Vi som mistet i juli og august... Mars 2019 termingruppe [emoji174]

Åjåj!! Da var det jo en helt naturlig forklaring på de lave tempene som ikke omhandler noen form for syklustull!!! :happy:
Godt at du har fått håpet litt opp igjen :D

I hodet mitt er det liksom blitt en liten milepæl - bli ferdig med blødningene, teste etter el :)
Ja, kan jo ikke vite , men tror ikke det er tilfeldig at den natten jeg får normalt antall timer søvn og står opp til vanlig tid så er den plutselig høy:) Opp supertidlig i morgen også så får se bort i fra den tempen og heller se på Fre,Lør , søn:)

Det skjønner jeg veldig veldig godt!! Gleder meg til å følge deg i jakten på EL:happy:

Ja, kan jo ikke vite , men tror ikke det er tilfeldig at den natten jeg får normalt antall timer søvn og står opp til vanlig tid så er den plutselig høy:) Opp supertidlig i morgen også så får se bort i fra den tempen og heller se på Fre,Lør , søn:)

Det skjønner jeg veldig veldig godt!! Gleder meg til å følge deg i jakten på EL:happy:
Da blir det spennende å se til helga!! :happy:

Her er jakten i gang! Klarte ikke dy meg :angelic:
9F96F16A-5705-4354-80A9-B12CE36CBCF7.jpeg

Og nå er g-test heelt negativ, så nå trur jeg ikke hcg spiller inn lenger :)
Tenkte å ta annenhver dag fremover kanskje, pleier jo å få el-slim som forvarsel, men vet ikke om jeg 100% tør å stole på at kroppen er lik denne syklus.. :wideyed:

Da blir det spennende å se til helga!! :happy:

Her er jakten i gang! Klarte ikke dy meg :angelic:
Vis vedlegget 273679
Og nå er g-test heelt negativ, så nå trur jeg ikke hcg spiller inn lenger :)
Tenkte å ta annenhver dag fremover kanskje, pleier jo å få el-slim som forvarsel, men vet ikke om jeg 100% tør å stole på at kroppen er lik denne syklus.. :wideyed:

Jøss! Synes den var sterk! [emoji848]

Ikke for å drive skremselspropaganda, men jeg tenkte det samme sist syklus etter SA’n og tok annenhver dag. Plutselig kom EL tidlig og jeg bomma! [emoji28]

Jøss! Synes den var sterk! [emoji848]

Ikke for å drive skremselspropaganda, men jeg tenkte det samme sist syklus etter SA’n og tok annenhver dag. Plutselig kom EL tidlig og jeg bomma! [emoji28]
Haha! Ikke noe jeg ikke skremmer meg selv med!! Har gått og kvernet på hvor sterk den testen var siden jeg tok den.. :hilarious:
men har igjen et par testpinner fra CD digital (dobbel hormonindikator), så tenkte å ta en sånn en i morgen tidlig..
Også trur jeg det blir å legge inn aksjer i morgen kveld så fremt blødningene holder seg borte! Slapper alltid mer av når vi har lagt inn aksjer :hilarious:

549833FB-0059-4934-89CA-259D1C977850.jpeg

Og når den har tørket så er den jo nesten positiv... :excited001
men den andre er jo tatt innenfor 5 min, er kanskje mer korrekt? :eek::wideyed::arghh:

Ja, den skal jo avleses innen 5 min. Uansett veldig sterk!! Så spennende!! [emoji1][emoji1]

Gleder meg til å se morgendagens [emoji5]
Ja, nå er det så ille at jeg gleder meg til klokka ringer i morgen tidlig og jeg kan teste :hilarious:
Måtte forøvrig ta en kjappis - hvis ikke trur jeg ikke at jeg hadde fått sove :laughing001 Neida, blir ikke gal av denne prøvingen :dance018

9AB66F34-8D2A-4127-8F59-DCF359756EB9.jpeg

Altså... Babyplan er jo sterkere idag, bildet er tatt innenfor 5 min.. men CB mener null, nada (og jeg har bare 1 CB igjen og har ikke tenkt å kjøpe flere :hilarious:)
Forrige gang slo vel CB ut med blinkende smiley dagen før fast smiley..
Jeg må vel bare fortsette å teste! Men det var jo denne syklus jeg skulle forstå noe :hilarious:
Hjelp! :hungover:

Ja, her kommer jeg med dagens drittest! [emoji30] 8 dpo...

Demonterte den og lette desperat etter antydning til strek. Føler meg helt gal. Kroppen sier en ting, men testen noe helt annet. I går stakk det sånn i puppene at jeg ikke fikk sove og brystvortene er så følsomme at de er vonde å eksponere. Eneste gangene jeg har det sånn er når jeg er gravid.

Noen som ser noe? [emoji56]

Vis vedlegget 273750Vis vedlegget 273751

Vis vedlegget 273729
Altså... Babyplan er jo sterkere idag, bildet er tatt innenfor 5 min.. men CB mener null, nada (og jeg har bare 1 CB igjen og har ikke tenkt å kjøpe flere :hilarious:)
Forrige gang slo vel CB ut med blinkende smiley dagen før fast smiley..
Jeg må vel bare fortsette å teste! Men det var jo denne syklus jeg skulle forstå noe :hilarious:
Hjelp! :hungover:

Trenger jo ikke CB da! Babyplan sine er funker de! [emoji1] Dette blir spennende fremover [emoji1373]

Demonterte den og lette desperat etter antydning til strek. Føler meg helt gal. Kroppen sier en ting, men testen noe helt annet. I går stakk det sånn i puppene at jeg ikke fikk sove og brystvortene er så følsomme at de er vonde å eksponere. Eneste gangene jeg har det sånn er når jeg er gravid.

Klarer ikke se noe dessverre :(
Men jeg har ikke et velutviklet streksyn! Senest i går var det ei som la ut bilder hvor jeg så INGENTING, men neste test ble tydeligere..
Pleier du alltid ha positiv test 8 dpo?
Jeg synes 8 dpo er tidlig og har trua på kroppen din og det den forteller deg!! :joyful:

Trenger jo ikke CB da! Babyplan sine er funker de! [emoji1] Dette blir spennende fremover [emoji1373]
Haha, føler det er litt for spennende :nailbiting::hilarious:
Innsatsen, ønsket og galskapen økte litt (veldig) på etter at vi mistet, ikke et fnugg av tålmodighet og ro igjen :shy:

Jeg ser heller ikke noe dessverre , men jeg tenker at får man positiv 8 dpo så er man heldig, ikke alle det har rukket å feste seg hos! Men skjønner man blir stressa, jeg hadde nok vært rask til å ta sorgene på forskudd! Men så ser man alle de andre med positive tester tidlig, å da får man sååå lyst:hilarious:

Jeg stemmer også for stol på kroppen din og ikke testene så tidlig :happy:

El-slim!! Litt! Men veldig strekkbart! rester fra aksjeinnlegging skal vel ikke være så strekkbart selv om det ellers ligner..
Men har hatt det tidlig i syklus før, og så fått masse noen dager senere!
Altfor spennende :nailbiting:
Trur nesten jeg må ta en ny el-test i kveld jeg :hilarious:
(Godt jeg akkurat bestilte nye)

El-slim!! Litt! Men veldig strekkbart! rester fra aksjeinnlegging skal vel ikke være så strekkbart selv om det ellers ligner..
Men har hatt det tidlig i syklus før, og så fått masse noen dager senere!
Altfor spennende :nailbiting:
Trur nesten jeg må ta en ny el-test i kveld jeg :hilarious:
(Godt jeg akkurat bestilte nye)
Akjserester for å kalle det noe, deler seg ofte i flere tråder hvis man strekker det! Jeg tar vanntesten hvis jeg er usikker:p Herre... å mye rart man gjør:hilarious:

Akjserester for å kalle det noe, deler seg ofte i flere tråder hvis man strekker det! Jeg tar vanntesten hvis jeg er usikker:p Herre... å mye rart man gjør:hilarious:
I know.. :laughing021
vanntesten så går ikke el-slim i oppløsning, er det slik? :happy:

Klarer ikke se noe dessverre :(
Men jeg har ikke et velutviklet streksyn! Senest i går var det ei som la ut bilder hvor jeg så INGENTING, men neste test ble tydeligere..
Pleier du alltid ha positiv test 8 dpo?
Jeg synes 8 dpo er tidlig og har trua på kroppen din og det den forteller deg!! :joyful:

Nei, det har variert litt. Husker så utrolig dårlig. Mener jeg har testet 3+3, 3+1 og 3+5 før. I dag er jeg 3+1. Så jeg vet at jeg ikke må gi opp helt enda, men er på nippet til å gå helt fullstendig i kjelleren [emoji30]

Så gøy med EL-slim [emoji1]

Back
Topp