Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Venter dere en pp eller kjører dere på? [emoji846]

Jeg venter en pp. Hvis slimhinnen er tynnere, så er jo sjansen større for å miste igjen hvis jeg blir gravid. Jeg vil heller vente en måned og håpe på bedre forhold enn å bli gravid igjen en måned før og ha større sjanse for å miste for tredje gang på rad.
Vet at mange blir gravide igjen med en gang og at det ofte går bra, men gyn syntes jeg burde vente og da gjør jeg det.
 
Jeg mistet i 5+ ett eller annet nå i midten av april. så satser på kroppen har ordnet alt selv, da legen ikke ville ta blodprøve for å sjekke hcg engang når jeg var innom.....
Vi velger bare å kjøre på med engang siden det var så tidlig.

Forrige gang mistet jeg 5+ og da fikk jeg beskjed om å se på det som en vanlig mens og ikke ta noen spesielle hensyn.
 
Absolutt fornuftig å høre på beskjed man får av gyn [emoji1360] jeg har som sagt ikke fått noen beskjed så..
 
Jeg temper ikke, ikke sjekker jeg El og ikke tester jeg før ikm.. Jeg er sikkert sånn gammeldags og kjedelig. Hehe.. :)

Hva med dere andre?
 
Jeg er mer kontrollfrik så jeg slapper mer av til mer kontroll jeg har [emoji14] derfor er det stressende å nå ikke Ane når el vil dukke opp etter aborten [emoji849][emoji85]
 
Jeg er mer kontrollfrik så jeg slapper mer av til mer kontroll jeg har [emoji14] derfor er det stressende å nå ikke Ane når el vil dukke opp etter aborten [emoji849][emoji85]

Ah! Da skjønner jeg det veldig godt! :)

Ser den, kan jo komme når som helst..
Min erfaring etter sa/ma er at mensen er tilbake etter ca 4-5 uker etter aborten..
Så håper på det samme nå.. At syklusen er på nett med en gang..
 
Samme her, må ha kontroll. Jeg temper og tester. Tempen er ikkje enkel og finne noe system på.

Har ikkje testa i dag så det blir i kveld når jeg kommer heim etter jobb. Håper det er nedgang.

Etter kontroll blir det ikkje siden hcg var på 563. Var flott meina dei. Ser jeg ingen nedgang på testene på mandag så blir det blodprøve.
 
Ah! Da skjønner jeg det veldig godt! :)

Ser den, kan jo komme når som helst..
Min erfaring etter sa/ma er at mensen er tilbake etter ca 4-5 uker etter aborten..
Så håper på det samme nå.. At syklusen er på nett med en gang..
Det håper jeg også. Kommer til å ta noen g.tester for å følge med. Regner med kroppen begynner å klargjøre el når hcg er ute...? Igår tok jeg en test som jeg tenker tilsvarer 12-14 dpo, så det kan vel ikke være sååå mye hcg igjen..

Samme her, må ha kontroll. Jeg temper og tester. Tempen er ikkje enkel og finne noe system på.

Har ikkje testa i dag så det blir i kveld når jeg kommer heim etter jobb. Håper det er nedgang.

Etter kontroll blir det ikkje siden hcg var på 563. Var flott meina dei. Ser jeg ingen nedgang på testene på mandag så blir det blodprøve.
Jeg tempet da vi prøvde på første, var veldig greit syns jeg. Jeg brukte FF.
Etter vi fikk barn, sover jeg ikke skikkelig nok til å kunne tempe. Sover sjelden gjennom. Men har fått el-smerter da, det hjelper på [emoji5]

Håper på nedgang hos deg ikveld [emoji272]
 
Det håper jeg også. Kommer til å ta noen g.tester for å følge med. Regner med kroppen begynner å klargjøre el når hcg er ute...? Igår tok jeg en test som jeg tenker tilsvarer 12-14 dpo, så det kan vel ikke være sååå mye hcg igjen..

Ja, tror det jeg òg..
Nei, da virker det som om det ikke er mye mer igjen før alt er ute... Men jeg er skikkelig uproff på det der..

Jeg hadde ikke fått tempa om jeg prøvde engang, for jeg har lakenskrekk.. Sover ikke så mye akkurat..
 
Samme her, må ha kontroll. Jeg temper og tester. Tempen er ikkje enkel og finne noe system på.

Har ikkje testa i dag så det blir i kveld når jeg kommer heim etter jobb. Håper det er nedgang.

Etter kontroll blir det ikkje siden hcg var på 563. Var flott meina dei. Ser jeg ingen nedgang på testene på mandag så blir det blodprøve.

Krysser fingrene for nedgang hos deg :love2
 
Ja, tror det jeg òg..
Nei, da virker det som om det ikke er mye mer igjen før alt er ute... Men jeg er skikkelig uproff på det der..

Jeg hadde ikke fått tempa om jeg prøvde engang, for jeg har lakenskrekk.. Sover ikke så mye akkurat..

Ja nei det blir bare gjetning fra min side også..

Nei temping passer nok ikke for alle. Vi får bare satse på vi alle kommer i mål snart, uansett "fremgangsmåte" [emoji846]
 
Ja nei det blir bare gjetning fra min side også..

Nei temping passer nok ikke for alle. Vi får bare satse på vi alle kommer i mål snart, uansett "fremgangsmåte" [emoji846]

Krysser fingrene for at klaffer kjapt, og at spirene gror i 9 mnd for alle og enhver :Heartpink
 
Hei! Jeg hører til her. Hadde en SA 15 april, da var jeg 11+0 på vei. Mistet også i oktober, da 11+2. Nå er jeg ganske lei, men gir ikke opp håpet ennå :) Har en MA bak meg også, så nå får jeg utredning for habituell abort. Gynekologen som jeg besøkte idag, sa at det ikke var noen grunn å vente, men får se om jeg vil vente til jeg får mensen tilbake. :Heartred
 
Da har jeg testa igjen og det er nedgang.

Det går så tregt er det noen som har fått blenda tester ?

Har ikke testet en eneste gang siden aborten. Kan alltids gjøre det i morgen tidlig, så får vi se... Det er nøyaktig 2 uker siden den natta jeg blødde mest og hadde verst smerter.
 
Back
Topp