lusemus 71
Forumet er livet
Da kan eggløsningen komme. Har hcg under 25. YES
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan eggløsningen komme. Har hcg under 25. YESVis vedlegget 225436
6 dpo og har hatt murringer hver dag siden el. Hadde det forrige pp så kjenner jeg er spent nå! Pleier ikke å ha så mye murringer i dpo-land, bare litt [emoji1360][emoji14]
Faktisk verst nå etter sex kjente jeg, skikkelig ubehagelig.. jaja, Samma Shit så lenge det er en grunn! [emoji3]
Gratulerer så masse. Dette ser jo ut til å gå veien for degFin svak strek på testen idag. Tror den burde ha vært negativ nå mtp aborten og så svak den var for 4 dager siden, så hååååååper det er noe på gang igjen! [emoji3]
Bildet er tatt etter 4 min.
Gratulerer så masse. Dette ser jo ut til å gå veien for deg
Har du hatt tr etter at du mistet? Jeg fikk i går, kun 3 uker etter sa og en uke etter EL..så en veldig rar syklus denne mnd...
GRATULERERFin svak strek på testen idag. Tror den burde ha vært negativ nå mtp aborten og så svak den var for 4 dager siden, så hååååååper det er noe på gang igjen! [emoji3]
Bildet er tatt etter 4 min.
Whohooo... aldri vært så glad for en negativ test før[emoji23]. Spørsmål.. jeg tisset og glemte å ta test, gikk på do rett etterpå og fikk ut et prøveglass med urin.. Vil jo tru det ikke har noe å si. Uansett urin som har vært i blæra 3 timer. Så er det bare å vente på mensen da...
Tør ikke takke ennå, tror dagens var ørlite granne svakere så vet ikke hva som skjer her nå [emoji53]GRATULERER
Skal og skal.. noen får anbefaling om det og andre ikke.Spørsmål... skal man ikke ha mensen først før man prøver igjen? Virker som det er så mange som hopper rett på prøving?!
Jeg fikk anbefaling om å vente til en ny mens hadde vært, men fikk beskjed om at slimhinnen så såpass bra ut at det var ingen problem å hoppe rett i det igjen [emoji4]Spørsmål... skal man ikke ha mensen først før man prøver igjen? Virker som det er så mange som hopper rett på prøving?!