At EL var en dag etter? I såfall er vi helt synkronisert i dpo da
Nei, EL var natt til 30.08, men da blir det jo feil å telle 30.08 som 1 dpo...? Eller? Jeg har regnet 30.08 som 1 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At EL var en dag etter? I såfall er vi helt synkronisert i dpo da
Skjønnet godt at du føler deg på vippepunktet! Man vil jo så veldigNei, det har variert litt. Husker så utrolig dårlig. Mener jeg har testet 3+3, 3+1 og 3+5 før. I dag er jeg 3+1. Så jeg vet at jeg ikke må gi opp helt enda, men er på nippet til å gå helt fullstendig i kjelleren [emoji30]
Så gøy med EL-slim [emoji1]
Skjønnet godt at du føler deg på vippepunktet! Man vil jo så veldig
Her kom det friskt blod, så jeg joiner deg i kjelleren
Og ser under her at du lurer på om du kun er 7 dpo - da tenker jeg jo at det er veeeldig gode muligheter for at kroppen har rett
Ja, jeg ville da telt 31.08 som 1 dpoHæ? Jeg skjønner ingenting av kroppen din! Skjønner at det er frustrerende!
Ja, tror jeg har telt feil. Hva tror du? Eggløsning var natt til 30.08. Da blir vel 30.08 regnet som EL-dagen. Da blir 31.08 1 dpo? Eller...?
Ja, jeg ville da telt 31.08 som 1 dpo
Og da synes jeg det er heelt innafor å ikke ha fått strek enda!!
Ja, igår virket det til å være helt ferdig på kvelden, så jeg tok nå det som god fisk
Og innser jo nå hvor bortskjemt jeg har vært med å ha en syklus som stort sett går som en klokke..
prøver å avvente krisen litt, dersom det ikke kommer noe mer utover ettermiddagen så får det være innafor, men fortsetter det og/eller tar seg opp, da blir det dårlig stemning!
Ja, hadde egentlig tenkt å avvente sex til det hadde vært et par dager uten blødning, men så kom jo den sterke el-testen og da slo galskapen innDa hører jeg på deg! [emoji13]
Det kan jo ha noe med sexen å gjøre i går da? Mange som blør litt etter det [emoji6]
Jo, da hadde nok jeg også regnet dagen etter 30 ja Her har innbilningene om symptomer kommet snikende... Snart 8 dpo nå.. Er så spent!!Nei, EL var natt til 30.08, men da blir det jo feil å telle 30.08 som 1 dpo...? Eller? Jeg har regnet 30.08 som 1 dpo.
Jo, da hadde nok jeg også regnet dagen etter 30 ja Her har innbilningene om symptomer kommet snikende... Snart 8 dpo nå.. Er så spent!!
Så kjedelig at du begynte å blø igjen ?!? Men kanskje det var fordi dere hadde sex ja? Jeg har selv opplevd å tro jeg er ferdig med Tr for å så blø etter ,eller under sex Kjenner meg veldig i gjen med å det å være bortskjemt på stabil syklus.. jeg har jo nærmest hatt nervesammenbrudd av litt rar temp bare- føler at kroppen skuffer meg og lurer meg! Det er liksom det siste man trenger etter å ha kommet seg litt ovenpå etter en sa/maJa, jeg ville da telt 31.08 som 1 dpo
Og da synes jeg det er heelt innafor å ikke ha fått strek enda!!
Ja, igår virket det til å være helt ferdig på kvelden, så jeg tok nå det som god fisk
Og innser jo nå hvor bortskjemt jeg har vært med å ha en syklus som stort sett går som en klokke..
prøver å avvente krisen litt, dersom det ikke kommer noe mer utover ettermiddagen så får det være innafor, men fortsetter det og/eller tar seg opp, da blir det dårlig stemning!
Tror det .. TRO meg , jeg har såå lyst, for jeg gleder meg sånn til den dagen jeg kan bli sånn glad igjen ( og redd ) ,har kjempe lyst til å få oppleve det så fort som mulig Selvom jeg har greid meg bra etter sa, så gjorde det noe med meg å føle på den gleden de ukene med fremtidsplaner og "vi skal bli foreldre" praten-for så å få det revet fra oss.. Derfor prøver jeg å skåne meg for den Evt. "falske" gleden ved å få en strek som så blir borte .. Skulle ønske jeg bare turte å hoppe i det å tenke at ;kommer det strek så er den for å bli! Kanskje om symptomene blir mere fremtredende, og TR-kvisa holder seg borte at jeg skal driste meg til en tidligere testDa ligger vi likt, ja! Herregud så spennende!
Du skal fortsatt vente med test? [emoji1]
Nei synes ikke du er det, greier man ikke så greier man ikke.. Skjønner deg godt.. Kan du Evt stå over den på førstkommende søndag ? Og så ta stilling til den som var til en av dine nærmeste venninner litt senere? Hvem vet- kanskje du tester positivt før det å får dratt i begge ?Ble nettopp invitert i baby showet til en av mine nærmeste venninner og burde egentlig dra i en annen venninne sin på søndag, men jeg klarer ikke [emoji174][emoji174]
Er jeg veldig egoistisk?
Tror det .. TRO meg , jeg har såå lyst, for jeg gleder meg sånn til den dagen jeg kan bli sånn glad igjen ( og redd ) ,har kjempe lyst til å få oppleve det så fort som mulig Selvom jeg har greid meg bra etter sa, så gjorde det noe med meg å føle på den gleden de ukene med fremtidsplaner og "vi skal bli foreldre" praten-for så å få det revet fra oss.. Derfor prøver jeg å skåne meg for den Evt. "falske" gleden ved å få en strek som så blir borte .. Skulle ønske jeg bare turte å hoppe i det å tenke at ;kommer det strek så er den for å bli! Kanskje om symptomene blir mere fremtredende, og TR-kvisa holder seg borte at jeg skal driste meg til en tidligere test
Men ja, begynner å kjenne veldig på spenningen og testetrangen- jeg er ikke såå bedagelig som man skulle tro
Hva med deg, ny test i morgen ?
Nei synes ikke du er det, greier man ikke så greier man ikke.. Skjønner deg godt.. Kan du Evt stå over den på førstkommende søndag ? Og så ta stilling til den som var til en av dine nærmeste venninner litt senere? Hvem vet- kanskje du tester positivt før det å får dratt i begge ?
Off.. det der hørtes vondt ut på så mange måter.. du skulle liksom hatt din babyshower selv for hver av deres .. I tillegg til at det er nære venninner..Skjønner at både de og du synes det er vondt , men virker det som om de har forståelse for det?De 2 venninnene det gjelder har jeg ikke klart å møte siden jeg mistet i mai. Hun ene har termin samtidig som jeg skulle hatt med første jeg mistet i år, og hun andre samtidig med nr. 2. Har vært alt for sårt. De er begge i gjengen min hvor vi er 8 veldig nære venninner. De synes det er vondt at jeg ikke klarer å treffe de de også, men skal så sykt lite til før jeg går helt fullstendig i kjelleren og da tar det mange, mange dager før jeg klarer å klore meg opp igjen. Det er så vanskelig dette her
Off.. det der hørtes vondt ut på så mange måter.. du skulle liksom hatt din babyshower selv for hver av deres .. I tillegg til at det er nære venninner..Skjønner at både de og du synes det er vondt , men virker det som om de har forståelse for det?
Det er da enda godt , men skjønner at du hadde hatt behov for en melding fra dem for å føle at de fortsatt "brydde" seg..Er så lett at man lar folk være når man ikke vet hva man skal gjøre.. De er kanskje redd de gjør deg vondt ved å ta kontaktJa, både og. De sier de har forståelse og at jeg bare må ta den tiden jeg trenger og at de er der når jeg er klar, men de viser på en måte ikke noe omsorg. Er lenge siden noen av de har sendt en melding for å spørre hvordan det går. Skulle tro de gravide og de som nylig har født (totalt 5 av 8) ville ha forstått dette best. Eneste veien ut av dette slik jeg ser det er og bli gravid så komme meg over 12-14 uker... og det er jo potensielt en evighet til!
Det er da enda godt , men skjønner at du hadde hatt behov for en melding fra dem for å føle at de fortsatt "brydde" seg..Er så lett at man lar folk være når man ikke vet hva man skal gjøre.. De er kanskje redd de gjør deg vondt ved å ta kontakt
Nå håper jeg så inderlig at du ikke trenger å vente mere enn 8-10 uker Krysser nesten mere for deg enn for meg , du har virkelig fortjent din tur nå!
Ja, det er godt å kunne lufte tanker på godt og vondt her inne!Ja, jeg tror ingen vet hva de skal si. Det hjelper hvertfall veldig å lufte tanker på forum med andre som har opplevd det samme [emoji4]
Haha du er god! [emoji173]️ Jeg krysser fingrene for oss alle [emoji5] Gleder meg veldig til du sprekker og tester! [emoji8]
Ja, håper at det bare er det som trigget det, og at det dabber av igjen! Tenker at jeg bør innstille meg på evt småblødninger frem til søndag, og fortsetter de etter det tillater jeg meg selv å klikke i vinkelSå kjedelig at du begynte å blø igjen ?!? Men kanskje det var fordi dere hadde sex ja? Jeg har selv opplevd å tro jeg er ferdig med Tr for å så blø etter ,eller under sex Kjenner meg veldig i gjen med å det å være bortskjemt på stabil syklus.. jeg har jo nærmest hatt nervesammenbrudd av litt rar temp bare- føler at kroppen skuffer meg og lurer meg! Det er liksom det siste man trenger etter å ha kommet seg litt ovenpå etter en sa/ma