Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Har vi samme kvinnelige lege. Min lege har 0 peiling på graviditet. Ba om utredning og det skulle ho ordne. Venta på utredning i 2 mnd så hørte jeg på folkemunn at ho er slurvete. Kontakta legekontoret og spurte om det var sendt papir til utredning. Nei det var det ikkje. Klokka tikker for meg og om jeg skulle bli gravid igjen (krysser,håper og etc) så har eg KJEMPE sjanse for å få Ma,bo igjen.

Du skal ikke se bort i fra at vi har noe av det samme da..
Men er ikke bare bare å bytte heller.. :(

Var jeg deg, ville jeg "strekt" henne, jeg tok min skikkelig en gang, og hu har vært bedre etter det. Ikke bra men bedre.
Også må du purre..

Hu kan jo ikke slurve sånn!

Uff, lykke til :Heartred
 
Har vi samme kvinnelige lege. Min lege har 0 peiling på graviditet. Ba om utredning og det skulle ho ordne. Venta på utredning i 2 mnd så hørte jeg på folkemunn at ho er slurvete. Kontakta legekontoret og spurte om det var sendt papir til utredning. Nei det var det ikkje. Klokka tikker for meg og om jeg skulle bli gravid igjen (krysser,håper og etc) så har eg KJEMPE sjanse for å få Ma,bo igjen.

Er du født i 71?
 
Dere som har fått med dere et skriv. Er det to uke samleie-karantene? Pga infeksjonsfare? DVS at man kan ha med kondom?
Bare lurer fordi blødningen allerede nesten har stoppet..
 
Jeg tittet bare innom og ville sende dere alle en stor, god klem! :Heartred Håper spirene deres sitter fort, og blir der 9mnd :Heartred
 
Dere som har fått med dere et skriv. Er det to uke samleie-karantene? Pga infeksjonsfare? DVS at man kan ha med kondom?
Bare lurer fordi blødningen allerede nesten har stoppet..

Stod to uker på mitt infoskriv.. jeg endte opp med utskraping to dager etter cytotek da, så vi har ikke turt å ha sex i det hele tatt, selv om jeg ikke har blødd omtrent siden utskrapingen..
 
Fader assa!
Jeg sliter sååå med nattesøvn :(
Jeg sover toppen 4 timer pr natt tror jeg.. :sour:

Også har jeg pokker i meg blitt skikkelig forkjøla med moms også :hungover:

Blir en lang dag i morgen...

(litt sånn klagete i natt)
 
Fader assa!
Jeg sliter sååå med nattesøvn :(
Jeg sover toppen 4 timer pr natt tror jeg.. :sour:

Også har jeg pokker i meg blitt skikkelig forkjøla med moms også :hungover:

Blir en lang dag i morgen...

(litt sånn klagete i natt)

Jeg har vert på natt så nå er det senga for meg.

Noe dritt når det blir slik. Får vel sove no når forkjølelsen tærer på kroppen.
 
Stod to uker på mitt infoskriv.. jeg endte opp med utskraping to dager etter cytotek da, så vi har ikke turt å ha sex i det hele tatt, selv om jeg ikke har blødd omtrent siden utskrapingen..

Hva gjorde at det ble utskraping? Jeg bare antar at alt har kommet ut her, men jeg VET jo ikke [emoji848] kontroll om 3 uker så da sjekker de sikkert..?
 
Jeg har vert på natt så nå er det senga for meg.

Noe dritt når det blir slik. Får vel sove no når forkjølelsen tærer på kroppen.

Jeg skulle ønske jeg ble slått ut av den.. Men sykt tett nese gjør det vanskelig å puste..

Sov godt i dag du da :)
 
Hva gjorde at det ble utskraping? Jeg bare antar at alt har kommet ut her, men jeg VET jo ikke [emoji848] kontroll om 3 uker så da sjekker de sikkert..?
To dager etter cytotek våkner jeg om morgenen av at jeg fossblør, og det øker bare på utover dagen. Ble tilslutt så dårlig at vi måtte ringe 113, som kjører meg i full fart til sykehus, og da ble jeg satt rett opp til operasjon. Mistet masse blod..dritskummelt!
 
To dager etter cytotek våkner jeg om morgenen av at jeg fossblør, og det øker bare på utover dagen. Ble tilslutt så dårlig at vi måtte ringe 113, som kjører meg i full fart til sykehus, og da ble jeg satt rett opp til operasjon. Mistet masse blod..dritskummelt!

Crap! Jeg har akkurat blitt sendt hjem med cytotec :(
 
Vært på sykehuset nå...
MA..

Ble sendt hjem med cytotec, så nå får vi se...
 
To dager etter cytotek våkner jeg om morgenen av at jeg fossblør, og det øker bare på utover dagen. Ble tilslutt så dårlig at vi måtte ringe 113, som kjører meg i full fart til sykehus, og da ble jeg satt rett opp til operasjon. Mistet masse blod..dritskummelt!
Stemmer det ja, leste det. Huff, godt det endte bra tross alt [emoji173]️

Vært på sykehuset nå...
MA..

Ble sendt hjem med cytotec, så nå får vi se...
Så leit turbo, men godt med avklaring i det minste [emoji173]️ håper du er like heldig som meg. Jeg syns det gikk helt greit.
 
Masse lykke til!
emoji173.png

Tusen takk :Heartred

Stemmer det ja, leste det. Huff, godt det endte bra tross alt [emoji173]️


Så leit turbo, men godt med avklaring i det minste [emoji173]️ håper du er like heldig som meg. Jeg syns det gikk helt greit.

Veldig godt å få vite, selv om jeg regna med det.

Ting har gått fort her..
Men utrolig store smerter :(
Håper det er bedre i morgen...
 
For min del var det verste over etter ca 7t. Så kom siste klumpen morgenen etter, og siden har det vært sparsommelig blødning bare.
Jeg fikk 2x2 paralgin forte, så merket ikke så mye smerter heldigvis siden det tok toppene i alle fall.
Lykke til utover, håper det går greit [emoji173]️
 
Får du reell utredning for habituell abort? Jeg har bare fått beskjed om at det antakelig skjer pga alderen min og jeg er født i 76.

Jeg fikk utredning pga ikkje gravid etter 6 mnd. Måtte vente i 9 mnd før jeg fikk timen. Da jeg møtte opp som 43 åring fikk jeg barre slengt i tryne du er gammal og det er grunnen før undersøkelsen. Fikk dårlig behandling pga alderen. Da jeg var inne den timen var jeg 9 dpo og positive tester. Var gravid da og mista i MA 5+2. Da jeg skulle ha etterkontrollen refsa jeg legane og sa rett ut kor dårlig behandling jeg fikk. Da vart det ein grundig sjekk. Var inne i ca 1 time. Kom ut igjen med eit svar at egg var på veg og slimhinner var fine. Så fikk jeg det samme svaret som du MA/BO er min største utfordring, Pga eggkvalitet,alderen. Blodprøvene er ikkje tegn til overgangsalder. Har du tatt utredning ?

Tok den mnd jeg vart gravid Wild Yam og vart gravid. Vil nok prøve det igjen med bidronninggele.
 
Back
Topp