Krysser med deg [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 224787
Blir vel utskraping her. Må ta ny hcg på mandag og sjå om det er svak vekst som tyder på rester. Krysser og håper at det var noko feil med testen.
Kan eg få lov til og skrike i sinne ️
Var hos gyn på fredag, å fikk beskjed om at tr var rett rundt hjørne. Jeg vet ikke når jeg hadde el, å har fått skyggestreker de siste dagene! Men i dag var den blitt rosa!! Veldig svak, men jeg ser tydlig forskjell fra i går den ser grå ut på bilde, men er egentlig rosa!
Kan gyn ha tatt feil?!
Noen ganger skulle jeg ønske jeg var lege..
Den siste uka har jeg hatt noen småblødninger, og ingen blødninger. Og så litt sånn brunt.. I går var det mye av det brune.
Men i dag, nå, da begynner jeg å blø friskt blod..
Er det her normalt..?
16 dager siden cytotec kuren i dag...
Det samme tenker jeg i blant, samtidig som jeg vet jeg ikke ville ha jobbet som lege til daglig.
Dessverre så kan kroppen være litt av og på etter cytotec, noen slutter blødninger tidlig, mens andre kan det vare hos opptil flere uker. Det er ikke nødvendigvis rester, kun at det blør fra slimhinner og blodansamlinger i livmoren som ikke har kommet ut ennå. Men det er skikkelig dritt med vedvarende blødning, særlig mtp. at man i utgangspunktet ikke kan starte på en ny PP før blødningene har tatt slutt mht. infeksjonsfare.
Håper det går seg til så fort som mulig, er ekstra kjipt dette trekker ut når man allerede har opplevd drit.
Gratulerer, så herlig [emoji173]️
Hjelp!
Som dere vet hadde jeg veldig positiv g-test på fredag. Etter det gadd jeg ikke teste mer etter el. Hadde nesten positive el-tester før det. Nå når jeg var på do oppdaget jeg mye el-slim! Kan det virkelig være det? Hva gjør jeg da viss sykehuset vil ta utskraping neste uke?? [emoji51]
(Hadde sex i 17-tiden igår, men kan ikke skjønne at det er rester fra det. Spotter litt brunt ennå, men det har ikke vært likt el-slim før..)
Fin stigning på bare 4t, så da var jeg jammen blitt gravid igjen![emoji173]️
Første tr etter utskraping.. kan den være veldig sparsom? Eller kan man bare blø av ingen grunn? Jeg er på dag 4 med småblødninger nå.. lukter typisk mens..
Mange opplever visst sparsom TR etter utskrapning, fordi slimhinnene er blitt så tynne, at det er lite å utstøtte. Også mulig med en annen blødning enn TR i etterkant, så det er ikke godt å si... Håper alt er bra med kroppen din igjen.
Uff, vanskelig situasjon. Håper du ikke har rester og trenger utskrapning, for det lover jo ikke godt for denne PP´n, dersom dere har klaffet på EL. Kanskje du burde ha tatt en telefon i morgen og høre med hvilken prosedyre de har i slike situasjoner? Tenker du kanskje må ha TUL uansett, for å se OM og evt. hvor mye rester som er igjen, for det er vel heller ikke bra mht. ny graviditet?
Ja jeg tenker litt sånn jeg også.. tenker jeg tar en test på tirsdag (4 dager siden sist). Så ringer inn, og får sikkert komme inn på sjekk. Da blir det sikkert ul. Da får jeg spørre om de ser noe Ang rester, om el har vært (de kan se det kan de ikke?) osv.
De anbefalte jo å vente med prøving så om de feks ser at jeg har hatt el, så får jeg vel tilstå at vi har prøvd å høre hva de tenker Ang utskraping da..? Vil da virkelig ikke risikere å skrape ut en potensiell ny spire [emoji173]️
Blødningene kom 4 uker etter utskrapingen, og jeg har ikke blødd i mellomtida.. virker rart hvis det ikke er tr... kroppen er i orden igjen [emoji1360]
Nei, å guri! Må for all del ikke finne på å ta sjansen på å skade en evt. ny spire!
Ja, de ser om EL er overstått. Får virkelig håpe det ikke er noen rester igjen...