Alder har ingenting med saken å gjøre. Poenget her er jo å finne ut som du har rester eller er gravid på nytt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg ikkje blir tatt på alvor pga av min alder.
Skal ta ein ny digital på fredags morgon blir den 2-3 blir det rett på legekontoret.
Alder har ingenting med saken å gjøre. Poenget her er jo å finne ut som du har rester eller er gravid på nytt...
Tenker det er desto enda større grunn, nettopp mht. din alder at du bør få ekstra oppfølging, men generelt etter at man har mistet! Kjenner jeg blir provosert! Har du ikke mulighet til å møte opp på legekontoret/gynekologisk poliklinkk e.l. i morgen?
Alder har betydning. Føler du ikkje blir tatt på alvor. ønsker du barn i den alderen 45 så får du slengt i tryne det er alderen. Får ikkje mykje hjelp når du sier kun naturens gang. Har ikkje fått hjelp vedr medisiner pga dei finner ingen feil med meg.
Får ikkje ekstra oppfølging får barre beskjed om at egga mine ikkje er 100 % pga alderen. Vil kun ta naturens gang ikkje innplanting.
Alder har betydning. Føler du ikkje blir tatt på alvor. ønsker du barn i den alderen 45 så får du slengt i tryne det er alderen. Får ikkje mykje hjelp når du sier kun naturens gang. Har ikkje fått hjelp vedr medisiner pga dei finner ingen feil med meg.
Synd at det ikke ble en spire, men må være deilig å endelig være ferdig med dette tullet [emoji173]️ masse lykke til neste pp [emoji254]
Er godt og være i gang igjen. men det hadde vert topp med spire. Du er vel i dpo land ?
Hei alle sammen. Har nettopp meldt meg inn her. Jeg hadde en sa for 3 uker siden som resulterte i veldig dyp sorg. Jeg googlet som en gal etter folk som har opplevd det samme og oppdaget dette forumet. Har virkelig hjulpet meg å lese her inne der folk har delt ærlige tanker og støttet hverandre
Jeg skulle vært 10 uker når jeg mistet, og dette var første gang for oss. Alt kom ut av seg selv i løpet av noen veldig smertefulle dager.
Ihvertfall, dette var tre uker siden og vi bestemte oss for å prøve igjen med en gang. Jeg tror jeg hadde eggløsning på søndag så nå er jeg i den uendelige dpo fasen. Veldig spent på dagene fremover
Velkommen til dere nye. Trist å se at her kommer flere inn [emoji20] masse lykke til i neste pp [emoji254]
Her er testen endelig nesten negativ! [emoji3] da blir det siste testen hvo jeg håper på negativ, og neste blir tatt på 17.mai hvor jeg håper på litt sterkere strek igjen [emoji173]️