Jeg bor på en plass hvor legevakten ikke gjør noe med gravide før uke 15..
Prøver gyn i morgen
Nei så dårlig [emoji20] lykke til med gyn imorgen, håper du får en sjekk snart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bor på en plass hvor legevakten ikke gjør noe med gravide før uke 15..
Prøver gyn i morgen
Lykke til!! <3 heldige dere som får gjøre det på sykehuset..når jeg måtte gjennom det samme for 14 dager siden var det aldri noe spørsmål om hvor jeg ville gjøre detDa ligger jeg på sykehuset. 4 cytotec er tatt. Håper det går raskt og greit!
Lykke til!! <3 heldige dere som får gjøre det på sykehuset..når jeg måtte gjennom det samme for 14 dager siden var det aldri noe spørsmål om hvor jeg ville gjøre det
Du tiilhører ikke Ahus da, går jeg ut fra? Der får man cytoteken i en pose og blir sendt hjem..Takk[emoji846] det var rart? Jeg fikk spm og sa at jeg ville helst være her siden jeg har to små barn hjemme. Var ingen problem det.
Du tiilhører ikke Ahus da, går jeg ut fra? Der får man cytoteken i en pose og blir sendt hjem..
Nei er fra Sunnmøre.
Det syns jeg var dårlig.. jeg har fått 4, så får jeg 2 til om 1,5t dersom det ikke kommer noe snart. Om viss det heller ikke hjelper blir det utskraping imorgentidlig. Syns det høres veldig Ok ut.
Høres ut som en mye bedre løsning enn den jeg ble "pålagt".
Da ligger jeg på sykehuset. 4 cytotec er tatt. Håper det går raskt og greit!
Takk [emoji173]️ tror det verste er over nå så håper jeg får dra hjem snart.
Jeg fikk komme inn til fastlegen min i dag, så i morgen skal jeg på gyn for undersøkelse der..
Hvis jeg ikke begynner å blø veldig før det da..
Satser på at det siste går fort da lusemus 71..
Håper det går bra med deg
Jeg fikk komme inn til fastlegen min i dag, så i morgen skal jeg på gyn for undersøkelse der..
Hvis jeg ikke begynner å blø veldig før det da..
Satser på at det siste går fort da lusemus 71..
Det går greit, takk som spør [emoji173]️ sluttet å blø klumper og koagler idag tidlig, så det "føles" bedre nå når det bare er rent blod. Mengden har også roet seg mye, så ser ut som jeg kanskje slipper å blø i ukesvis.
Kva meina legen ? Fekk du ta hcg prøve ?
Hu er helt bortreist.. Hu spurte bare om hvordan ting hadde utartet seg, noterte og ringte gyn.
Ingenting mer.. Jeg blir litt oppgitt av henne..
Men blir jo sikkert litt klokere i morgen.