Jeg truuur jeg er i dpo-land! Merkelig følelse å ikke stole på kroppen sin altså!
Temp har gått litt opp, og tidligere sykluser har temp klatret seg rolig & jevnt opp etter el.. Men temp i morgen blir litt avgjørende på om jeg føler meg sikker på at el har vært
Fikk plutselig masse el-slim istad.. så det blir nå litt aksjer i kveld for å være sikker
Ellers har jeg hengt meg helt opp i kaffe
Jeg drikker 1-2 kopper når jeg er gravid, og egentlig nå i dpo-land.. og nå frem til eggløsning 2-3.. Også er jeg så sykt sliten om dagen, det handler litt om å mest stable det ene beinet fremfor det andre, så nå når jeg er i dpo-land synes jeg det er litt vanskelig å skulle gå ned til 1.. som liksom er målet mitt, for å føle at jeg er godt innafor..
Vet at det blir null stress ved en evt positiv test, men har en litt negativ stemme om dagen som ikke trur på klaff med det første..
Enn med deg? Så du hadde ordnet time både her og der! Synes du er utrolig flink som tar tak
Det er jo ofte desto vanskeligere å finne frem til, og be om hjelp, når det allerede er tøft.. Du er flink som ikke bare gir opp og legger deg under dyna!!