Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Jeg syns etterkontroll skulle vært en del av opplegget jeg assa...

Blæh :banghead:

Nå er det 4 uker (og en dag) siden cytotec hos meg. Og jeg er fortsatt ikke ferdig med den dustete blødningen. :(

Så i dag skal jeg tisse på pinnen og se. Det er nesten så jeg ønsker den er positiv, for det vil forklare de rare smertene og de rare blødningene. Jeg er så lei :shifty:

Hva tenker dere? Positiv 4 uker og en dag etter cytotek...
Kan jeg ringe legevakta?
IMG_20170520_130519.jpg

Om det har slik hast at du bør ringe legevakta vet jeg ikke, men definitivt lege på mandag i alle fall! [emoji846]

Jeg har hatt vondt de siste dagene, men overlevbart, jeg blør og det lukter rart, men jeg har time hos legen på tirsdag.. Kanskje jeg bare venter til da..

Æsj! Jeg blir så irritert.. Hehehehe selvfølgelig går det ikke min vei ;)

Jeg har hatt vondt de siste dagene, men overlevbart, jeg blør og det lukter rart, men jeg har time hos legen på tirsdag.. Kanskje jeg bare venter til da..

Æsj! Jeg blir så irritert.. Hehehehe selvfølgelig går det ikke min vei ;)

Hmm.. du kan jo ringe å høre? Gjør som du føler for du, vanskelig for oss å vite [emoji173]️

Tester etter El og el slim har vert borte i 2 dager. El tester har ikkje blitt sterke så det har nok prøvd men ikkje blitt noe av. Tempen min er lav og.

Ja greit å vite i alle fall.. får håpe kroppen er klar til neste gang [emoji1360]

Kanskje kroppen din sliter litt med å slippe egget? I så fall kommer den nok til å prøve igjen [emoji1360]

Jeg mista 11 april. Var da 5+4<3 Blødde i ca 5-6 dager, og kroppen ordna heldigvis opp selv, og hcg nivået er gått helt ned igjen. Jeg venter fortsatt på TR da, og til tirsdag er det 6 uker siden jeg mistet!! Tørr ikke håpe på at jeg er gravid, men kjenner jeg blir sliten av å gå sånn å lure hele tiden!

Tok ein test i dag og slik var den. Sikker deffekt ein. Etter blødning, ingen positiv el og ikkje høy Temp.

La den ved siden av siste test jeg erklærte negativ 17 mai.
IMG_3687.jpg

Kjipt, men godt samtidig kanskje?
Håpe på en stabilisert syklus fra første stund nå :Heartred
Ja, nettopp den følelsen man sitter med..
Får håpe det [emoji846]

Tok ein test i dag og slik var den. Sikker deffekt ein. Etter blødning, ingen positiv el og ikkje høy Temp.

La den ved siden av siste test jeg erklærte negativ 17 mai.
Vis vedlegget 225982
Hmm.. en skyggestrek kanskje? Mye tull ute å går om dagene altså.. [emoji53]

Hvordan var første syklusen deres etter dere mistet?
Min har vært helt tullete. Fikk mensen veldig tidlig (etter 3 uker) og det har virkelig vært en tortur uke både smertemessig og blodmengde. Endelig litt mindre i dag men fortsatt sterke smerter i korsryggen.....håper virkelig denne TR fikset alt og at kroppen er bra igjen og vi kan prøve ordentlig igjen snart!

Første TR etter at jeg mistet blødde jeg mye og hadde menssmerter i flere dager. Håper at kroppen er normal igjen nå. CD 11 i dag [emoji846]

Første TR etter at jeg mistet blødde jeg mye og hadde menssmerter i flere dager. Håper at kroppen er normal igjen nå. CD 11 i dag [emoji846]
Jeg spottet i mange dager før mensen kom, og da kom den som nevnt på full guffe. Spotter litt ennå :shifty: Men er veldig klar for å prøve igjen nå når kroppen er mer rehabilitert etter SAen :)

Noen som har hatt vondt i ettertid? I livmor? Jeg begynte å blø 25. April Så regner med det begynte da. Trodde det var mensen så var ikke langt på vei. Den 18. Mai begynte jeg på antibiotika da han sa det kunne være infeksjob eller betennelse. men jeg får fortsatt vondt hvis jeg setter meg litt hardt ned. Andre som har opplevd? Fikk ikke lov å ha oss før til helga heller :( lei av å ha vondt! Første gang jeg har vært gravid også..

Back
Topp