Hvordan går det?
Ikke bra. Den i dag var helt negativ så da kaster jeg inn håndkle [emoji24]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?
Nei, huff! Så utrolig kjipt!!!Ikke bra. Den i dag var helt negativ så da kaster jeg inn håndkle [emoji24]
Nei, huff! Så utrolig kjipt!!!
Jeg forstår godt at du tenker slik.. men dere har nok ikke gjort noe galt eller feil.. statistikken sier jo at man har 25% sjanse hver syklus, og det når man gjør alt rett..Ja. Jeg skjønner ingenting. Lurer sånn på hva vi gjorde galt. Vi har blitt gravide hver reelle syklus.
Jeg forstår godt at du tenker slik.. men dere har nok ikke gjort noe galt eller feil.. statistikken sier jo at man har 25% sjanse hver syklus, og det når man gjør alt rett..
ikke at det gjør det noe mindre kjipt
Så selv om dere blir lett gravide, så vil det jo være mnd som ikke klaffer..
Kanskje kroppen din er litt i ubalanse etter alle omstillingene.. min syklus kan også, ca 3-4 ganger i året slå til med en runde som er 3-4 dager kortere enn resten..Ja, du har vel rett. Fikk faktisk en blødning nå også... 3 eller 4 dager før forventet. Skjønner seriøst ikke hva som skjer med kroppen min.
Skal hvertfall droppe alle disse kosttilskuddene. Trenger ikke noe av det og det koster oss masse penger [emoji30]
Kanskje kroppen din er litt i ubalanse etter alle omstillingene.. min syklus kan også, ca 3-4 ganger i året slå til med en runde som er 3-4 dager kortere enn resten..
men hvis det uansett ikke gikk denne mnd så kan det jo være et gode å spole frem til CD1.. (var dessverre det eneste positive jeg klarte å grave frem.. )
Og synes du ikke de fungerer, så dropp de! Det er vanskelig, man vil jo så gjerne gjøre noe som kan hjelpe.. og hvem vet, om 10 år kan noe av virkningen være dokumentert.. men samtidig et det en stor industri bak kosttilskudd, som er der for å tjene penger..
Krysser fingrene for dere!!
Jeg forstår godt at det er masse følelser og tanker som kommer opp..
Jeg har «bare» mistet en gang, og for å være ærlig, tanken på at det skal skje igjen er uutholdelig.. jeg må bare gå all in på at det går bra neste gang og at neste gang blir snart, hvis ikke vet jeg ikke helt om jeg klarer å sette den ene foten fremfor den andre.. Så jeg kan bare se for meg hvordan det er når man har opplevd det flere ganger...
men håper så inderlig for oss alle sammen
Og for å ha noe konkret å fokusere på har jeg gått all in på testing Da trenger jeg ikke det store bildet - bare dagens test
At ventetiden er en hel evighet og litt til er jeg så enig i Kunne man bare hoppet rett videre til neste el, så hadde det virkelig vært noe..Jeg vet ikke, men merker jeg mistet veldig trua på akupunkturen også. Skal jo ikke få uregelmessig syklus av det. Den har jo alltid vært regelmessig. Blir så frustrert!
Enig i at dersom det likevel ikke klaffet så er det like greit å hoppe rett til CD1. Er bare uendelig lang ventetid til neste EL. Og potensielt ikke baby før i juni.
Når det gjelder testene dine så skjønner jeg ikke så mye. Ta en på morgenurin å se? Hvis den fortsatt er veldig svak så må jo EL ha vært...? Kan ikke helt skjønne noe annet. Er så kjipt å måtte bytte merke midt i [emoji30]
Her er det andre pp etter MA, trur muligens eggløsning idag/imorgen, men skjønner ikke stort av el-testene mine (om du ser et par hakk lenger opp) - frøken utålmodig vil ha to streker under svaret NÅ (helst i går)Tror ikke det spiller noen rolle hvor mange ganger man har mistet. Det er en sorg og følelse man ønsker å være foruten!
Ja, vi må bare være positive! Hvordan ligger du an i løypa?
Jeg vet ikke, men merker jeg mistet veldig trua på akupunkturen også. Skal jo ikke få uregelmessig syklus av det. Den har jo alltid vært regelmessig. Blir så frustrert!
Enig i at dersom det likevel ikke klaffet så er det like greit å hoppe rett til CD1. Er bare uendelig lang ventetid til neste EL. Og potensielt ikke baby før i juni.
Når det gjelder testene dine så skjønner jeg ikke så mye. Ta en på morgenurin å se? Hvis den fortsatt er veldig svak så må jo EL ha vært...? Kan ikke helt skjønne noe annet. Er så kjipt å måtte bytte merke midt i [emoji30]
Tror ikke det spiller noen rolle hvor mange ganger man har mistet. Det er en sorg og følelse man ønsker å være foruten!
Ja, vi må bare være positive! Hvordan ligger du an i løypa?
Kan ikke tenke meg at du får ustabil syklus av akupunktur? I hvert fall ikke om man går til en som har skikkelig greie på det. Tenker det heller er tilfeldig. Jeg anbefaler deg klinikk Fjeld. Hun har hjulpet ekstremt mange. Hun er kjent for nettopp å være god på dette med fertilitetsbehandling. Ikke gi opp akupunktur rikitg enda, det må og skal bli din tur[emoji173]️ Tenk at du skal få et juni barn[emoji173]️
Tenker på deg! Håper det går seg til for dere Og håper jo på to streker for deg når det blir tid for testingI dag har det murret så mye i magen i sidene av livmoren, sinnsykt vondt i ryggen - sikker på at mensen kom. Gikk på do, der "fant" jeg bare masse hvit utflod (unndskyld detaljer).. Jeg og samboern hadde en litt stor diskusjon i går, stemningen er ikke noe særlig enda, derfor tror jeg rett å slett ikke jeg vil teste i morgen , vill ikke finne ut av det når det er sånn stemning.. Typisk når man nesten aldri krangler at det skjer nå. Blir sykt lei meg (hormoner?) .. uff.. kan hende jeg ikke er så aktiv her i dagene som kommer .. Beklager sutremelding ..
Jeg vet ikke, men jeg får jo helt panikk for at jeg har «ødelagt» noe når det for første gang ikke er noe som fester seg i en ordentlig syklus. Det som er nytt er disse tilskuddene og akupunkturen...
Tror jeg skal bytte til klinikk Fjeld ja, også droppe mange av disse tilskuddene. Det sier magefølelsen. Har jo blitt gravid uten mange ganger. Tror ikke at det er der det ligger - ikke når alt er sjekket med blodprøver og ligger innen normalen.
Håper du har rett. Klarer snart ikke mer [emoji173]️
Jeg vet så inderlig godt hvordan du har det. Jeg har ikke ord for hvor brutalt og vanskelig ting har blitt. Det knyter seg helt i meg, tanken på å ikke lykkes er helt jævelig. Men du; kom deg til Vibeke, hun er veldig fin å gå til og hun vet hva hun driver med. Hun er homeopat i tillegg. Hun har godkjent det jeg tar. Men jeg tar for det meste vitaminer. Min syklus kommer nesten alltid før tiden når jeg har kjemisk. Du har sikkert mest sannsynlig hatt et befruktet egg, som gikk til grunne. Her er det tårer og magesmerter i dag. Jeg håper for deg, nå må det bli juni baby[emoji173]️
Samme her. Vært mange tårer siden søndag da jeg innså at dette ikke gikk veien. Jeg skal gjøre som du sier [emoji4] Skal også sette opp en time hos Tove Bråten som driver med litt terapi i samme bygg for de som sliter med ufrivillig barnløshet. Jeg og sambo trenger litt hjelp nå - det går så sykt utover livskvaliteten.
Håper for oss begge at det blir baby i juni [emoji173]️[emoji173]️
Det har absolutt noe å si hvor mange ganger man har mistet. Både rent statistisk sett med tanken på et vellykket svangerskap. Den daler raskt etter 3 tap og med tanke på utredning for habituell abort.
Det gjør også noe med menneske og særlig psyken. Sorgen og de vonde følelsene er nok de samme - det er jeg helt enig i, men å oppleve det flere ganger etter hverandre gjør at disse følelsene er vedvarende (med de følgene det har) og at sorgen blir vanskeligere å komme seg ut av. Så fort man klarer å puste og stå oppreist så blir man slått ned igjen.
Sier ikke dette for at det skal være mer synd på noen eller for å bagatellisere ett tap. Absolutt ikke! Synes bare det er et poeng å få frem. Ved habituell abort og ufrivillig barnløshet følger det ofte med langvarig psykisk sykdom og man er mer utsatt for svangerskaps- og fødselsdepresjon.
[emoji173]️
Her er det andre pp etter MA, trur muligens eggløsning idag/imorgen, men skjønner ikke stort av el-testene mine (om du ser et par hakk lenger opp) - frøken utålmodig vil ha to streker under svaret NÅ (helst i går)
Enn du? Nedtelling til el?