Vi som mistet i April, men som prøver igjen

For min del var det verste over etter ca 7t. Så kom siste klumpen morgenen etter, og siden har det vært sparsommelig blødning bare.
Jeg fikk 2x2 paralgin forte, så merket ikke så mye smerter heldigvis siden det tok toppene i alle fall.
Lykke til utover, håper det går greit [emoji173]️

Jeg tror de værste klumpene er over, blør nesten ikke lenger nå. Men smertene er grusomme, og jeg har egentlig veldig høy smerteterskel...

Jeg tok 4 cytotec vaginalt klokken 12, så to oralt klokka 15, og 2 til oralt nå klokken 18..
blødningene mine starta en halvtime etter første dose...
Smertestillende jeg fikk var vanlig paracet, diclofenac og et par oxynorm...
Ingen av de hjelper.. Oxynorm blir jeg bare suste av... Og skikkelig ustabil i humøret...

Håper det går som for deg, og er bedre i morgen..
 
Jeg tror de værste klumpene er over, blør nesten ikke lenger nå. Men smertene er grusomme, og jeg har egentlig veldig høy smerteterskel...

Jeg tok 4 cytotec vaginalt klokken 12, så to oralt klokka 15, og 2 til oralt nå klokken 18..
blødningene mine starta en halvtime etter første dose...
Smertestillende jeg fikk var vanlig paracet, diclofenac og et par oxynorm...
Ingen av de hjelper.. Oxynorm blir jeg bare suste av... Og skikkelig ustabil i humøret...

Håper det går som for deg, og er bedre i morgen..

Kanskje du kunne ringt sykehuset Ang smertene dine? Høres ikke noe bra ut å ha det så vondt [emoji20]
Håper du får det beste snart i alle fall [emoji272]
 
Jeg tror de værste klumpene er over, blør nesten ikke lenger nå. Men smertene er grusomme, og jeg har egentlig veldig høy smerteterskel...

Jeg tok 4 cytotec vaginalt klokken 12, så to oralt klokka 15, og 2 til oralt nå klokken 18..
blødningene mine starta en halvtime etter første dose...
Smertestillende jeg fikk var vanlig paracet, diclofenac og et par oxynorm...
Ingen av de hjelper.. Oxynorm blir jeg bare suste av... Og skikkelig ustabil i humøret...

Håper det går som for deg, og er bedre i morgen..

Jeg fikk med med paralgin forte. Er det forskjellig fra sjuke hus ?

Jeg har ikkje smerter ved MA. Barre murringer. Bruker ingen ting men måtte ta det med.
 
Jeg fikk med med paralgin forte. Er det forskjellig fra sjuke hus ?

Jeg har ikkje smerter ved MA. Barre murringer. Bruker ingen ting men måtte ta det med.

Det virker som om det er forskjell på det mtp hvilket sykehus du er på...
Spør du meg burde man få bli på sykehuset til det værste var over.. For å følge med og kontrollere både smerter og blødning..
 
Hvordan går det turbo?

Nå går det mye bedre... Men halve natta var litt ubehagelig. Jeg klarte svime av :(
Bleik som et laken :wideyed:
Men nå er blødningene minimale, fortsatt litt shabby og svimmel. Men, jeg tenker det ordner seg. Prøver å drikke nok og få i meg mat.

:Heartred
 
Huff høres ikke noe særlig ut [emoji20] bra det går bedre nå. Sikkert lurt å sjekke blodprosenten hos legen? Drikk mye og spis jernholdig mat så lenge i alle fall ja. God bedring videre [emoji173]️
 
Jeg fikk bli på sykehuset til dagen etter. Jeg kom inn på kvelden, og måtte gå rundt i korridorene fram til kl 23.00 for å se an om blødningen stoppet opp litt. Ingen problemer å få bli til dagen etter da jeg spurte. Samboeren ville ikke ha meg med hjem, for han følte seg utrygg hvis noe skulle skje med meg.
 
Fy kor seint hcg forsvinner ut av kroppen. 18 april 563 i hcg no er det sikkert 200 i hcg. Tok ein digital ukes og den LYSTE ENDA 2-3. 6 dager og ikkje ned i 200 i hcg.

Går det så seint ?
 
Fy kor seint hcg forsvinner ut av kroppen. 18 april 563 i hcg no er det sikkert 200 i hcg. Tok ein digital ukes og den LYSTE ENDA 2-3. 6 dager og ikkje ned i 200 i hcg.

Går det så seint ?

Gynekologen jeg var hos sa det kunne gå opp til 8- 9 uker før all hcg er ute av kroppen...
 
Jeg har ikke noen tall, men noen dager før aborten var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken. Idag (annen test men..) var den en del svakere, men fortsatt veldig godt synlig. Så det går rett veien i alle fall, men vanskelig å si noe om hvor fort..
 
I dag er det to uker siden MA. Har spottet brunt hele tiden, men begynner å avta litt nå. Har også fått tydelig slim i går og i dag, så krysser fingrene for at det er EL :) Føler dagene går så sakte, må være første gang jeg har gledet meg til å få mensen igjen. Blir spennende å ta g-test før/etter mens og se om den er helt negativ.
 
Venter dere en pp eller kjører dere på? [emoji846]

Jeg mistet i 5+ ett eller annet nå i midten av april. så satser på kroppen har ordnet alt selv, da legen ikke ville ta blodprøve for å sjekke hcg engang når jeg var innom.....
Vi velger bare å kjøre på med engang siden det var så tidlig.
 
Vi fikk ikke beskjed om noen ting, så vi kjører også på[emoji846] er bare på cd7 idag, så får man vel gjerne el litt senere etter en abort, så blir interessant å se når den dukker opp [emoji846]
 
Jeg fikk ikke beskjed om noe, og fikk ikke noe etterkontroll, så jeg tenker at så fort blødningene stopper kjører vi på :)
 
Høres fornuftig ut [emoji3] vi hadde første runde i høyet igår (med kondom da), var så deilig å være så og si ferdig med blødningene [emoji3]
 
Jeg kjører på uten og vente. Men og finne el er ikkje enkelt. At hcg halveres på 48 timer stemmer ikkje hos meg. Følger G Tester står stille ingen nedgang.
 
Back
Topp