lusemus 71
Forumet er livet
Sterkere el-test idag [emoji3]
Da er vel el på gang. Du har sikkert nesten negativ g test da ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sterkere el-test idag [emoji3]
Da er vel el på gang. Du har sikkert nesten negativ g test da ?
Altså.. Er det vanlig med strekk og drag smerter ved ligamentet etter abort ? Livmoren skal jo trekke seg tilbake.. så jeg vil tru det?
Skikkelig ligament smerter på venstre side...
Altså.. Er det vanlig med strekk og drag smerter ved ligamentet etter abort ? Livmoren skal jo trekke seg tilbake.. så jeg vil tru det?
Hvordan går det?
Trudde EL skulle komme litt senere pga SA, men den kom jaggu 4 dager før den skulle.. Siden jeg ikke fikk ta HCG prøve hos legen så satser jeg på alt var ut av kroppen
Dere som mistet tidlig, fikk dere ta blodprøve hos legen? Eller lot dere d bare gå?
Så deilig at EL kom tidlig!
Ved første tidlige SA´n, tok jeg blodprøver for å få bekreftet SA´n. Nå sist var jeg på TUL, og da var alt av rester ute.
Håper spiren sitter igjen!
Ja, veldig, noen sier man blir fortere gravid etter SA, så håper d stemmer ;-)
Okei takk for svar, trist å høre du har opplevd flere [emoji173]️
Jeg fikk bare beskjed om å vente å se, og at jeg var ung å hadde mange fertile år igjen... så fikk aldri bekreftet det hos lege,så tok en CB digital selv, som var negativ 1 uke etter liksom:-/
Misunner deg, har så lyst å vere i gang igjen men testane er positive enda 4,5 uker siden BO.
Tvi tvi la det bli positive tester.
Håper på det innen de nærmeste dagene ja [emoji3]
Aner ikke hvor mye blod man kan ha i el-slimet jeg..? Sies at det er veldig fruktbart i alle fall [emoji3]
Har litt sårare bryst i dag. Har vel ikkje hatt eggløsning men går rett mot mensen. Er det muligt ?
Det er dessverre mulig, men får håpe det ikke er det som skjer hos deg. Er det pga. brystene eller murringer du mistenker at TR er på vei? For tydelige murringer kan oppstå etter abort ved EL o.l. uten at det er TR.
Veldig skuffende resultat idag. På 4 dager burde jo nivået ha gått nedover, ikke oppover [emoji30][emoji20]