No har jeg kvit tjukk utflod og mykje meir en da eg var gravid. Kva er det for noko ?
Klør eller svir det også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No har jeg kvit tjukk utflod og mykje meir en da eg var gravid. Kva er det for noko ?
Klør eller svir det også?
[QU
Jeg vart 8+1 MA/BO og 60 000 i hcg. Så det tar nok tid.
Heldig som får det fort ut av kroppen. Er så prøveklar NO.
Man kan få el med hcg i kroppen (har nettopp sittet å lest om det fordi jeg syns jeg har fått el-smerter), men vet ikke hvor høyt det nivået kan være [emoji848]
Sniker tuppen av lilletåa inn her. Fikk bekreftet SA (Uke 6) på TUL på onsdag, alt var så å si borte/ute heldigvis.
Leit at det er flere her i samme båt, men godt vi har hverandre å støtte oss på.
Blir dere å prøve på nytt igjen i denne syklusen FØR en ny TR? Gynekologen anbefalte i utgangspunktet at vi ventet én mens...
Sender en god klem til alle her [emoji173][emoji173]
Hører nok til her jeg også.. fikk svake positive tester tidligere i uka, men i går ble de enda svakere og så negativ. Begynte med spotting i går kveld, i natt fikk jeg en intens smerte i magen, og idag har jeg begynt å blø.. ser ikke ut til at det gikk veien denne gangen heller, så da ble det 2 sa på rett under en måned [emoji22]
Trist at du også har endt opp her [emoji20] håper vi kommer i samme termingruppe neste gang! [emoji4] krysser fingrene for at mai er måneden for mange positive tester!!Huff så leit å lese fregnefanten [emoji20] håper vi har bedre lykke i mai [emoji173]️
I like måte [emoji173] krysser fingrene for at mai er måneden for mange positive tester!! [emoji4]Uff, så trist [emoji813]red
Håper neste spire sitter fast i 9 mnd neste gang [emoji813]blue
Trist å høre, nå håpte jeg at vi ikke ble flere her [emoji20] håper på bedre lykke i mai [emoji173]️ vi blir å prøve, fikk ikke beskjed om noe Ang det..Sniker tuppen av lilletåa inn her. Fikk bekreftet SA (Uke 6) på TUL på onsdag, alt var så å si borte/ute heldigvis.
Leit at det er flere her i samme båt, men godt vi har hverandre å støtte oss på.
Blir dere å prøve på nytt igjen i denne syklusen FØR en ny TR? Gynekologen anbefalte i utgangspunktet at vi ventet én mens...
Det håper vi ja [emoji173]️Trist at du også har endt opp her [emoji20] håper vi kommer i samme termingruppe neste gang! [emoji4] krysser fingrene for at mai er måneden for mange positive tester!!
Så leit å høre at vi blir enda flere her [emoji20][emoji173]️ håper på bedre lykke i mai på oss [emoji272]Mista i forrige uke [emoji22] var i uke 7 heldigvis slutta å blø allerede [emoji4] testa først blendahvitt i uke 5 men testa positivt hos legen 2 dager etter..
Leit å lese, sender en stor klem
Gynekologen sa ingenting til meg, så jeg tenker vi bare har sex når blødningen er ferdig jeg så ser vi hva som skjer..
Men jeg tror jeg skal bestille meg en time for å se hvordan ting er gått etter aborten...
Mista i forrige uke [emoji22] var i uke 7 heldigvis slutta å blø allerede [emoji4] testa først blendahvitt i uke 5 men testa positivt hos legen 2 dager etter..
Trist å høre, nå håpte jeg at vi ikke ble flere her [emoji20] håper på bedre lykke i mai [emoji173]️ vi blir å prøve, fikk ikke beskjed om noe Ang det..