Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Vedlegg

  • IMG_3626.PNG
    IMG_3626.PNG
    338,3 KB · Visninger: 86
[QU


Jeg vart 8+1 MA/BO og 60 000 i hcg. Så det tar nok tid.

Heldig som får det fort ut av kroppen. Er så prøveklar NO.

Får krysse fingrene for at det går fort[emoji173]️ jeg blødde bare i 3 dager! De andre gangene har jeg blødd i minst 2 uker.. så jeg var sikker på at jeg hadde rester, men da hadde hcg sunket til 14[emoji1303] jeg var litt heldig oppi alt dette drite[emoji85]
 
Man kan få el med hcg i kroppen (har nettopp sittet å lest om det fordi jeg syns jeg har fått el-smerter), men vet ikke hvor høyt det nivået kan være [emoji848]
 
3 uker siden utskraping idag, cytotek to dager før det igjen.,

Er denne negativ:

2a4470538fac4f37c1e95eef6b8bed35.jpg
 
Man kan få el med hcg i kroppen (har nettopp sittet å lest om det fordi jeg syns jeg har fått el-smerter), men vet ikke hvor høyt det nivået kan være [emoji848]

Tror jeg har for høyt hcg nivå til å slå ut slik. Har hatt stikk i eggstokkene mest på venstre side.

Skal på jobb i natt kl 18 til 06. Så får ikkje rett tempen før på tirsdags morgon.

Dett hadde vert topp om det stemte for jeg har aksjer inne for at det går. Har ikkje troa på det, tror heller ar kroppen må vere under 10 i hcg for at egget slipper.
 
Sender en god klem til alle her [emoji173][emoji173]

Hører nok til her jeg også.. fikk svake positive tester tidligere i uka, men i går ble de enda svakere og så negativ. Begynte med spotting i går kveld, i natt fikk jeg en intens smerte i magen, og idag har jeg begynt å blø.. ser ikke ut til at det gikk veien denne gangen heller, så da ble det 2 sa på rett under en måned [emoji22]
 
Sniker tuppen av lilletåa inn her. Fikk bekreftet SA (Uke 6) på TUL på onsdag, alt var så å si borte/ute heldigvis. :)

Leit at det er flere her i samme båt, men godt vi har hverandre å støtte oss på. :Heartred

Blir dere å prøve på nytt igjen i denne syklusen FØR en ny TR? Gynekologen anbefalte i utgangspunktet at vi ventet én mens...
 
Sniker tuppen av lilletåa inn her. Fikk bekreftet SA (Uke 6) på TUL på onsdag, alt var så å si borte/ute heldigvis. :)

Leit at det er flere her i samme båt, men godt vi har hverandre å støtte oss på. :Heartred

Blir dere å prøve på nytt igjen i denne syklusen FØR en ny TR? Gynekologen anbefalte i utgangspunktet at vi ventet én mens...

Leit å lese, sender en stor klem:Heartred

Gynekologen sa ingenting til meg, så jeg tenker vi bare har sex når blødningen er ferdig jeg ;) så ser vi hva som skjer..

Men jeg tror jeg skal bestille meg en time for å se hvordan ting er gått etter aborten...
 
Sender en god klem til alle her [emoji173][emoji173]

Hører nok til her jeg også.. fikk svake positive tester tidligere i uka, men i går ble de enda svakere og så negativ. Begynte med spotting i går kveld, i natt fikk jeg en intens smerte i magen, og idag har jeg begynt å blø.. ser ikke ut til at det gikk veien denne gangen heller, så da ble det 2 sa på rett under en måned [emoji22]

Uff, så trist :Heartred

Håper neste spire sitter fast i 9 mnd neste gang :love2:Heartblue
 
Mista i forrige uke [emoji22] var i uke 7 heldigvis slutta å blø allerede [emoji4] testa først blendahvitt i uke 5 men testa positivt hos legen 2 dager etter..
 
Sniker tuppen av lilletåa inn her. Fikk bekreftet SA (Uke 6) på TUL på onsdag, alt var så å si borte/ute heldigvis. :)

Leit at det er flere her i samme båt, men godt vi har hverandre å støtte oss på. :Heartred

Blir dere å prøve på nytt igjen i denne syklusen FØR en ny TR? Gynekologen anbefalte i utgangspunktet at vi ventet én mens...
Trist å høre, nå håpte jeg at vi ikke ble flere her [emoji20] håper på bedre lykke i mai [emoji173]️ vi blir å prøve, fikk ikke beskjed om noe Ang det..

Trist at du også har endt opp her [emoji20] håper vi kommer i samme termingruppe neste gang! [emoji4] krysser fingrene for at mai er måneden for mange positive tester!!
Det håper vi ja [emoji173]️

Mista i forrige uke [emoji22] var i uke 7 heldigvis slutta å blø allerede [emoji4] testa først blendahvitt i uke 5 men testa positivt hos legen 2 dager etter..
Så leit å høre at vi blir enda flere her [emoji20][emoji173]️ håper på bedre lykke i mai på oss [emoji272]
 
Leit å lese, sender en stor klem:Heartred

Gynekologen sa ingenting til meg, så jeg tenker vi bare har sex når blødningen er ferdig jeg ;) så ser vi hva som skjer..

Men jeg tror jeg skal bestille meg en time for å se hvordan ting er gått etter aborten...

Leit du også er her inne... Veldig greit å få en sjekk om alt er i orden, så man får en bekreftelse på at det bare er å kjøre på igjen. ;)

Takk for klem, klemmer tilbake! :Heartred
 
Mista i forrige uke [emoji22] var i uke 7 heldigvis slutta å blø allerede [emoji4] testa først blendahvitt i uke 5 men testa positivt hos legen 2 dager etter..

Så leit du mistet. :( Det samme skjedde her sist helg, i uke 6, fikk heldigvis bekreftet på TUL på onsdag at alt var ute, kun bittelitt blod igjen. Har også sluttet å blø, så da blir det kanskje å hoppe i det igjen. :)

Så merkelig at du først testet negativt, forså å teste positivt hos legen? Får du en TUL for å sjekke opp om det er rester igjen? Kan ta litt tid før kroppen kvitter seg med HCG, men ettersom din kanskje har steget, så er det tryggeste om du får sett på det?
 
Trist å høre, nå håpte jeg at vi ikke ble flere her [emoji20] håper på bedre lykke i mai [emoji173]️ vi blir å prøve, fikk ikke beskjed om noe Ang det..

Ja, vi håper vi ikke blir felre her nå! :Heartred Leit du også er her...

Kjenner jeg har det litt i bakhodet om jeg burde ha ventet en syklus, så slimhinnene/livmorveggen eller hva det nå enn er, får bygget seg opp/kommet seg etter graviditeten/aborten, men samtidig når jeg mistet så tidlig, så blir det vel bare som en sen mens, ettersom alt av graviditetsprodukter er ute av kroppen? Eller?
 
Back
Topp