Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Takk, det håper jeg også [emoji3]

Jeg mener jeg har hørt begge deler om første mens etter abort. Både kraftigere enn vanlig og mer sparsom pga slimhinnene ikke har rukket å blitt så tykke..

Trist og sårt.
Går seint med deg og. 3 mai hadde jeg 227 i hcg men i går på CB ukes har jeg 2-3. Forstår ingenting men det er nok rester.

Jeg skal ordne ny test enten fredag el mandag. Når skal du ta ny hcg ? Er det nedgang på dine tester no ?

Tar ny hcg over helgen tenker jeg! Syns ikke testene mine blir noe særlig svakere, dette går tregt..

Ja det er vel godt mulig det er mensen siden det er 5 uker siden aborten? Håper med deg at kroppen kommer i rute snart [emoji846]

Godt mulig, Hmh.. Blødd i 11 dager nå! Begynner og tenke rester jeg, er jo så merkelig blødninger.

Her har det skjedd mye :)

Jeg hater 17.mai jeg!

Men nå tror jeg dævendøtte at jeg straks er ferdig med blødningen min! På tide! 3 uker i dag *oppgitt*...

Hurra for fresh start! :) Men jeg tok ikke helt den med at du hater 17. mai? :wideyed:

Hei alle sammen. Har nettopp meldt meg inn her. Jeg hadde en sa for 3 uker siden som resulterte i veldig dyp sorg. Jeg googlet som en gal etter folk som har opplevd det samme og oppdaget dette forumet. Har virkelig hjulpet meg å lese her inne der folk har delt ærlige tanker og støttet hverandre

Jeg skulle vært 10 uker når jeg mistet, og dette var første gang for oss. Alt kom ut av seg selv i løpet av noen veldig smertefulle dager.
Ihvertfall, dette var tre uker siden og vi bestemte oss for å prøve igjen med en gang. Jeg tror jeg hadde eggløsning på søndag så nå er jeg i den uendelige dpo fasen. Veldig spent på dagene fremover:)

Så leit du har vært igjennom en SA. Hyggelig at du fant oss, vi er mange i samme båt her, på godt og vondt.

Bra kroppen din har ryddet opp, og at dere kom dere så fort i gang igjen. Ta en titt på denne linken, flere her med EL rundt samme tid som deg, slik at man kan dele de spente dagene vi har fremfor oss sammen! ;) Tvi tvi!

http://forum.babyverden.no/threads/✿-ikm-uke-21-✿.1881522/

Hei dere:) Jeg hadde SA i uke 10 helt i slutten av april/begynnelsen av mai. Hadde SA første graviditet og, før vi fikk vår nydelige lille skatt. Mer "forberedt" på det denne gang. Om det går an å si. Men likevel veldig trist og sårt:( men, vi tenker positivt og håper på å bli gravid igjen veldig snart så lille kan bli storesøster<3

Så leit du har mistet. :( Tror aldri så forberedt man er/ikke, så vil det alltid være trist og sårt å miste...

Håper en ny spire sitter igjen så snart dere er klare. :)

Velkommen til dere nye. Trist å se at her kommer flere inn [emoji20] masse lykke til i neste pp [emoji254]

Her er testen endelig nesten negativ! [emoji3] da blir det siste testen hvo jeg håper på negativ, og neste blir tatt på 17.mai hvor jeg håper på litt sterkere strek igjen [emoji173]️
a734cf70e6c8162bd9e294258ee91b95.jpg

Yay! Måtte streken bli synlig igjen til neste helg! ;)

Må jo bare gratulere til de som nå ser ut til å ha en liten spire[emoji2][emoji322][emoji271] det gir håp!

Kjedelig å lese om dere som ikke blir møtt på en ordentlig måte hos legen. Dette er jo et følsomt tema, så at det ikke blir tatt mer på alvor er jo uprofesjonelt syns jeg! Håper dere får tak i helsepersonell som lytter[emoji254]

Ønsker også velkommen til dere nye - selv om det egentlig er trist når det kommer flere[emoji272] jeg finner selv trøst i forumet her, og det er godt å være flere som støtter hverandre!

Jeg aner fortsatt ingenting om hvor syklusen min er om dagen, men vi kjører på og krysser fingrene for at vi snart kan få en positiv test[emoji5][emoji175]

Får håpe kroppen din er i lage igjen, så det blir en ny positiv test snart. Bra dere bare fortsetter å kjøre på inntil videre. ;) Lykke til!

Hurra for fresh start! :) Men jeg tok ikke helt den med at du hater 17. mai? :wideyed:

Ja hurra :)

Haha.. Jeg burde jo utdypet det litt, jeg har jo ikke hatt tid til å være her inne i innspurten til 17.mai.
Jeg har hovedansvaret for 17.mai i kommunen, og det medfører endel stress og lange dager :banghead:
Det er hyggelig på en måte assa, for ungene sin del. Og at det er en viktig dag.. Men altså.. Mye greier for en dag :sorry:
Men nå er det snart over! :D Nå mangler bare sola ;) (og et par små ting)

Og så når det er over, og vi har fått flyttet inn i nytt hus, da kan prøvinga begynne for fullt :D

Hei alle sammen. Har nettopp meldt meg inn her. Jeg hadde en sa for 3 uker siden som resulterte i veldig dyp sorg. Jeg googlet som en gal etter folk som har opplevd det samme og oppdaget dette forumet. Har virkelig hjulpet meg å lese her inne der folk har delt ærlige tanker og støttet hverandre

Jeg skulle vært 10 uker når jeg mistet, og dette var første gang for oss. Alt kom ut av seg selv i løpet av noen veldig smertefulle dager.
Ihvertfall, dette var tre uker siden og vi bestemte oss for å prøve igjen med en gang. Jeg tror jeg hadde eggløsning på søndag så nå er jeg i den uendelige dpo fasen. Veldig spent på dagene fremover:)

Trist å lese :(

Men velkommen inn hit :)
Håper spiren sitter kjapt igjen, og holder seg fast i 9 mnd:Heartred

Ja hurra :)

Haha.. Jeg burde jo utdypet det litt, jeg har jo ikke hatt tid til å være her inne i innspurten til 17.mai.
Jeg har hovedansvaret for 17.mai i kommunen, og det medfører endel stress og lange dager :banghead:
Det er hyggelig på en måte assa, for ungene sin del. Og at det er en viktig dag.. Men altså.. Mye greier for en dag :sorry:
Men nå er det snart over! :D Nå mangler bare sola ;) (og et par små ting)

Og så når det er over, og vi har fått flyttet inn i nytt hus, da kan prøvinga begynne for fullt :D

Å ja! Da skjønner jeg. Du er flink da, og du får se på 17. mai at det var SÅ verdt det! :)

Gratulerer med huskjøp! Når blir dere å flytte?

Flere med ekstra murringer i DPO-land? Hadde det i to sykluser etter MA'n også. Hater å bli påmint aborten med dem her "ekstraordinære" magesmertene... :smiley-angry002

Jippi, TR kom i går! Ny pp med nye muligheter [emoji846] 29 dager tok det da fra dagen med verst smerter og blødninger til mensen, så det er jo kjempebra.

Last edited:
Å ja! Da skjønner jeg. Du er flink da, og du får se på 17. mai at det var SÅ verdt det! :)

Gratulerer med huskjøp! Når blir dere å flytte?

Takk! :)

Vi flytter inn 1.juni.. Hehe.. Rett rundt hjørnet ;) Jeg er overlykkelig! Nå slipper jeg kjøre ungene hele tiden, nå kan de sykle og gå... Og løpe til treninger og kamper osv :D

Og så blir det bedre plass til en baby :)

Jeg blir gal jeg! Nå er det rett over tre uker siden kuren, og i noen dager nå har alt egentlig vært stabilt, kun litt brunt på papiret morgen og kveld. Ikke av betydelig mengde, men bittelitt. Men i går kveld begynte jeg å blø igjen.. Hvorfor må ting være så ustabilt? :(

Takk! :)

Vi flytter inn 1.juni.. Hehe.. Rett rundt hjørnet ;) Jeg er overlykkelig! Nå slipper jeg kjøre ungene hele tiden, nå kan de sykle og gå... Og løpe til treninger og kamper osv :D

Og så blir det bedre plass til en baby :)

Høres kjempebra ut, satser på at ny spire sitter i nyhuset. :) Lykke til med flyttinga!

Back
Topp