Eller blir det kanskje mai? Jaja
Hahaha! Blir 25. mai om det er noe der. Har på følelsen at det er det. Må bare få det frem på en test [emoji13][emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller blir det kanskje mai? Jaja
Ææ Håper det er antydning til en strek du har sett og at den blir sterkereSvidde av en test i dag likevel. Da klarer jeg kanskje vente med neste til onsdag eller torsdag [emoji85]
Synes faktisk jeg kunne se en skygge, men den var umulig å få frem på bilde så er nok bare testen og ikke baby [emoji13]
Det er alltids muligheter for å bli skuffet, men vi kan ikke slutte å håpe fordetMen jeg tror ALLTID at jeg er gravid haha! [emoji849] Så mulig jeg blir skuffa altså [emoji30]
Jeg kan ikke svare dessverre.. dette er bare begynnelsen på min tredje mnd, og forrige mnd er jo ikke noe å sammenligne med, og første mnd ga jeg meg når jeg fikk kryssetVis vedlegget 273341 Prøvde å spørre på tempetråden, men ingen svar.. Vet noen av dere?
Denne syklusen har jeg etter EL hatt lavere tempstigning enn jeg pleier og er redd det er et dårlig tegn ..? Er det noen som har opplevd det uten at det har vært noe problem ?
Jeg ville vanligvis ligget på 36,35 , eller litt høyere. Nå er jo to av tre temper i øvre 20 tallet ..Jeg kan ikke svare dessverre.. dette er bare begynnelsen på min tredje mnd, og forrige mnd er jo ikke noe å sammenligne med, og første mnd ga jeg meg når jeg fikk krysset
Men hvor stor er forskjellen mellom tempøkningen? Hva har du nå, hva pleier du å ha?
Temp før el har vært på normalnivå?
Jeg ville vanligvis ligget på 36,35 , eller litt høyere. Nå er jo to av tre temper i øvre 20 tallet ..
Tempene før er nogenlunde normale, noen over , men de har hul prikk .. Lurer vel egentlig på om tempstigningen er god nok til at noe får festet seg i livmoren ?
Hørte der nå er så kjipt å uroe seg for sånne tingKanskje spørre på eggløsningstestene våre tråden? Der dukker det ofte opp spml. om temp. Eller hør på IKM-gruppa. Tror en del temper der [emoji4]
Har tenkt på deg
Kan ikke forestille meg hvordan det må føles at det skjer rett etter du har fått sett hjerte slå
Er glad for å høre at du er klar i gjen nå snart. Skjønner godt at du er nervøs etter å ha opplevd det to ganger på rad..Men nå må vi bare tro at neste gang er din gang Er nervøs selv etter en gang..
Håper vi fra mars kan få noen mai/juni spirer i 19
Velkommen til oss! Gjengen du ikke vil være en del av, men som er veldig god å ha
Jeg husket deg fra mars-gruppa og har lurt på hvordan det går med deg!
Så godt at du er klar igjen
Jeg håper at vi alle skal få junispirer og danne termingruppe sammen
FF skriver at mengden stigning ikke skal ha noe å si.. og at småting som litt kjøligere soverom etc kan påvirke, men at så lenge man får et skille før og etter el så et det innaforJeg ville vanligvis ligget på 36,35 , eller litt høyere. Nå er jo to av tre temper i øvre 20 tallet ..
Tempene før er nogenlunde normale, noen over , men de har hul prikk .. Lurer vel egentlig på om tempstigningen er god nok til at noe får festet seg i livmoren ?[/
Der gjorde du dagen min (eller mest sannsynelig uka mi) Hadde "gitt" opp litt nå og innstilt meg på at dette ikke var mnd vår! Men nå fikk jeg noe positivt å rette tankene mot, for foreløpig er det stigning godt over coverlineFF skriver at mengden stigning ikke skal ha noe å si.. og at småting som litt kjøligere soverom etc kan påvirke, men at så lenge man får et skille før og etter el så et det innafor
Så bra!!Der gjorde du dagen min (eller mest sannsynelig uka mi) Hadde "gitt" opp litt nå og innstilt meg på at dette ikke var mnd vår! Men nå fikk jeg noe positivt å rette tankene mot, for foreløpig er det stigning godt over coverline
Det var jo en fin måte å tenke på det daDet jeg har tenkt på etter å ha mistet så mange ganger og som jeg finner en liten trøst i er at jeg forhåpentligvis bidrar til en bedre statistikk hos en annen. Kanskje en som har prøvd og prøvd i mange år som kanskje har måttet ty til prøverør og som nå kan beholde babyen helt til termin -fordi jeg bidrog til den negative statistikken.
Høres kanskje litt rart ut men jeg har hvertfall dratt litt på smilebåndet ved tanken[emoji847].
Statistikkmessig så er det vår tur nestegang![emoji256]
Altså, første menstruasjon etter, hvordan var den? Jeg er på dag 4 nå, og murringer har gitt seg og det er egentlig ganske lite.. Tør jeg håpe på å bli ferdig ila et par dager?!
Det stemmer jo ikke helt med en kraftigere mens i form av lengde.. men jeg har jo hatt blødninger, til tider ganske så mye, helt siden cytotec-kuren, så det er kanskje ikke så mye igjen?
Ja, nå er jeg lei!! Krysset av for lett blødning i FF idag - så nå får kroppen bare innfriMine varte ikke lenger enn vanlig, men jeg blødde mer på dag 1 og 2 så vanlig resten. Sist mens etter SA brukte jeg nesten 2 hele pakker med rosa O.B. Spottet en dag eller 2 etterpå også. Det pleier jeg ikke.
Totalt så har du jo blød ganske mye nå så får satse på at du snart er ferdig [emoji1]
Ja, nå er jeg lei!! Krysset av for lett blødning i FF idag - så nå får kroppen bare innfri
Ny test idag?
Jeg har bare 1 tidlig test igjen - lurer fært på om jeg skal bestille flere.. eller om jeg skal holde meg til å bruke de vanlige jeg har fra Babyplan.. The big questions in life