Vi som mistet i juli og august... Mars 2019 termingruppe [emoji174]

Ble nettopp invitert i baby shower til en av mine nærmeste venninner og burde egentlig dra i en annen venninne sin på søndag, men jeg klarer ikke [emoji174][emoji174]
Er jeg veldig egoistisk?
Enig med Tt90 - det er ikke egoistisk! Klarer du ikke, så klarer du ikke.. og de som har kjent på følelsen av å gå gravide burde jo virkelig forstå..
:Heartbigred

Noen test i dag? Jeg dør av spenning! Krysset fingrene :love7

Ja, tok en CB early til i morges og ser fortsatt antydning til strek der. Litt sterkere enn den forrige jeg tok, noe lettere å se og med farge, men hadde ikke tid til å ta bilder for å få den frem. Den skal holdes i urinen i 20 sek så tar jo en evighet før den faktisk tørker noenlunde. Stor sannsynlighet for at det bare er en tullestrek det også. Kunne ønske jeg bare fikk en sterk og entydig strek!

Ja, tok en CB early til i morges og ser fortsatt antydning til strek der. Litt sterkere enn den forrige jeg tok, noe lettere å se og med farge, men hadde ikke tid til å ta bilder for å få den frem. Den skal holdes i urinen i 20 sek så tar jo en evighet før den faktisk tørker noenlunde. Stor sannsynlighet for at det bare er en tullestrek det også. Kunne ønske jeg bare fikk en sterk og entydig strek!
Jeg synes nå det høres veldig positivt ut! Krysser fingrene for at det blir en sterk og tydelig strek de kommende dagene! Og en spire med superlim som limer seg fast til termin :talk017

Jeg hører også til i denne gruppa, mistet 17.juli. Fikk ikke noe oppfølging da det hele gikk av seg selv og helt ukomplisert, var da 7+2, og dermed fikk jeg ikke med meg noen anbefaling om å vente til neste mens. Så nå er jeg 7+3 [emoji4] veldig godt å ha en slik gruppe og vite at vi er flere [emoji175] krysser fingre og tær for at flere snart får positive tester og gode nyheter!

Jeg hører også til i denne gruppa, mistet 17.juli. Fikk ikke noe oppfølging da det hele gikk av seg selv og helt ukomplisert, var da 7+2, og dermed fikk jeg ikke med meg noen anbefaling om å vente til neste mens. Så nå er jeg 7+3 [emoji4] veldig godt å ha en slik gruppe og vite at vi er flere [emoji175] krysser fingre og tær for at flere snart får positive tester og gode nyheter!
Så trist at du mistet! Og så koselig at du nå er godt på vei igjen!! :Heartred
Håper resten av oss snart følger etter!! :D

8DE13609-305A-4926-9A19-E2B66C06D7DA.jpeg

Uuuutålmodig!
Men den er bittelitt sterkere idag ja? :wacky:

Velkommen! Så trist å høre at du mistet, håper det klaffer snart for deg! Klem

Er rimelig irritert på meg selv for at jeg har svidd av alle babyplan testene mine før 9 dpo.... [emoji849][emoji36]

Men det positive er at jeg hittil har 5 skygger på 3 forskjellige tester. Legger ikke min lit til de 2 CB early, men gårsdagens babyplan på bare 4 timers kveldsurin ser lovende ut. Se goooooooooooodt etter:

Vis vedlegget 274042
Vis vedlegget 274043

Streken er ganske tydelig i dag tørket inn.

Men jeg tok en 25mlu A1 test i dag og også den viser en skygge. Igjen, se goooooooooooodt etter [emoji13]

Vis vedlegget 274044

Kunne sånn ønske jeg hadde en babyplan. Tror seriøst jeg hadde fått strek i dag. Uff, fallhøyden er nå stor...

Er rimelig irritert på meg selv for at jeg har svidd av alle babyplan testene mine før 9 dpo.... [emoji849][emoji36]

Men det positive er at jeg hittil har 5 skygger på 3 forskjellige tester. Legger ikke min lit til de 2 CB early, men gårsdagens babyplan på bare 4 timers kveldsurin ser lovende ut. Se goooooooooooodt etter:

Vis vedlegget 274042
Vis vedlegget 274043

Streken er ganske tydelig i dag tørket inn.

Men jeg tok en 25mlu A1 test i dag og også den viser en skygge. Igjen, se goooooooooooodt etter [emoji13]

Vis vedlegget 274044

Kunne sånn ønske jeg hadde en babyplan. Tror seriøst jeg hadde fått strek i dag. Uff, fallhøyden er nå stor...
Spennende!!! Synes det er usannsynlig å få skygge/veldig svak på flere tester uten å være gravid!!
Hva med å kjøpe en 10mlu fra Lloyd? Selger på apoteket - så får du en se sensitiv en å teste med i morgen tidlig (eller i kveld :hilarious:)
Og skjønner godt at fallhøyden er stor, kjenner at mensen denne pp vil svi mer..
krysser fingrene for oss alle!! :happy:

Spennende!!! Synes det er usannsynlig å få skygge/veldig svak på flere tester uten å være gravid!!
Hva med å kjøpe en 10mlu fra Lloyd? Selger på apoteket - så får du en se sensitiv en å teste med i morgen tidlig (eller i kveld :hilarious:)
Og skjønner godt at fallhøyden er stor, kjenner at mensen denne pp vil svi mer..
krysser fingrene for oss alle!! :happy:

Hvilket apotek selger de Loyds på?

Er bare en halvtime siden jeg sist var på do, men vil så gjerne få tatt dagens el-test :hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg jinxer det jo hver gang jeg sier det - men nå er blødningene helt ferdig! :D
Så har ilagt karantenetid til mandag for å ikke sette det i gang igjen - forutsatt at el-testene ikke blir positive :happy:
Men nå når jeg ikke har testet så har jeg jo klart å overbevise meg selv om at den nå sikkert er superpositiv, og vi bør ha sex NÅ!! :hilarious:
Jeg er blitt litt gal :jimlad:

Back
Topp