Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Ja de skal vel slå ut på 10.. får ta ny test om 4 dager, men ser ut som det kommer til å ta minst ei uke til å bli kvitt alt [emoji20]
Lurer på å ta en el-test i ettermiddag bare for å se. Man kan jo få el med litt hcg i blodet. Men blir den positiv så får jeg vente litt til, for da er nok nivået for høyt ennå. Kunne bare tenkt meg å få med evt stigning og selve el [emoji14]

Litt forvirrende det der med at man får positiv EL-test med HCG i kroppen, for da er det jo ikke så enkelt å vite om man har EL eller ikke, om det er HCG´n som slår ut. :meh:

Du - dropp alt av tester! Og bare kos dere og legg inn aksjer. Spar hvertfall GTene til du skal teste for det de er tiltenkt! :Heartred

Litt forvirrende det der med at man får positiv EL-test med HCG i kroppen, for da er det jo ikke så enkelt å vite om man har EL eller ikke, om det er HCG´n som slår ut. :meh:

Du - dropp alt av tester! Og bare kos dere og legg inn aksjer. Spar hvertfall GTene til du skal teste for det de er tiltenkt! :Heartred

Har ikke el så tidlig uansett, så hadde den blitt positiv hadde det vært pga hcg [emoji1360]
Jeg er for kontrollfrik til å la det "skure og gå" dessverre, skulle gjerne gjort som du sier [emoji1360][emoji85] i tillegg skal jeg bort en langhelg snart, så vil vite hvordan ting ligger an da. Så vil jeg gjerne vite at hcg-et går ut av kroppen mtp evt rester..

IMG_3630.JPG Samme her tester fra 28 til 1 mai.
Ser ingen forandring.

Huff, kjenner jeg er redd du har rester [emoji20]
Eller, kan du være gravid igjen...?
ja jeg ser jo nedgang hos meg, men syns det går sakte. I alle fall slik jeg føler det selv, men kanskje ikke ift hva som er normalen...

Huff, kjenner jeg er redd du har rester [emoji20]
Eller, kan du være gravid igjen...?
ja jeg ser jo nedgang hos meg, men syns det går sakte. I alle fall slik jeg føler det selv, men kanskje ikke ift hva som er normalen...

Det burde vert nedgang etter 4 dager. Er inne på tanken jeg og om der er rester. Tror det blir hcg prøve på onsdag.

Gravid igjen er jo umulig for jeg har jo hcg i kroppen.

Det burde vert nedgang etter 4 dager. Er inne på tanken jeg og om der er rester. Tror det blir hcg prøve på onsdag.

Gravid igjen er jo umulig for jeg har jo hcg i kroppen.

Tenker det er lurt med et par blodprøver ja.

Ja det var det med hvor høyt/ lavt nivået kan være for å likevel kunne gi el.. jeg aner ikke..

Har ikke el så tidlig uansett, så hadde den blitt positiv hadde det vært pga hcg [emoji1360]
Jeg er for kontrollfrik til å la det "skure og gå" dessverre, skulle gjerne gjort som du sier [emoji1360][emoji85] i tillegg skal jeg bort en langhelg snart, så vil vite hvordan ting ligger an da. Så vil jeg gjerne vite at hcg-et går ut av kroppen mtp evt rester..

Har du ikke fått sjekket opp for rester? Så du vet ikke ut i fra TUL? Nei, da er det spesielt viktig ja å sjekke opp med tester.

Hvor ble det dere endte opp med å reise til? :)

Ser jeg ingen nedgang på onsdag er det rett avgårde til hcg taking.

Misunner deg som ser nedgang.
Høres fornuftig ut [emoji1360]
ja ser den, skal slutte å klage [emoji56]

Har du ikke fått sjekket opp for rester? Så du vet ikke ut i fra TUL? Nei, da er det spesielt viktig ja å sjekke opp med tester.

Hvor ble det dere endte opp med å reise til? :)
Skulle ha en time etter 3 uker, gått 2 nå på onsdag.

Denne gangen er det bare meg (og 3 andre), ikke mannen [emoji14] så håper ikke el kommer akkurat den søndagen eller noe [emoji849][emoji14]
Jeg og mannen drar nok i august, ikke bestemt destinasjon ennå [emoji846]

Høres fornuftig ut [emoji1360]
ja ser den, skal slutte å klage [emoji56]

Skulle ha en time etter 3 uker, gått 2 nå på onsdag.

Denne gangen er det bare meg (og 3 andre), ikke mannen [emoji14] så håper ikke el kommer akkurat den søndagen eller noe [emoji849][emoji14]
Jeg og mannen drar nok i august, ikke bestemt destinasjon ennå [emoji846]

Tiden går sååå sakte, dumt du må vente i fortsatt ei uke til. Er det egentlig en grunn for at man må vente så lenge?

Får håpe dere treffer EL!

Blir spennende å høre hvor dere ender opp på kjærestetur. :)

Tiden går sååå sakte, dumt du må vente i fortsatt ei uke til. Er det egentlig en grunn for at man må vente så lenge?

Får håpe dere treffer EL!

Blir spennende å høre hvor dere ender opp på kjærestetur. :)

Antar at de vil gi kroppen god til å kvitte seg med alt selv [emoji1360] skal ringe idag å høre om jeg har fått time tenkte jeg..

Ja får håpe det [emoji3]

Ja det syns jeg også blir spennende å se Hehe [emoji16]

IMG_3632.PNG
Lørdag, søndag og mandag er ikkje korrekte pga 12 nattskift. Håper den stemmer da skal jeg ha mens 9 mai. Håper håper for da er kroppen igang igjen. Kva tror dikka ?

FF er usikker (stiplet linje), så da syns jeg det er vanskelig å mene noe annet [emoji14] pleier stort sett å være enig med FF (er tidligere temper).
Får håpe det stemmer så du får kroppen i gang igjen, samtidig er det jo vanskelig å vite pga hcg nivået ditt [emoji53]

Jeg ringte gynpol idag for å få bekreftet sjekktimen neste uke, men da viser det seg at de gikk bortifra disse sjekktimene i fjor høst men mottak (der jeg var) har nok ikke fått med seg det. Så da er prosedyren å ta en test etter 4 uker, så evt ta kontakt dersom den skulke være positiv. Jaja, greit å vite.. så måtte jo hun selvfølgelig slenge med at de anbefalte å vente med videre prøving til etter man har hatt mens [emoji20]

Back
Topp