Tror faktisk den er ørlite sterkere idag enn i går! Vet ikke om det kommer skikkelig frem på bildet men...
de tre nederste er 8-9-10 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror faktisk den er ørlite sterkere idag enn i går! Vet ikke om det kommer skikkelig frem på bildet men...
Den øverste er "rester" fra aborten. Kun de nederste som evt er fra ny graviditet.
Strekene på babyplan er litt grå av seg ja, men disse er reelle. Enten rester eller ny graviditet [emoji1360]
Spørsmål... skal man ikke ha mensen først før man prøver igjen? Virker som det er så mange som hopper rett på prøving?!
Krysser og håper det er ny graviditet på gang.
Gleder meg til å høre hvordan det gikk [emoji1]Takk jeg å! [emoji3]
Blir hcg-blodprøve idag og mandag. Greit å se svart på hvitt hva som skjer [emoji1360][emoji846]
Gleder meg til å høre hvordan det gikk [emoji1]
Det var tregt ja! Jeg skulle kontakte sykehuset om testen fortsatt var positiv etter 3 uker.. hva sa de til deg?
Det er enda tidlig! Krysser fingrene for at streken blir sterkere snart![emoji4]Testene de 4 siste dagene, 8-11 dpo.. håpet synker for hver dag streken ikke blir sterkere...
Hvordan var første syklusen deres etter dere mistet?
Min har vært helt tullete. Fikk mensen veldig tidlig (etter 3 uker) og det har virkelig vært en tortur uke både smertemessig og blodmengde. Endelig litt mindre i dag men fortsatt sterke smerter i korsryggen.....håper virkelig denne TR fikset alt og at kroppen er bra igjen og vi kan prøve ordentlig igjen snart!