Vi som mistet i juli og august... Mars 2019 termingruppe [emoji174]

Da har jeg kjøpt! Skal prøve å vente til i morgen [emoji1]

Gleder meg til EL testen din i dag!
Spennende!! :joyful: jeg har god erfaring med de testene!! Gleder meg til å se, føler meg sikker på at det blir 2 streker :love7

Haha, fornuften tok en pause, så jeg løp å testet, har holdt meg i ca 40 min :laughing021
Så testen sier meg jo ingenting!
Men tipper at den ikke er helt positiv enda, så vi trenger ikke hoppe i høyet i full panikk!
Nå skal jeg prøve å holde meg i hvertfall 3 t! Så blir det ny test :joyful:
DB74810C-19BE-47E6-B99F-088DC4B06669.jpeg

Spennende!! :joyful: jeg har god erfaring med de testene!! Gleder meg til å se, føler meg sikker på at det blir 2 streker :love7

Haha, fornuften tok en pause, så jeg løp å testet, har holdt meg i ca 40 min :laughing021
Så testen sier meg jo ingenting!
Men tipper at den ikke er helt positiv enda, så vi trenger ikke hoppe i høyet i full panikk!
Nå skal jeg prøve å holde meg i hvertfall 3 t! Så blir det ny test :joyful:
Vis vedlegget 274079

Haha!

Jeg er ikke noe bedre. Svei av Loyds’en. Er jo bare helt dust å gjøre det 9 dpo på bare noen få timers oppspart urin [emoji24] Nå har jeg ikke noe å teste med før på mandag.

Så likevel svak strek på den og! [emoji7] Dette må jo være noe. Sett strek på 4 forskjellige tester nå [emoji5] Satser på en digital på mandag!

Haha!

Jeg er ikke noe bedre. Svei av Loyds’en. Er jo bare helt dust å gjøre det 9 dpo på bare noen få timers oppspart urin [emoji24] Nå har jeg ikke noe å teste med før på mandag.

Så likevel svak strek på den og! [emoji7] Dette må jo være noe. Sett strek på 4 forskjellige tester nå [emoji5] Satser på en digital på mandag!
Hahaha, godt vi er flere :hilarious:

Nå har du jo fått så mange svake streker at nå MÅ det jo bare være babystrek :Heartpink Et lite frø med superlim som sitter fast til mål!! :Heartpink

Her er ettermiddagens el-test! Klarte å holde meg i 3 t!! Rekord :hilarious:
4FC87DDC-423B-4628-AAC5-10FF31BD9EE3.jpeg

I dag har det murret så mye i magen i sidene av livmoren, sinnsykt vondt i ryggen - sikker på at mensen kom. Gikk på do, der "fant" jeg bare masse hvit utflod (unndskyld detaljer).. Jeg og samboern hadde en litt stor diskusjon i går, stemningen er ikke noe særlig enda, derfor tror jeg rett å slett ikke jeg vil teste i morgen , vill ikke finne ut av det når det er sånn stemning.. Typisk når man nesten aldri krangler at det skjer nå. Blir sykt lei meg (hormoner?) .. uff.. kan hende jeg ikke er så aktiv her i dagene som kommer .. Beklager sutremelding ..:sorry:

I dag har det murret så mye i magen i sidene av livmoren, sinnsykt vondt i ryggen - sikker på at mensen kom. Gikk på do, der "fant" jeg bare masse hvit utflod (unndskyld detaljer).. Jeg og samboern hadde en litt stor diskusjon i går, stemningen er ikke noe særlig enda, derfor tror jeg rett å slett ikke jeg vil teste i morgen , vill ikke finne ut av det når det er sånn stemning.. Typisk når man nesten aldri krangler at det skjer nå. Blir sykt lei meg (hormoner?) .. uff.. kan hende jeg ikke er så aktiv her i dagene som kommer .. Beklager sutremelding ..:sorry:
Så kjedelig med dårlig stemning! Skjønner at du ikke nødvendigvis vil teste når det er sånn! Håper dere finner ut av det relativt kjapt - synes selv det er så utrolig kjipt og slitsomt når det er sånn :(

I det positive hjørnet så hadde jeg mye mer utflod frem mot positiv test forrige gang! Så det var jo litt lovende!!

Krysser fingrene for at dere får ordnet opp og positiv test når det er klart til testing :Heartpink

Hahaha, godt vi er flere :hilarious:

Nå har du jo fått så mange svake streker at nå MÅ det jo bare være babystrek :Heartpink Et lite frø med superlim som sitter fast til mål!! :Heartpink

Her er ettermiddagens el-test! Klarte å holde meg i 3 t!! Rekord :hilarious:
Vis vedlegget 274122

Det var en veldig fin og sterk test. Den er nok snart positiv [emoji1]

Ja, jeg håper du har rett. Har kjøpt en RFSU tidlig test til i morgen. Eneste jeg fikk tak i i 18-tiden i dag haha!

Murret litt mindre i dag og blir med en gang bekymret... Grugleder meg til nok en test i morgen tidlig. Håper på en overbevisende strek snart

Sånn har det vært for meg et par dager nå. Kan faktisk ikke huske å ha hatt så mye utflod noen gang. Murret litt mindre i dag og jeg overanalyserer med en gang [emoji849] Korsryggen er «heldigvis» fortsatt vond og puppene ømme AF. Vi får håpe dette er veldig gode tegn! [emoji5]

Så dumt med dårlig stemning. Kan dere ikke snakke sammen? Er så forferdelig å gå rundt å være sinte/sure på hverandre over lengre tid. Jeg skjønner at du er lei deg og ikke vil teste. Prøving er noen gang tøft på forholdet [emoji17]

Håper dere ordner opp snart og at dere kan glede dere over å teste sammen [emoji173]️

Det var en veldig fin og sterk test. Den er nok snart positiv [emoji1]

Ja, jeg håper du har rett. Har kjøpt en RFSU tidlig test til i morgen. Eneste jeg fikk tak i i 18-tiden i dag haha!

Murret litt mindre i dag og blir med en gang bekymret... Grugleder meg til nok en test i morgen tidlig. Håper på en overbevisende strek snart
Ja, håper på det! Vi får masse besøk i morgen, så i frykt for å våkne opp til positiv test uten en sjanse til å legge inn aksjer før sent på kvelden, så måtte vi bare nå, «karantene» eller ei :hilarious:

Krysser fingrene for at testen i morgen tidlig gir en tydelig og fin strek :joyful: Skjønner godt at du grugleder deg, man vil jo så veldig, veldig! Regner med at jeg selv er ganske så på tuppa om 10-12 dager..

Haha, kjenner meg såå godt igjen - måå bare ha en test, hvor f* får jeg tak i test nå?! :hilarious:

E4AFC0FD-AD59-495A-9262-017DD8D603E4.jpeg

Dagens! + blinkende smiley på cb digital!
Forrige gang når jeg testet med CB kom blinkende smiley dagen før max :happy:
Må telle over el-testene jeg har igjen, men har syyykt lyst til å ta en i ettermiddag/kveld! Men må ha noen tester igjen frem til ny levering fra babyplan :rolleyes:

Vis vedlegget 274150
Dagens! + blinkende smiley på cb digital!
Forrige gang når jeg testet med CB kom blinkende smiley dagen før max :happy:
Må telle over el-testene jeg har igjen, men har syyykt lyst til å ta en i ettermiddag/kveld! Men må ha noen tester igjen frem til ny levering fra babyplan :rolleyes:

Den er nok positiv i kveld eller i morgen ja. Bra dere brøt karantenen i går [emoji1]

Den er nok positiv i kveld eller i morgen ja. Bra dere brøt karantenen i går [emoji1]
Ja, lettet for at vi allerede har fått lagt inn aksjer! Har to tester igjen bare :woot::woot::woot:
Så fornuftig sett bør jeg vel avvente med å teste slik at jeg har 1 test til mandag & tirsdag...
Eller bare håpe babyplanbestillingen leveres i morgen - ble sendt på torsdag..
Hvordan har det gått med RFSU test idag? :smiley-angelic001

Ja, lettet for at vi allerede har fått lagt inn aksjer! Har to tester igjen bare :woot::woot::woot:
Så fornuftig sett bør jeg vel avvente med å teste slik at jeg har 1 test til mandag & tirsdag...
Eller bare håpe babyplanbestillingen leveres i morgen - ble sendt på torsdag..
Hvordan har det gått med RFSU test idag? :smiley-angelic001

Ikke så bra [emoji30] Jeg venter nå, men det ser ikke lovende ut. Noe erfaring med RFSU stav kontra Lloyds?

Skjønner ingenting. Kroppen skriker gravid og har gjort det i flere dager. Nå som det bare er 4 dager til IKM kan jeg jo selvsagt avskrive mye av dette som PMS, men det begynte jo for mange dager siden.

Må nok se bort ifra testene tatt 6 og 7 dpo, men synes det så lovende ut med svak strek/skygge på kvelden 8 dpo så igjen på A1 og Lloyds i går. Men nå mister jeg virkelig trua og er sint på kroppen min som sender feil signaler.

Har seriøst så mange symptomer. Kan føye til lettrørt/gråter lett på lista. I går gråt jeg 4 ganger. 3 ganger pga. spørsmål om hvordan det går med meg og jeg klarer vanligvis å svare uten at jeg griner og den siste gangen pga. Stjernekamp [emoji15][emoji30][emoji30]

Ikke så bra [emoji30] Jeg venter nå, men det ser ikke lovende ut. Noe erfaring med RFSU stav kontra Lloyds?

Skjønner ingenting. Kroppen skriker gravid og har gjort det i flere dager. Nå som det bare er 4 dager til IKM kan jeg jo selvsagt avskrive mye av dette som PMS, men det begynte jo for mange dager siden.

Må nok se bort ifra testene tatt 6 og 7 dpo, men synes det så lovende ut med svak strek/skygge på kvelden 8 dpo så igjen på A1 og Lloyds i går. Men nå mister jeg virkelig trua og er sint på kroppen min som sender feil signaler.

Har seriøst så mange symptomer. Kan føye til lettrørt/gråter lett på lista. I går gråt jeg 4 ganger. 3 ganger pga. spørsmål om hvordan det går med meg og jeg klarer vanligvis å svare uten at jeg griner og den siste gangen pga. Stjernekamp [emoji15][emoji30][emoji30]
Jeg har ikke sammenlignet Lloyds og RFSU, men fikk svak strek på A1, mens RFSU var helt blenda!! Så om ikke det kommer noe særlig opp på RFSU så trur jeg at jeg hadde prøvd å beholde håpet litt til! Særlig når du også fikk svak strek på Lloyds på kveldsurin!
Håper litt for deg fortsatt! :Heartpink

Jeg har ikke sammenlignet Lloyds og RFSU, men fikk svak strek på A1, mens RFSU var helt blenda!! Så om ikke det kommer noe særlig opp på RFSU så trur jeg at jeg hadde prøvd å beholde håpet litt til! Særlig når du også fikk svak strek på Lloyds på kveldsurin!
Håper litt for deg fortsatt! :Heartpink

Jeg får ta A1 i morgen tidlig. Vanskelig å holde humøret oppe [emoji30]

Jeg får ta A1 i morgen tidlig. Vanskelig å holde humøret oppe [emoji30]
Ja, det skjønner jeg! :Heartpink
Man vil jo helst ha en tydelig og klar strek, helst i går, og tryggheten om at det går bra..
men jeg håper virkelig at alle disse svake strekene resulterer i en fin babystrek til uka!!
Minnes at jeg så sammenligning av RFSU test og annen test på en tråd her inne, hvor RFSU var veldig mye svakere, men aner jo ikke hvilken tråd det var..

Jeg har fått mensen, på dag 27.
Nå er vi eeeendelig inn i en prøveperiode etter vi mistet i starten på juli!
Er veldig gira, men samtidig syns jeg at det er veeeldig skummelt.. Hva om vi mister igjen? Hva gjør vi da?
Har jo vært gjennom både MA og SA i år.. Så mange tanker, bekymringer og følelser!
Tenker å bestille meg time til lege før el, for å få sjekket litt vitaminlager igjen, bare for å være på den sikre siden.

Jeg har fått mensen, på dag 27.
Nå er vi eeeendelig inn i en prøveperiode etter vi mistet i starten på juli!
Er veldig gira, men samtidig syns jeg at det er veeeldig skummelt.. Hva om vi mister igjen? Hva gjør vi da?
Har jo vært gjennom både MA og SA i år.. Så mange tanker, bekymringer og følelser!
Tenker å bestille meg time til lege før el, for å få sjekket litt vitaminlager igjen, bare for å være på den sikre siden.
Krysser fingrene for dere!!
Jeg forstår godt at det er masse følelser og tanker som kommer opp..
Jeg har «bare» mistet en gang, og for å være ærlig, tanken på at det skal skje igjen er uutholdelig.. jeg må bare gå all in på at det går bra neste gang og at neste gang blir snart, hvis ikke vet jeg ikke helt om jeg klarer å sette den ene foten fremfor den andre.. :sorry: Så jeg kan bare se for meg hvordan det er når man har opplevd det flere ganger...
men håper så inderlig for oss alle sammen :joyful:
Og for å ha noe konkret å fokusere på har jeg gått all in på testing :hilarious: Da trenger jeg ikke det store bildet - bare dagens test :wacky:

91A22AE9-EE5A-47F2-9224-571238140B0C.jpeg

Ikke heeelt enda! Men jeg var oppe å tisset i dag tidlig, og tenkte ikke på noe test da, så er tatt etter i underkant av 3 t..
og nå er jeg tom for tester :woot:
Hvis ikke babyplan leverer idag :smiley-angelic001
Men tempen dippet, og det har den gjort hver dag før/på dagen for eggløsning, så jeg trur eggløsning blir idag eller i morgen!
86CFFDDF-7BC9-414A-AF45-C038F604716C.jpeg

Back
Topp