkert kunne ta blodprøver uten å måtte ha legetime også, bare ring kontoret og hør [emoji4] lykke til! [emoji173]
Sender deg en god klem [emoji173] håper det bare var en dårlig test du tok[emoji173]Skal ta blodprøve i dag. Hadde legetime i går, men labben stengte. Så skal å ta nå snart. Men måtte virkelig stå på mitt! Merkelig. Anyways, tok ny test i mårrest, svakere enn i går. Så har ikke nå håp igjen.
Denne gruppen har jeg ikke fått med meg! Vi mistet i juni etter å ha blitt gravide med prøverør, og har nå hatt pause fra fertilitetsklinikken i sommer.
Skal egentlig få mensen i dag men syklusen var helt på bærtur forje mnd, og det virker sånn nå også:/ Jeg trodde jeg hadde eggløsning for 14 dager siden, men har hatt masse utflod- slimete og melkehvit omtrent siden da:/ beklager detaljer [emoji23] Tok en test i dag, babyplan sensitive tester, og fikk svak strek !
Jeg tenker at enten så enten så er testen feil/ for sensitiv, eller så er jeg gravid, men at det er kjemisk :/ synes liksom streken er altfor altfor for svak til å være på ikm :/ Noen som har mer erfaringer med babyplan?
Så trist at du også mistet[emoji20] mistet prøverørforsøk jeg også! Heldigvis kom kroppen fort tilbake til normalen og jeg er i gang med stimulering til nytt fryseforsøk[emoji5]
Uff, kjipt å gå å vente på TR altså! Jeg har ikke brukt g-testene til babyplan, men er veldig fornøyd med EL-testene! Har du bilde?? Hadde jo vært fantastisk om dere hadde fått til en ventespire da[emoji173]️