Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Tror faktisk den er ørlite sterkere idag enn i går! Vet ikke om det kommer skikkelig frem på bildet men...
de tre nederste er 8-9-10 dpo.

d49a169598438860628a939db1f3e2d8.jpg

Den øverste er "rester" fra aborten. Kun de nederste som evt er fra ny graviditet.
Strekene på babyplan er litt grå av seg ja, men disse er reelle. Enten rester eller ny graviditet [emoji1360]

Spørsmål... skal man ikke ha mensen først før man prøver igjen? Virker som det er så mange som hopper rett på prøving?!

Grunn til at du skal vente er Slimhinnene kan være fortynne til at egget ikkje fester seg. Så er ingen regel at du skal vente. Det spørs noen produserer slimhinner slik at egget sitter på første forsøk etter Sa, MA el bo.

Det var tregt ja! Jeg skulle kontakte sykehuset om testen fortsatt var positiv etter 3 uker.. hva sa de til deg?

Vente ut denne uken sier dem! Kjenner dette går virkelig inn på meg at den ikke blir helt negativ, vil jo ha negativ så jeg sikkert vet at alt er over og vi kan tenke fremover.

Hvordan var første syklusen deres etter dere mistet?
Min har vært helt tullete. Fikk mensen veldig tidlig (etter 3 uker) og det har virkelig vært en tortur uke både smertemessig og blodmengde. Endelig litt mindre i dag men fortsatt sterke smerter i korsryggen.....håper virkelig denne TR fikset alt og at kroppen er bra igjen og vi kan prøve ordentlig igjen snart!

Tusen takk [emoji846] har heldigvis blodprøvesvarene på onsdag, men det er så lenge til at jeg får teste selv å klø meg i hodet til den tid [emoji849][emoji14][emoji85]

Hvordan var første syklusen deres etter dere mistet?
Min har vært helt tullete. Fikk mensen veldig tidlig (etter 3 uker) og det har virkelig vært en tortur uke både smertemessig og blodmengde. Endelig litt mindre i dag men fortsatt sterke smerter i korsryggen.....håper virkelig denne TR fikset alt og at kroppen er bra igjen og vi kan prøve ordentlig igjen snart!

Krysser fingrene for at det er i orden nå :Heartred
Ikke noe godt å gå med smerter :(

Jeg blir visst ikke ferdig med blødningen min jeg.. Nå er det 4 uker siden cytotec.. :banghead:

Jeg syns etterkontroll skulle vært en del av opplegget jeg assa...

Blæh :banghead:

Nå er det 4 uker (og en dag) siden cytotec hos meg. Og jeg er fortsatt ikke ferdig med den dustete blødningen. :(

Så i dag skal jeg tisse på pinnen og se. Det er nesten så jeg ønsker den er positiv, for det vil forklare de rare smertene og de rare blødningene. Jeg er så lei :shifty:

Back
Topp