Har du vært eller skal på kontroll? Høres ut som det er lurt viss hcg står stille :-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter dere en pp eller kjører dere på? [emoji846]
Jeg mistet i 5+ ett eller annet nå i midten av april. så satser på kroppen har ordnet alt selv, da legen ikke ville ta blodprøve for å sjekke hcg engang når jeg var innom.....
Vi velger bare å kjøre på med engang siden det var så tidlig.
Hehe skulle ønske jeg også klarte det [emoji14][emoji3]
Jeg er mer kontrollfrik så jeg slapper mer av til mer kontroll jeg har [emoji14] derfor er det stressende å nå ikke Ane når el vil dukke opp etter aborten [emoji849][emoji85]
Det håper jeg også. Kommer til å ta noen g.tester for å følge med. Regner med kroppen begynner å klargjøre el når hcg er ute...? Igår tok jeg en test som jeg tenker tilsvarer 12-14 dpo, så det kan vel ikke være sååå mye hcg igjen..Ah! Da skjønner jeg det veldig godt!
Ser den, kan jo komme når som helst..
Min erfaring etter sa/ma er at mensen er tilbake etter ca 4-5 uker etter aborten..
Så håper på det samme nå.. At syklusen er på nett med en gang..
Jeg tempet da vi prøvde på første, var veldig greit syns jeg. Jeg brukte FF.Samme her, må ha kontroll. Jeg temper og tester. Tempen er ikkje enkel og finne noe system på.
Har ikkje testa i dag så det blir i kveld når jeg kommer heim etter jobb. Håper det er nedgang.
Etter kontroll blir det ikkje siden hcg var på 563. Var flott meina dei. Ser jeg ingen nedgang på testene på mandag så blir det blodprøve.
Det håper jeg også. Kommer til å ta noen g.tester for å følge med. Regner med kroppen begynner å klargjøre el når hcg er ute...? Igår tok jeg en test som jeg tenker tilsvarer 12-14 dpo, så det kan vel ikke være sååå mye hcg igjen..
Samme her, må ha kontroll. Jeg temper og tester. Tempen er ikkje enkel og finne noe system på.
Har ikkje testa i dag så det blir i kveld når jeg kommer heim etter jobb. Håper det er nedgang.
Etter kontroll blir det ikkje siden hcg var på 563. Var flott meina dei. Ser jeg ingen nedgang på testene på mandag så blir det blodprøve.
Ja, tror det jeg òg..
Nei, da virker det som om det ikke er mye mer igjen før alt er ute... Men jeg er skikkelig uproff på det der..
Jeg hadde ikke fått tempa om jeg prøvde engang, for jeg har lakenskrekk.. Sover ikke så mye akkurat..
Ja nei det blir bare gjetning fra min side også..
Nei temping passer nok ikke for alle. Vi får bare satse på vi alle kommer i mål snart, uansett "fremgangsmåte" [emoji846]
Da har jeg testa igjen og det er nedgang.
Det går så tregt er det noen som har fått blenda tester ?