Jeg er ingen ekspert på området, så tenker man bør følge evt råd fra lege..? I mitt tilfelle tenker jeg st de hadde gitt beskjed om det om jeg burde ha ventet. De vet i alle fall at det var en ønsket graviditet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ingen ekspert på området, så tenker man bør følge evt råd fra lege..? I mitt tilfelle tenker jeg st de hadde gitt beskjed om det om jeg burde ha ventet. De vet i alle fall at det var en ønsket graviditet.
Nei ikke sant.. har et stort håp om det selvfølgelig, men man bør vel være realistisk også.. [emoji53]
Ja, må jo være det, selv om håpet er å få det til å klaffe med en gang...
Jeg kommer til å bli sprø jeg..
Håper vi kan følge hverandre inn i terminklubb kjapt
Trist å lese at det er kommen fleire. Men slik er livet. Surt og sårt.
Grunn til at legane seie vente 1 syklus er for Slimhinnene skal få bygge seg opp at. Jeg mener det er magefølelsen du skal følge. Noen bygger opp at slimhinnene fort og andre ikkje.
Er så drittlei dei positive testene som aldri blir negative igjen. Det går så TREGT, vil starte NOOOOO. Så kort lunta atte FY. Er det barre meg som er slik ?
Ja har forstått at det er grunnen, men jeg satser på det ikke er så farlig med [emoji85]
Nei jeg er også lei av å vente på negative tester.. så syns jeg det er utrolig stressende å ikke aaaane når el har tenkt å dukke opp [emoji30]
Vi bør følge magefølelsen tenker jeg
Det pleier å være det beste...
Jeg blir sikkert ikke gravid på første forsøk uansett..
Nei ikke sant.. har et stort håp om det selvfølgelig, men man bør vel være realistisk også.. [emoji53]
Trist å lese at det er kommen fleire. Men slik er livet. Surt og sårt.
Grunn til at legane seie vente 1 syklus er for Slimhinnene skal få bygge seg opp at. Jeg mener det er magefølelsen du skal følge. Noen bygger opp at slimhinnene fort og andre ikkje.
Er så drittlei dei positive testene som aldri blir negative igjen. Det går så TREGT, vil starte NOOOOO. Så kort lunta atte FY. Er det barre meg som er slik ?
Tenker sånn jeg da, at kroppen er klar, når den er klar. Så da får det være opp til den om det blir på nytt før en mens eller ikke, men den skal få en sjanse til å velge hvertfall.
Tok tester no og synest dei var sterker i dag. Får håpe det er arbeid som utløser detta. Vann inntak og varme.
Håper det ikkje er rester.
Nei det var kjedelig å lese [emoji20] håper sammen med deg! Jeg tenkte å gi det 4 dager før jeg tester igjen, så mandag blir dagen. Da bør den være svak..!
Herregud så sakte dette går..! 12 dager siden aborten nå, 4 dager mellom de to siste testene..
Det gikk sannelig tregt dette... Men disse er vel sensitive, så selv lite HCG vil slå ut på dem? Får håpe siste rest forsvinner ASAP!