Nei det skal jeg ikke! [emoji173]️
Bra de ser det for da tenker jeg at om kroppen har klart å få til el, så er ikke restene betydelige..? Og har ikke el vært, og der er rester, så er den saken grei egentlig...
Hold oss oppdaterte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det skal jeg ikke! [emoji173]️
Bra de ser det for da tenker jeg at om kroppen har klart å få til el, så er ikke restene betydelige..? Og har ikke el vært, og der er rester, så er den saken grei egentlig...
Fin stigning på bare 4t, så da var jeg jammen blitt gravid igjen![emoji173]️
Det var rart.. men du skulle til elgen idag? Kanskje bare la legen "overta"? [emoji846]
Liker ikkje den prikken som er framhevende. Føler det er noe gale med testene. Skal jeg lita på testen ?
HJELP.... hva skjer?!?!
2.5:
Nå nettopp:
32 dager siden utskraping..
Ny graviditet kanskje?HJELP.... hva skjer?!?!
2.5:
Nå nettopp:
32 dager siden utskraping..
Oi! Det var merkelig. Èn av de må jo være misvisende, men hvilken? Har du mulighet til å ta en ny igjen?
RED! Misforstod alt jeg. Trodde det var tidspunkt, ikke at det var ei uke i mellom testene. Da sier jeg som Jeanettehh under, kanskje en ny spire?
GRATULERER.Nettopp dyppet:
Tydelig feil med denne testen, fargestoffet har ikke fordelt seg som det skal.
Herregud...
Takk..jeg er i sjokk...jeg klarer ikke helt forstå at dette har skjedd..nekter å tro det..Yes Gratulerer.
Herregud...
Har snakka med legen min og Gyn lege fra sjukehus og dei meiner at hcg som vart tatt 3 mai på 227 er rett nedgang. Dersom den skulle stige G tester så er nok du gravid igjen.
Kan jeg bli gravid med hcg i blodet ? Ja det er muligt sa Gyn.
Det tror ikkje eg på. Blir ny hcg på mandag vist ikkje nedgang.