Vi som mistet i juli og august... Mars 2019 termingruppe [emoji174]

Får se hvor flink jeg er når det nærmer seg:hilarious: Men jeg er av typen som helst ikke vil få med meg om det er en streifer, eller en kjemisk.. Tror det bare gjør at ting Evt føles mere håpløst ut! Så vil drøye så lenge som mulig:happy:
Ja, den er jeg enig med deg i! Men innen jeg er kommet dit så tenker jeg bare «jeg mååå vite om det er håp» :hilarious:

Å nå ble jeg glad på dine vegne! [emoji1] Så utrolig digg! Greit å måtte slutte å gruble sånn. Det er jo så slitsomt [emoji848][emoji848]

Da er det bare å telle ned til du kan begynne å teste etter EL og de dagene går fort! [emoji1]

Her er vi 2 dpo...[emoji222][emoji222][emoji222][emoji222][emoji222]

Ryker sikkert på en test allerede på mandag [emoji15][emoji85]
Jeg er sååå klar for test i morgen :angelic:

Her er temp nede på før-el nivå, blødningene har tatt seg opp, det murrer godt - og jeg er sååå fornøyd :hilarious: Surrealistisk! :whacky011

Jeg er sååå klar for test i morgen :angelic:

Her er temp nede på før-el nivå, blødningene har tatt seg opp, det murrer godt - og jeg er sååå fornøyd :hilarious: Surrealistisk! :whacky011
Ja , her skal man juble for TR og negativ gtest:D Håper du snart kan få lagt bak det Tr og hcg (for denne gang), så du kan se frem mot EL og ny pp:happy:

Hvor tidlig er det mulig å kjenne noe? Jeg er sikker på at jeg har kjent noe de siste dagen , garantert ikke innbilning-murrer og står i på begge(?!) eggstokker (mest høyre ) men også i livmoren? Den jeg frykter nå er at syklus er i kluss og at det er TR som banker på døra, er 3 dpo og har aldri fått mensen så tidlig ...

Hvor tidlig er det mulig å kjenne noe? Jeg er sikker på at jeg har kjent noe de siste dagen , garantert ikke innbilning-murrer og står i på begge(?!) eggstokker (mest høyre ) men også i livmoren? Den jeg frykter nå er at syklus er i kluss og at det er TR som banker på døra, er 3 dpo og har aldri fått mensen så tidlig ...

Jeg får murringer så tidlig, men det skyldes nok andre hormoner enn HCG. Er nok egglederen som jobber med å dytte egget nedover mot livmor. Det er nok ikke mensen [emoji6]

Jeg får murringer så tidlig, men det skyldes nok andre hormoner enn HCG. Er nok egglederen som jobber med å dytte egget nedover mot livmor. Det er nok ikke mensen [emoji6]
Okei, takk, da lener jeg meg mot den teorien :happy: en ting er om det ikke går denne pp, en helt annen om jeg begynner å få TR 5 dpo:banghead: Men lenge leve positiviteten - det er nok gullegg på ferd nedover ! Er bare en dag dpo som skiller oss, blir spennede til uka som kommer:rolleyes:

Okei, takk, da lener jeg meg mot den teorien :happy: en ting er om det ikke går denne pp, en helt annen om jeg begynner å få TR 5 dpo:banghead: Men lenge leve positiviteten - det er nok gullegg på ferd nedover ! Er bare en dag dpo som skiller oss, blir spennede til uka som kommer:rolleyes:

Veldig!! [emoji1]
Jeg fikk stikking i brystvortene i går og overanalyseringen er i gang. I tillegg har det murret godt de siste dagene og utfloden har ikke tørket inn som den pleier etter EL [emoji85][emoji15][emoji13]

Liker gullegget som er på ferd nedover!! Og kroppen som jobber godt for å ta i mot :smug:

Ja, håper det er det jeg kjenner! Kroppen min driver helt sikkert med noe.. Gleder meg til mandag og at dagene flyr litt mer forbi:hilarious: spennede fra 7 dpo og utover :nailbiting::woot:
Får ikke redigert innlegg lenger? Jeg skriver alltid så fort, men regner med at man skjønner at jeg mente spennende:p

Her hører jeg til. Var først inne i mars-gruppa, men mistet i SA 7+0, samme dag fikk vi sett bamsemumsen på ul, helt perfekt - med et nydelig lite hjerte som banket. 3 timer etter tul begynte jeg å blø...
El kom på dag 21 den syklusen, men er i rute nå, og etter at tr har vært på besøk nok en gang er jeg klar for å prøve igjen. Vi satser på juni 2019 :Heartred
Mistet i MA (11+3) i januar, så er utroooolig nervøs...

Her hører jeg til. Var først inne i mars-gruppa, men mistet i SA 7+0, samme dag fikk vi sett bamsemumsen på ul, helt perfekt - med et nydelig lite hjerte som banket. 3 timer etter tul begynte jeg å blø...
El kom på dag 21 den syklusen, men er i rute nå, og etter at tr har vært på besøk nok en gang er jeg klar for å prøve igjen. Vi satser på juni 2019 :Heartred
Har tenkt på deg:Heartred
Kan ikke forestille meg hvordan det må føles at det skjer rett etter du har fått sett hjerte slå:(
Er glad for å høre at du er klar i gjen nå snart. Skjønner godt at du er nervøs etter å ha opplevd det to ganger på rad..Men nå må vi bare tro at neste gang er din gang:Heartpink Er nervøs selv etter en gang..
Håper vi fra mars kan få noen mai/juni spirer i 19:love7

Velkommen til oss! Gjengen du ikke vil være en del av, men som er veldig god å ha :love7
Jeg husket deg fra mars-gruppa og har lurt på hvordan det går med deg!
Så godt at du er klar igjen :Heartred
Jeg håper at vi alle skal få junispirer og danne termingruppe sammen :Heartbigred

Svidde av en test i dag likevel. Da klarer jeg kanskje vente med neste til onsdag eller torsdag [emoji85]
Synes faktisk jeg kunne se en skygge, men den var umulig å få frem på bilde så er nok bare testen og ikke baby [emoji13]

Svidde av en test i dag likevel. Da klarer jeg kanskje vente med neste til onsdag eller torsdag [emoji85]
Synes faktisk jeg kunne se en skygge, men den var umulig å få frem på bilde så er nok bare testen og ikke baby [emoji13]
Åh, herreguuud! Det er spennende da!!!! JUUUNIIII :love7
(Mulig en smule overivrig her :hilarious: Men krysser fingrene!!!)

Back
Topp