Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Flere som ennå ikke har fått mensen? 4 uker siden BO/kirurgisk abort. Fortsatt kommer det noe brune koagler og litt brun blødning iblant! Det blir mindre for hver dag, og har fått negativ test!

Jepp! Men jeg blør fortsatt da.. 5 uker etter cytotek.

Håper tr er rett rundt hjørnet for deg :)

Fikk time på onsdag!
Men nå har jeg slutta å blø, hvertfall i hele dag :) Krysser fingrene for at jeg slipper den timen :)

Turbo: Så flott hvis du endelig har sluttet å blø [emoji846]

Endelig tror jeg tanta kom! 40 dager siden aborten nå.. aner ikke om jeg har hatt el, men må vel det..? Om noe hadde vært på gang igjen, ble det i alle fall skyllt ut i styrtblødningen for en uke siden. Anyway, glad for å være i gang igjen [emoji846]

Endelig tror jeg tanta kom! 40 dager siden aborten nå.. aner ikke om jeg har hatt el, men må vel det..? Om noe hadde vært på gang igjen, ble det i alle fall skyllt ut i styrtblødningen for en uke siden. Anyway, glad for å være i gang igjen [emoji846]

Veldig sikker på at jeg ikke hadde EL før den første mensen etterpå. Men nå får vi i hvert fall tro ting er på stell igjen. Denne pp'en skal du bli gravid igjen! [emoji846][emoji173]️

Veldig sikker på at jeg ikke hadde EL før den første mensen etterpå. Men nå får vi i hvert fall tro ting er på stell igjen. Denne pp'en skal du bli gravid igjen! [emoji846][emoji173]️

Ok, så det går an? Var usikker på om man fikk mensen uten å ha hatt el..[emoji848]

Takk for det, håper du har rett [emoji173]️

Da tror jeg jaggu at spiren satt igjen! [emoji1] krysser alt som krysses kan for at det blir baby av den tredje graviditeten!
c032bced753a5d4f0158eb255caf1e06.jpg

Ok, så det går an? Var usikker på om man fikk mensen uten å ha hatt el..[emoji848]

Takk for det, håper du har rett [emoji173]️

Gynekologen min har tidligere sagt at det ikke er uvanlig om folk som alltid har EL får en og annen syklus uten EL. At man faktisk har EL er jo også noe av det man sjekker med blodprøver i utredningen.

Nå skjønner jeg mindre og mindre!
Kontaktet sykehuset idag for å forhøre meg litt Ang den blødningen jeg hadde på søndag. De bad meg ta ny hcg. Jeg tok jo på torsdag og fikk svaret på den idag. Testen i midten på bildet over var tatt på torsdag når hcg var 3!!! 3!!!! I blodet!! Det skal ikke være mulig engang! Til og med idag (5 dager etterpå) var der en uuuultrasvak strek som bare oss testetøsene hadde sett. Så hcg idag er vel under 3 en plass.
Ikke rart folk får skyggestreker!! Disse testene skal slå ut på 10. I urinen! Møkk...

Så, tenker jeg ringer inn imorgen uansett for å høre om de tror det var mensen på søndag. Selv om det kom bare en styrtblødning. En ny abort har også streifet meg.. hater å gå sånn å bare vente og ikke ane hva som skjer [emoji20]
Det var noe dritt. Hvilke tester er det, så kan en spare seg for skuffelsen [emoji53]

Om ikke annet så har jeg i hvert fall graviditetssymptomer igjen! Usikker på om det blir til noe som holder seg der! Blenda test og aner ikke når EL var :nailbiting:

Back
Topp