Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Da kan eggløsningen komme. Har hcg under 25. YES
IMG_3674.JPG

6 dpo og har hatt murringer hver dag siden el. Hadde det forrige pp så kjenner jeg er spent nå! Pleier ikke å ha så mye murringer i dpo-land, bare litt [emoji1360][emoji14]
Faktisk verst nå etter sex kjente jeg, skikkelig ubehagelig.. jaja, Samma Shit så lenge det er en grunn! [emoji3]

6 dpo og har hatt murringer hver dag siden el. Hadde det forrige pp så kjenner jeg er spent nå! Pleier ikke å ha så mye murringer i dpo-land, bare litt [emoji1360][emoji14]
Faktisk verst nå etter sex kjente jeg, skikkelig ubehagelig.. jaja, Samma Shit så lenge det er en grunn! [emoji3]

Spennende! Gleder meg til du begynner å teste[emoji2]

Lurer på å ryke på en test i morgen [emoji85] det verste er jo at OM dentesten skulle gi en svaaak strek så vet jeg ikke om det er pga "rester" eller ny graviditet, så trenger noen tester for å evt bekrefte [emoji14]

Fin svak strek på testen idag. Tror den burde ha vært negativ nå mtp aborten og så svak den var for 4 dager siden, så hååååååper det er noe på gang igjen! [emoji3]
Bildet er tatt etter 4 min.
4d2735e3c5c74efdfc48f913dac23ba0.jpg

Fin svak strek på testen idag. Tror den burde ha vært negativ nå mtp aborten og så svak den var for 4 dager siden, så hååååååper det er noe på gang igjen! [emoji3]
Bildet er tatt etter 4 min.
4d2735e3c5c74efdfc48f913dac23ba0.jpg
Gratulerer så masse. Dette ser jo ut til å gå veien for deg :)
Har du hatt tr etter at du mistet? Jeg fikk i går, kun 3 uker etter sa og en uke etter EL..så en veldig rar syklus denne mnd...:yuck:

Gratulerer så masse. Dette ser jo ut til å gå veien for deg :)
Har du hatt tr etter at du mistet? Jeg fikk i går, kun 3 uker etter sa og en uke etter EL..så en veldig rar syklus denne mnd...:yuck:

Tørr ikke takke ennå, må se stigning først [emoji85]
Nei er idag på cd28 etter aborten. 8 dpo tror jeg.
Har hørt mye rart om første tr etter aborter. Bra at din kom fort slik dere kan komme i gang igjen ikke minst [emoji846]

Når er det trygt å ha samleie igjen etter kirurgisk abort? 2 uker etterpå, men så har jeg hatt litt småblødninger og brun utflod hele veien (typ nok med truseinnlegg). Har ennå ikke tatt ny graviditetstest, lurer på om jeg skal kjøpe i dag. Til torsdag er det 3 uker siden aborten.

Vi brukte vel kondom i ca 2 uker. Spottet litt brunt ei ukes tid til etter det, så vet ikke hvor "trygt" det var å droppe kondom, men har ikke merket noe galt i alle fall.
Livredd for å gå glipp av el da vet du [emoji14][emoji85]

80ccd0b90c11d1e74b4f516d2ac1c9f6.jpg

Whohooo... aldri vært så glad for en negativ test før[emoji23]. Spørsmål.. jeg tisset og glemte å ta test, gikk på do rett etterpå og fikk ut et prøveglass med urin.. Vil jo tru det ikke har noe å si. Uansett urin som har vært i blæra 3 timer. Så er det bare å vente på mensen da...

Sniker fra Vi som mistet i mars-gruppen for å anbefale dere å høre på podcast'en "I had a miscarriage" i serien "Stuff mom never told you". Lykke til videre til dere alle! ❤️

80ccd0b90c11d1e74b4f516d2ac1c9f6.jpg

Whohooo... aldri vært så glad for en negativ test før[emoji23]. Spørsmål.. jeg tisset og glemte å ta test, gikk på do rett etterpå og fikk ut et prøveglass med urin.. Vil jo tru det ikke har noe å si. Uansett urin som har vært i blæra 3 timer. Så er det bare å vente på mensen da...

Da er du under 25 i hcg.

Jeg fikk min test slik 14 mai og i dag er El slim i aksjon. Tar Bidronninggele så den kan gjør at el slim blir lengre.

Spørsmål... skal man ikke ha mensen først før man prøver igjen? Virker som det er så mange som hopper rett på prøving?!

Spørsmål... skal man ikke ha mensen først før man prøver igjen? Virker som det er så mange som hopper rett på prøving?!
Jeg fikk anbefaling om å vente til en ny mens hadde vært, men fikk beskjed om at slimhinnen så såpass bra ut at det var ingen problem å hoppe rett i det igjen [emoji4]

Fortsatt svak strek... åh lei av å ikke vite! Er jeg ikke gravid burde den ha blitt negativ for lenge siden. Er jeg gravid burde den ha økt i styrke...! [emoji57]
Vurdere å ringe lege imorgen å få tatt hcg- prøver..har ikke tid idag, tror jeg..

Back
Topp