Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Håper det, men liker egentlig ikke disse ebaytestene. Stoler ikke på de..
Tar en g-test imorgen, så blir spennende å se [emoji846]

Altså.. Er det vanlig med strekk og drag smerter ved ligamentet etter abort ? Livmoren skal jo trekke seg tilbake.. så jeg vil tru det?
Skikkelig ligament smerter på venstre side...

Altså.. Er det vanlig med strekk og drag smerter ved ligamentet etter abort ? Livmoren skal jo trekke seg tilbake.. så jeg vil tru det?

Jeg hadde ordentlige murringer/smerter etter MA´n i nesten to sykluser etterpå, og hørt flere har hatt det likedan, så det er visst vanlig ja.

Hvordan går det? :-)

Trudde EL skulle komme litt senere pga SA, men den kom jaggu 4 dager før den skulle.. Siden jeg ikke fikk ta HCG prøve hos legen så satser jeg på alt var ut av kroppen:-)
Dere som mistet tidlig, fikk dere ta blodprøve hos legen? Eller lot dere d bare gå? :-)

Hvordan går det? :)

Trudde EL skulle komme litt senere pga SA, men den kom jaggu 4 dager før den skulle.. Siden jeg ikke fikk ta HCG prøve hos legen så satser jeg på alt var ut av kroppen:)
Dere som mistet tidlig, fikk dere ta blodprøve hos legen? Eller lot dere d bare gå? :)

Så deilig at EL kom tidlig! :D

Ved første tidlige SA´n, tok jeg blodprøver for å få bekreftet SA´n. Nå sist var jeg på TUL, og da var alt av rester ute. :)

Håper spiren sitter igjen!

Så deilig at EL kom tidlig! :D

Ved første tidlige SA´n, tok jeg blodprøver for å få bekreftet SA´n. Nå sist var jeg på TUL, og da var alt av rester ute. :)

Håper spiren sitter igjen!

Ja, veldig, noen sier man blir fortere gravid etter SA, så håper d stemmer ;-)

Okei takk for svar, trist å høre du har opplevd flere [emoji173]️
Jeg fikk bare beskjed om å vente å se, og at jeg var ung å hadde mange fertile år igjen... så fikk aldri bekreftet det hos lege,så tok en CB digital selv, som var negativ 1 uke etter liksom:-/

Ja, veldig, noen sier man blir fortere gravid etter SA, så håper d stemmer ;-)

Okei takk for svar, trist å høre du har opplevd flere [emoji173]️
Jeg fikk bare beskjed om å vente å se, og at jeg var ung å hadde mange fertile år igjen... så fikk aldri bekreftet det hos lege,så tok en CB digital selv, som var negativ 1 uke etter liksom:-/

Misunner deg, har så lyst å vere i gang igjen men testane er positive enda 4,5 uker siden BO.

Tvi tvi la det bli positive tester.

Flere med EL i disse dager? (Warning! Too much details to follow!) Oppdaget MYE EL-slim tidligere i kveld, men såvidt litt røde mikroflekker av blod i det. Nå før jeg skulle legge meg er det fortsatt MYE slim og med større mengde blod blandet i det, men ikke á la TR eller SA. WTF skjer med kroppen? Trodde EL skulle komme ila. de nærmeste dagene, men tydeligvis den gang ei... :shifty:

Håper på det innen de nærmeste dagene ja [emoji3]
Aner ikke hvor mye blod man kan ha i el-slimet jeg..? Sies at det er veldig fruktbart i alle fall [emoji3]

Hadde såpass mye smerter i et par uker etterpå at jeg var overbevist om at det måtte være rester igjen. Men kan ikke beskrive hva slags smerter det var...

Har litt sårare bryst i dag. Har vel ikkje hatt eggløsning men går rett mot mensen. Er det muligt ?

Det er dessverre mulig, men får håpe det ikke er det som skjer hos deg. Er det pga. brystene eller murringer du mistenker at TR er på vei? For tydelige murringer kan oppstå etter abort ved EL o.l. uten at det er TR. :)

Det er dessverre mulig, men får håpe det ikke er det som skjer hos deg. Er det pga. brystene eller murringer du mistenker at TR er på vei? For tydelige murringer kan oppstå etter abort ved EL o.l. uten at det er TR. :)

Bruker ikkje å ha sårebryst som el på gang. Da tenker jeg mensen på gang istadenfor for.

Veldig skuffende resultat idag. På 4 dager burde jo nivået ha gått nedover, ikke oppover [emoji30][emoji20]
6fe0c6ffa419c7f927c59e49b94bea95.jpg

Back
Topp