Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Jeg ble anbefalt å ha en mens først.. så dropper el-tester nå frem til tr har vært her en tur [emoji4] tror jeg har godt av noen uker hvor jeg ikke trenger å tenke prøving/testing [emoji1360]

FF er usikker (stiplet linje), så da syns jeg det er vanskelig å mene noe annet [emoji14] pleier stort sett å være enig med FF (er tidligere temper).
Får håpe det stemmer så du får kroppen i gang igjen, samtidig er det jo vanskelig å vite pga hcg nivået ditt [emoji53]

Jeg ringte gynpol idag for å få bekreftet sjekktimen neste uke, men da viser det seg at de gikk bortifra disse sjekktimene i fjor høst men mottak (der jeg var) har nok ikke fått med seg det. Så da er prosedyren å ta en test etter 4 uker, så evt ta kontakt dersom den skulke være positiv. Jaja, greit å vite.. så måtte jo hun selvfølgelig slenge med at de anbefalte å vente med videre prøving til etter man har hatt mens [emoji20]

Jeg fikk ikke noe kontrolltime heller, det var ikke nødvendig sa de.. Men det gidder jeg ikke høre på, bestiller time hos gyn sjæl jeg... Må jo sjekke opp..

FF er usikker (stiplet linje), så da syns jeg det er vanskelig å mene noe annet [emoji14] pleier stort sett å være enig med FF (er tidligere temper).
Får håpe det stemmer så du får kroppen i gang igjen, samtidig er det jo vanskelig å vite pga hcg nivået ditt [emoji53]

Jeg ringte gynpol idag for å få bekreftet sjekktimen neste uke, men da viser det seg at de gikk bortifra disse sjekktimene i fjor høst men mottak (der jeg var) har nok ikke fått med seg det. Så da er prosedyren å ta en test etter 4 uker, så evt ta kontakt dersom den skulke være positiv. Jaja, greit å vite.. så måtte jo hun selvfølgelig slenge med at de anbefalte å vente med videre prøving til etter man har hatt mens [emoji20]

Æsj! Men vi har jo alle blitt enige her inne om at den anbefalingen ser vi bort fra! Ikke sant?

Jeg fikk ikke noe kontrolltime heller, det var ikke nødvendig sa de.. Men det gidder jeg ikke høre på, bestiller time hos gyn sjæl jeg... Må jo sjekke opp..
Ja det er bare å gjøre om du føler for det [emoji846] jeg tenker at dersom testen min blir negativ innen de 4 ukene, så tenker jeg alt er som det skal [emoji1362]
Æsj! Men vi har jo alle blitt enige her inne om at den anbefalingen ser vi bort fra! Ikke sant?
Jepp [emoji851][emoji1365]

Da kommer jeg tuslende litt etter her. BO i uke 12 den 21 april, kirurgisk abort 27 april. Minimalt med blødning og smerter egentlig, og i dag har jeg sluttet å blø fullstendig[emoji5]. Fikk beskjed om å holde meg unna samleie 2 uker, og ta ny graviditetstest om 4 uker. Vente med ny prøving etter neste menstruasjon. Dette er da ahus! Hcg for 1 uke siden var 13 0000. Så dette vil nok ta veldig lang tid[emoji37]. Har takk og lov en liten gutt på tre år, veldig takknemlig for det nå[emoji173].

Da kommer jeg tuslende litt etter her. BO i uke 12 den 21 april, kirurgisk abort 27 april. Minimalt med blødning og smerter egentlig, og i dag har jeg sluttet å blø fullstendig[emoji5]. Fikk beskjed om å holde meg unna samleie 2 uker, og ta ny graviditetstest om 4 uker. Vente med ny prøving etter neste menstruasjon. Dette er da ahus! Hcg for 1 uke siden var 13 0000. Så dette vil nok ta veldig lang tid[emoji37]. Har takk og lov en liten gutt på tre år, veldig takknemlig for det nå[emoji173].

Trist og sårt.

BO her og 8+1 og 60 000 i hcg. Har godt 4 uker og har fortsatt positive tester. 18 april hcg 563 og dei er trege.

Håper hcg forsvinner fort så du får starte på fult igjen.

Så leit du dessverre joiner oss, men samtidig er det godt vi har hverandre i denne tunge tiden. Håper kroppen din kommer seg i syklus igjen snart. :Heartred

Så leit å høre jeanette [emoji20][emoji173]️ håper kroppen din kommer i rute igjen snart og ny spire kommer på plass[emoji272]

Så trist! [emoji173]️

Føler som jeg barre kvitter meg med 10 hcg pr dag. Så da blir det 56 dager fra 18 april.

Snakk om og være RASTLAUS. Har 0 kontroll og det er det vææææææste jeg veit.

Skal til legen mandag da blir det hcg.

Jeg høres også til her:Heartred MA oppdaget på TUL i uke 10 27/4, medisinsk abort startet 30/4, blør fremdeles og ser fram til kroppen kommer tilbake til normalen igjen.
Vi har tre barn som jeg er svært takknemlig for:Heartred

Føler som jeg barre kvitter meg med 10 hcg pr dag. Så da blir det 56 dager fra 18 april.

Snakk om og være RASTLAUS. Har 0 kontroll og det er det vææææææste jeg veit.

Skal til legen mandag da blir det hcg.
Kjenner følelsen [emoji20] hadde vært så mye bedre å bare hatt en dato for el/ikm uansett når liksom.. blir spennende å se hva legen sier på mandag, mtp evt rester. Lykke til i alle fall [emoji272]

Jeg høres også til her:Heartred MA oppdaget på TUL i uke 10 27/4, medisinsk abort startet 30/4, blør fremdeles og ser fram til kroppen kommer tilbake til normalen igjen.
Vi har tre barn som jeg er svært takknemlig for:Heartred
Nei huff, enda flere [emoji20][emoji173]️ hjelper helt klart på å ha barn fra før, men likevel syns jeg det er veldig trist Når sånt skjer. Man rekker jo å bli glad i spiren, glede seg til den kommer, og komme godt i gang med planleggingen [emoji20]

Jeg har nok vært forberedt på dette lenge. Når folk kom og gratulerte meg, så har jeg nesten vært avvisende og sagt"vent til etter ultralyd, vet jo ikke om det går bra". I tillegg føltes alt uvirkelig ut når fødebrevet kom, og jeg tok meg aldri til magen og ble glad i den lille. Nå hadde jeg bo, så for min del var det aldri et foster, kanskje man har hatt en mage følelse på at ting var galt?!

Back
Topp