Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Fikk se et lite, bankende hjerte på ul i går og ble satt til å være i uke 7. Tør ikke ha store forventninger før etter uke 12, men håper det skal gå bra. [emoji173] går på Klexane-sprøyter nå av en annen grunn og håper de skal hjelpe litt også.
Gratulerer! Krysser fingrene :D

Fikk se et lite, bankende hjerte på ul i går og ble satt til å være i uke 7. Tør ikke ha store forventninger før etter uke 12, men håper det skal gå bra. [emoji173] går på Klexane-sprøyter nå av en annen grunn og håper de skal hjelpe litt også.

Gratulerer så mye[emoji173]️ herlig med bankende hjerte! Håper jeg også opplever det denne gangen[emoji173]️

Gratulerer! Krysser fingrene :D
Tusen takk![emoji173]
Gratulerer så mye[emoji173]️ herlig med bankende hjerte! Håper jeg også opplever det denne gangen[emoji173]️
Tusen takk![emoji173] var helt uvirkelig å få se! Sist gang jeg var gravid og på ul var det pga blødninger, og da var det bare litt rester på vei ut igjen å se.
Er du gravid igjen? [emoji4] hvor langt er du på vei?[emoji4]

Tusen takk![emoji173]

Tusen takk![emoji173] var helt uvirkelig å få se! Sist gang jeg var gravid og på ul var det pga blødninger, og da var det bare litt rester på vei ut igjen å se.
Er du gravid igjen? [emoji4] hvor langt er du på vei?[emoji4]

Samme her, UL hvor jeg bare så fostersekk og rester[emoji20]

Fikk positiv test idag, 11 dpo! Så er 3+4[emoji5] tredje prøverørsforsøk!! Håper alle gode ting er tre og at spiren sitter til termin denne gangen[emoji173]️

Samme her, UL hvor jeg bare så fostersekk og rester[emoji20]

Fikk positiv test idag, 11 dpo! Så er 3+4[emoji5] tredje prøverørsforsøk!! Håper alle gode ting er tre og at spiren sitter til termin denne gangen[emoji173]️
Herlig! Gratulerer!![emoji173] krysser fingrene for at spiren vokser seg stor og sterk [emoji173]

Så gøy å se at det har klaffet for noen :) Jeg er fortsatt i dpo-land. Håper på positiv test om noen dager. Er i første pp etter aborten. Tok ganske lang tid før det normaliserte seg.

Regner med EL imorgen eller fredag.

Jeg hadde en kjemisk på tredje prøverørsforsøk[emoji20][emoji20]

Men er i gang med stimulering til nytt nå! Så nå får vi krysse fingrene for at vi lykkes på fjerde forsøk[emoji173]️

Men er i gang med stimulering til nytt nå! Så nå får vi krysse fingrene for at vi lykkes på fjerde forsøk[emoji173]️

Ja vi fårvirkelig håpe det!! [emoji173]️ det sjal jammenmeg være vår tur nå [emoji173]️

Har igjen testet positivt [emoji7] bare 4+1 foreløpig, og kjenner jeg ikke klarer å tro på at det blir noe av denne gangen.. [emoji29]

Dere andre som har blitt gravide på nytt, hvordan har det gått? [emoji5]

Jeg har ikke blitt gravid igjen på nytt (måtte ta cytotec i juni pga ma), men det er godt å se at noen har blitt det! [emoji4] har vel aldri hatt så tung tid siden juni, men nå er jeg skikkelig klar for at vi også skal få det til igjen!

Ønsker deg det jeg ønsker meg mest: et fullgått svangerskap [emoji173]️ [emoji6]

Så trist å høre at du hadde kjemisk :( må være så tøft når prøverørsforsøk går den veien! Krysser fingrene skikkelig for deg i neste forsøk, bra du kom igang igjen fort i hvertfall!!

Jeg har heller ikke blitt gravid etter min MA, er på tredje pp nå. Hadde en del kluss med syklusen i starten men har gått seg til stort sett. EL i dag så det er bare å krysse fingrene!!

Leit dere mistet. De sier vel at det er positivt at dere fikk litt napp så håper dere kan komme helt i mål dette forsøket.

ingen graviditet denne måneden. 12 dpo idag og negativ test. Jeg har alltid testet positivt 8-10 dpo så toget er gått for vår del denne gangen. Tredje syklus på alle prøvemåneden (> ett år) at jeg ikke har blitt gravid. Eneste/siste måned med alt av støttemedisiner og sjansen for juni-baby 18 gikk. Var egentlig i juni-termingruppa i år, men det gikk jo galt (abort nr to av hittil åtte...)

Jeg har ikke blitt gravid igjen på nytt (måtte ta cytotec i juni pga ma), men det er godt å se at noen har blitt det! [emoji4] har vel aldri hatt så tung tid siden juni, men nå er jeg skikkelig klar for at vi også skal få det til igjen!

Ønsker deg det jeg ønsker meg mest: et fullgått svangerskap [emoji173]️ [emoji6]

Tusen [emoji173]️lig takk, det ønsker jeg virkelig for deg også! [emoji1317]
Det er tøft å miste, håper det aldri skjer igjen!
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Etter MA i juni, tidlig SA i juli og kjemisk i august bestemte vi oss for å legge prøvingen på hylla for noen mnd. Sitter nå med en positiv gtest og er 4+6 (første mensdag 5.sept). Håper spira har funnet et godt sted å grave seg ned på og at den holder seg der i 9 mnd.

Etter MA i juni, tidlig SA i juli og kjemisk i august bestemte vi oss for å legge prøvingen på hylla for noen mnd. Sitter nå med en positiv gtest og er 4+6 (første mensdag 5.sept). Håper spira har funnet et godt sted å grave seg ned på og at den holder seg der i 9 mnd.
Gratulerer [emoji173][emoji173] krysser fingrene for at spiren din sitter hele veien [emoji7]

Back
Topp