Hmm.. tror jeg hadde tatt en ny på fredag. Tipper den vil bli helt negativ [emoji1360]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. tror jeg hadde tatt en ny på fredag. Tipper den vil bli helt negativ [emoji1360]
4 uker siden cytotek i morgen/4 uker siden utskraping til fredag:
Den er garantert negativ. Da er det EL testing på gang no ? Misunnelig.
Dei testane du bruker er det 10 eller 25 mlu ?
Ja tror det er barre meg som skal ha 9 uker. Sist var det 5 uker da mens dukket opp.
FF er usikker (stiplet linje), så da syns jeg det er vanskelig å mene noe annet [emoji14] pleier stort sett å være enig med FF (er tidligere temper).
Får håpe det stemmer så du får kroppen i gang igjen, samtidig er det jo vanskelig å vite pga hcg nivået ditt [emoji53]
Jeg ringte gynpol idag for å få bekreftet sjekktimen neste uke, men da viser det seg at de gikk bortifra disse sjekktimene i fjor høst men mottak (der jeg var) har nok ikke fått med seg det. Så da er prosedyren å ta en test etter 4 uker, så evt ta kontakt dersom den skulke være positiv. Jaja, greit å vite.. så måtte jo hun selvfølgelig slenge med at de anbefalte å vente med videre prøving til etter man har hatt mens [emoji20]
FF er usikker (stiplet linje), så da syns jeg det er vanskelig å mene noe annet [emoji14] pleier stort sett å være enig med FF (er tidligere temper).
Får håpe det stemmer så du får kroppen i gang igjen, samtidig er det jo vanskelig å vite pga hcg nivået ditt [emoji53]
Jeg ringte gynpol idag for å få bekreftet sjekktimen neste uke, men da viser det seg at de gikk bortifra disse sjekktimene i fjor høst men mottak (der jeg var) har nok ikke fått med seg det. Så da er prosedyren å ta en test etter 4 uker, så evt ta kontakt dersom den skulke være positiv. Jaja, greit å vite.. så måtte jo hun selvfølgelig slenge med at de anbefalte å vente med videre prøving til etter man har hatt mens [emoji20]
Ja det er bare å gjøre om du føler for det [emoji846] jeg tenker at dersom testen min blir negativ innen de 4 ukene, så tenker jeg alt er som det skal [emoji1362]Jeg fikk ikke noe kontrolltime heller, det var ikke nødvendig sa de.. Men det gidder jeg ikke høre på, bestiller time hos gyn sjæl jeg... Må jo sjekke opp..
Jepp [emoji851][emoji1365]Æsj! Men vi har jo alle blitt enige her inne om at den anbefalingen ser vi bort fra! Ikke sant?
Da kommer jeg tuslende litt etter her. BO i uke 12 den 21 april, kirurgisk abort 27 april. Minimalt med blødning og smerter egentlig, og i dag har jeg sluttet å blø fullstendig[emoji5]. Fikk beskjed om å holde meg unna samleie 2 uker, og ta ny graviditetstest om 4 uker. Vente med ny prøving etter neste menstruasjon. Dette er da ahus! Hcg for 1 uke siden var 13 0000. Så dette vil nok ta veldig lang tid[emoji37]. Har takk og lov en liten gutt på tre år, veldig takknemlig for det nå[emoji173].
Da kommer jeg tuslende litt etter her. BO i uke 12 den 21 april, kirurgisk abort 27 april. Minimalt med blødning og smerter egentlig, og i dag har jeg sluttet å blø fullstendig[emoji5]. Fikk beskjed om å holde meg unna samleie 2 uker, og ta ny graviditetstest om 4 uker. Vente med ny prøving etter neste menstruasjon. Dette er da ahus! Hcg for 1 uke siden var 13 0000. Så dette vil nok ta veldig lang tid[emoji37]. Har takk og lov en liten gutt på tre år, veldig takknemlig for det nå[emoji173].

Kjenner følelsen [emoji20] hadde vært så mye bedre å bare hatt en dato for el/ikm uansett når liksom.. blir spennende å se hva legen sier på mandag, mtp evt rester. Lykke til i alle fall [emoji272]Føler som jeg barre kvitter meg med 10 hcg pr dag. Så da blir det 56 dager fra 18 april.
Snakk om og være RASTLAUS. Har 0 kontroll og det er det vææææææste jeg veit.
Skal til legen mandag da blir det hcg.
Nei huff, enda flere [emoji20][emoji173]️ hjelper helt klart på å ha barn fra før, men likevel syns jeg det er veldig trist Når sånt skjer. Man rekker jo å bli glad i spiren, glede seg til den kommer, og komme godt i gang med planleggingen [emoji20]Jeg høres også til herMA oppdaget på TUL i uke 10 27/4, medisinsk abort startet 30/4, blør fremdeles og ser fram til kroppen kommer tilbake til normalen igjen.
Vi har tre barn som jeg er svært takknemlig for![]()
Jeg høres også til herMA oppdaget på TUL i uke 10 27/4, medisinsk abort startet 30/4, blør fremdeles og ser fram til kroppen kommer tilbake til normalen igjen.
Vi har tre barn som jeg er svært takknemlig for![]()