Håper på det!
Nei, kom meg raskt på do så jeg ikke kunne teste [emoji85] Flaut å ha så lite selvkontroll. 2 i IKM gruppa testet positiv på digital CB i dag på bare 8 og 9 dpo. Hadde jeg sett det før jeg gikk på do hadde jeg garantert testet! Haha!
Har 2 a1, 2 cb digital og 2 tidlig babyplan staver liggende, men tror jeg må ut å kjøpe en CB early til i morgen.
Har en del symptomer, men det kan jo være symptomer på mensen også. I går traff veggen av trøtthet meg, men kan jo ha vært av andre årsaker. Så ikke godt å si. Før stolte jeg på kroppen min og viste når jeg var gravid. Nå vet jeg ikke lenger....
Er flere her inne som ikke gidder babyplan tidlig strimmeltest har jeg sett. De slår ut samtidig som de vanlige strimlene. Har sett det er blitt lagt ut bilder som sammenligner de flere ganger. Staven derimot skal være bedre enn tidlig strimmel så derfor kjøpte jeg noen for å teste det. Vet ikke om det stemmer enda. Det beste er jo å vente så bruke en 25 test, men de feteste klarer vel det?! [emoji15]
Er så enig med deg! Nesten som om jeg skulle sjøl skrevet det [emoji28]
2-4 dpo her... kjenner typ noen symptomer, men tror det er bare i hodet altså! [emoji23]
Så og de testene og heldighvis har jeg ikke tester hjemme enda, de kommer sikkert til slutten av uka. Uansett er det aaaaltfor tidlig for meg å teste. Men oh som jeg håper de testene blir forsinket i posten og kommer neste uka! Ellers så blir det test i helga [emoji28]
Vanskelig å stole på kroppen her og.