Ja, Herreguuuud! Gratulerer, så fantastisk!
Takk [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, Herreguuuud! Gratulerer, så fantastisk!
Tror du ikke på det, når TO fagpersoner sier det er mulig? Håper det er en ny graviditet på deg også jeg da.
Veldig skuffende resultat idag. På 4 dager burde jo nivået ha gått nedover, ikke oppover [emoji30][emoji20]
Gadd ikke teste mer etter el da jeg fikk fredagens test [emoji85] viss jeg har hatt el tror jeg det var igår. Uansett har vi jevnlig sex så skal nok treffe anyway [emoji1360]Sjå der ja no titter eggløsningen snart fram. Da er det barre og følge med el testene.
Hmm jeg aner ikke jeg..? Når er neste blodprøve? Eller svar på blodprøve?Vis vedlegget 225047 Eg står barre som eit spørsmålstegn ????
For 6 dager siden hcg 227 men bilde sier ???? Er eg ikkje under 200 i hcg enda ?
Aldri vært så glad for å se en "nesten negativ" test i mitt liv! [emoji3]
Siden disse er følsom på 10, så tenker jeg at vi sier at nedgangen er så fin, og hcg så lavt at vi ikke tar oss bryet med å kontakte sykehuset. En test med følsomhet på 25 hadde kanskje vært negativ? [emoji14]
Hva tenker dere jenter?
Gadd ikke teste mer etter el da jeg fikk fredagens test [emoji85] viss jeg har hatt el tror jeg det var igår. Uansett har vi jevnlig sex så skal nok treffe anyway [emoji1360]
Hmm jeg aner ikke jeg..? Når er neste blodprøve? Eller svar på blodprøve?
Vart ingen blodprøve pga Gyn meinte at alt var Ok.
Vart ingen blodprøve pga Gyn meinte at alt var Ok.
Hei og velkommen, selv om man egentlig ikke vil hit [emoji846] leit å høre om MA-en. Har du (hatt) noen oppfølging mtp at du fortsatt har positiv test?
Takk. Jeg tok hcg forrige uke, var på 177. Ringte sykehuset i går pga positiv test ennå, men dem ville jeg skulle se an til neste uke Begynte og blø for 8 dager siden, så dem sa det kunne være mensen og at den kunne evt hjelpe til og rense opp! Bare håper på negativ test snart, så vi kan sette igang på nytt..
Man kan jo ikke mene at alt er Ok når man ikke vet om man har rester etter abort eller er gravid på nytt [emoji85][emoji87]
Føler jeg ikkje blir tatt på alvor.
Føler jeg ikkje blir tatt på alvor.
Da tror jeg du enten må kreve å bli hørt, eller bestille time privat..? Kan ikke gå sånn mener nå jeg.. [emoji20]