Vi som mistet i juli og august... Mars 2019 termingruppe [emoji174]

Jo.. jeg liker bare best med å helgardere med aksjer hver dag rundt el, men ja, 2-3 dager er jo innafor - jeg kan få lov å håpe de to kommende ukene :rolleyes: og feire ordentlig dpo-land!!
Måtte jo Google litt, og flest steder står det 3-5 dager, så hvis el er i morgen, så er det jo innafor!

Men hvordan er det med el-tester -
1) slipper egget 12-36 etter første positive test? Eller 12-36 t etter den sterkeste testen?
2) og når testen begynner å bli svakere så skal egget ha sluppet, ja? :bookworm:

Ja, vi får bare håpe! [emoji1]

Det slipper 12-36 timer etter første positive. Når den blir negativ igjen eller du ser at den er blitt svakere enn testen før så er LH nivået synkende og egget har mest sannsynlig sluppet [emoji4]

Ja, vi får bare håpe! [emoji1]

Det slipper 12-36 timer etter første positive. Når den blir negativ igjen eller du ser at den er blitt svakere enn testen før så er LH nivået synkende og egget har mest sannsynlig sluppet [emoji4]
Iiiiiiiiiih :happy093
EB3DB6BF-FE7A-4AA7-9C0E-C6E9F02F6F1A.jpeg

IMG_2392.JPG

Hei alle dere fine! Håper noen har mulighet til å dele egne erfaringer o.l. Jeg holder på å bli gal.. Hva tror dere?[emoji25] Alle er tatt med morgenurin. Den lille antydningen til strek kom ikke opp før etter flere minutter. I morges hadde jeg biiiittelitt antydning til rosa utflod på papiret når jeg tørka meg, og nå nettopp var det bittelitt brunt når jeg tørka meg. Tok en test nå også, ca 5 timer etter den i morges. Ser nesten ingenting der, og den svake streken kom ikke fram før etter ca 10min (Se bilde nedenfor). Er alt håp ute? Kan det ha vært en kjemisk? Fikk «gravid 1-2» på clearblue digital i går morges. Men det at streken ikke bli sterkere, det bekymrer vettet av meg. Noen med erfaring? Kjenner jeg blir helt knekt hvis jeg mister nå for 3. gang[emoji25] Beklager sutringen, men føler meg helt motløs..

(Alle er a1-tester)

IMG_2393.JPG

Last edited:
Vis vedlegget 274971

Hei alle dere fine! Håper noen har mulighet til å dele egne erfaringer o.l. Jeg holder på å bli gal.. Hva tror dere?[emoji25] Alle er tatt med morgenurin. Den lille antydningen til strek kom ikke opp før etter flere minutter. I morges hadde jeg biiiittelitt antydning til rosa utflod på papiret når jeg tørka meg, og nå nettopp var det bittelitt brunt når jeg tørka meg. Tok en test nå også, ca 5 timer etter den i morges. Ser nesten ingenting der, og den svake streken kom ikke fram før etter ca 10min (Se bilde nedenfor). Er alt håp ute? Kan det ha vært en kjemisk? Fikk «gravid 1-2» på clearblue digital i går morges. Men det at streken ikke bli sterkere, det bekymrer vettet av meg. Noen med erfaring? Kjenner jeg blir helt knekt hvis jeg mister nå for 3. gang[emoji25] Beklager sutringen, men føler meg helt motløs..

(Alle er a1-tester)

Vis vedlegget 274972
Jeg har ikke noe godt svar til deg dessverre..
Når det er så tidlig så er det så små mengder med hcg at mindre fargestoff etc i testen vil utgjøre at man ser/ikke ser.. samme med hvor konsentrert urin man tar testen på..
Hcg dobler seg hver andre til tredje dag, og hvis du ser på forskjellen fra dpo 13 til 15, så er det jo stor forskjell.. 13 ser jeg ikke strek.. :happy:
Noen får sterke streker raskt, andre senere, uten at det har noe å si, vi er forskjellige, og alle svangerskap er forskjellige..

I forhold til om det er en streifer eller ikke, så er det selvfølgelig en mulighet for det :( Min erfaring fra streifer er at jeg hadde svake streker når jeg testet 1 og 2 dager etter ikm, så begynte jeg å spotte litt, og i løpet av 4-5 t var blødningen i gang som en vanlig mens.. Hadde litt mindre blødning enn jeg vanligvis har, husker ikke heelt hvilken dag jeg testet igjen, men testen ble raskt helt negativ..
tester du igjen i morgen tidlig/mandag morgen så vil du nok ha svaret ditt..
krysser fingrene for deg :Heartred

Så utrolig hyggelig melding å få! [emoji173]️

Ja, vi får virkelig håpe at det stemmer for oss begge og jeg er helt enig i at jeg heller tar noen ekstra pp fremfor å miste hele tiden.

Jeg heier masse på deg også og håper du får en positiv test om noen dager!

Hvor mange dpo er du? Hold oss gjerne oppdatert her! [emoji5]
Krysser fingrene!! Oppdater oss :joyful:
Når man ikke kan teste selv må man leve gjennom andre :hilarious:

Lovte å oppdatere dere. Etter negativ test 8,9og 10 dpo ga jeg opp denne pp og, da jeg har tydelig fått sterk strek 8 dpo før. Ventet mensen idag, men ikke kommet så bestemte meg for å ta en test bare for å se. Dette lyste da opp mot meg. Fullstendig panikk og livredd for å miste en 3 gang på ett år.

Nå er jeg redd den er for svak for å være på IKM. Haha alle tankene og bekymringene man skal ha

Vedlegg

• IMG_20180920_213110.jpg
    IMG_20180920_213110.jpg
    711,5 KB · Visninger: 90
Lovte å oppdatere dere. Etter negativ test 8,9og 10 dpo ga jeg opp denne pp og, da jeg har tydelig fått sterk strek 8 dpo før. Ventet mensen idag, men ikke kommet så bestemte meg for å ta en test bare for å se. Dette lyste da opp mot meg. Fullstendig panikk og livredd for å miste en 3 gang på ett år.

Nå er jeg redd den er for svak for å være på IKM. Haha alle tankene og bekymringene man skal ha

Synes ikke den var for svak til å være på IKM. Skjønner at du er redd for at det skal gå galt igjen, men det er ikke noe du kan gjøre fra eller til. Oddsen er på din side. Pust med magen og ta hver dag som en seier. Gratulerer så masse!! [emoji173]️[emoji173]️

Synes ikke den var for svak til å være på IKM. Skjønner at du er redd for at det skal gå galt igjen, men det er ikke noe du kan gjøre fra eller til. Oddsen er på din side. Pust med magen og ta hver dag som en seier. Gratulerer så masse!! [emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk ❤️ får håpe jeg faller på riktig side av statestikken denne gang!

Kom på at den er jo tatt på utvanna kveldsurin og, så er nok litt sterkere på morningen i morra.
:)

Åååå, så godt å se! Gratulerer!! :D:D Krysser alt jeg har for at det går veien :Heartred

Åååå, så godt å se! Gratulerer!! :D:D Krysser alt jeg har for at det går veien :Heartred

Tusen takk ❤️ håper 3 gangen er der det gjelder ❤️ hvordan går det med deg? Tenker mye på deg!

Tusen takk ❤️ håper 3 gangen er der det gjelder ❤️ hvordan går det med deg? Tenker mye på deg!

Ja, jeg håper så for dere :Heartred
Joda, her er vi inne i første prøverunde etter at vi mistet i juli. Livredd her også for at det skal gå galt for 3.gang i år.. Problemet vårt er jo faktisk ikke å bli gravid, men å komme oss over uke 8 - tydeligvis. Blææh! Litt blanda følelser, men må bare ha håp :Heartred

Ja, jeg håper så for dere :Heartred
Joda, her er vi inne i første prøverunde etter at vi mistet i juli. Livredd her også for at det skal gå galt for 3.gang i år.. Problemet vårt er jo faktisk ikke å bli gravid, men å komme oss over uke 8 - tydeligvis. Blææh! Litt blanda følelser, men må bare ha håp :Heartred

Akkurat det samme her! Uke 8 er første målet.
Håper og krysser alt for dere og ❤️

Gratulerer!! :love7
Forstår godt at du er urolig, det kommer man nok ikke utenom.. Men det er jo størst sannsynlighet for at det skal gå bra :Heartred:Heartred:Heartred

Da krysser jeg fingrene om to dager! [emoji256]

Nei. Akkurat hatt eggløsning og har fått en rekke medisiner så får vel prøve de og se om det blir bedre lykke av det...

Back
Topp