Turbo: hadde du negative tester eller hvordan var det? Jeg har litt vanskelig for å skille alle her på forumet fra hverandre og har dårlig hukommelse [emoji85] ble bare nyskjerrig om man kan ha rester selv med negativ test..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Turbo: hadde du negative tester eller hvordan var det? Jeg har litt vanskelig for å skille alle her på forumet fra hverandre og har dårlig hukommelse [emoji85] ble bare nyskjerrig om man kan ha rester selv med negativ test..
Hadde positive tester..
Er usikker på om det kan være rester med negativ test.. Men det er sikkert mulig. Tror du at du kan ha det? (jeg klarer heller ikke huske alle detaljer om alle [emoji85] )
Status på meg nå 3 dager etter utskrapning er null blod, ingenting og ikke så oppblåst! Det er så deilig
Ok [emoji1360] tror ikke det nå lenger egentlig, men mensen begynte veeeldig "rolig" så var redd det var bare enda en spotting. Da tenkte jeg på det med rester. Men nå er jeg på 5.dagen med noe som ligner normal mens (kanskje litt mindre men hadde jo en styrtblødning 1,5 uke før så er vel ikke så mye igjen). Så jeg satser på kroppen har startet på nytt nå [emoji846]
Godt at du føler seg bedre! [emoji3]
Ellers må jeg bare si at jeg først for 3 dager siden så at Lusemus71 hette nettopp det, for hodet mitt har lest Luremus71 hele tiden [emoji23][emoji85]
Uuuoohhh... Me2 [emoji85] Hahahahaha [emoji23]
Jeg tror også jeg var uten el nå etter aborten.. syns ikke det har passet inn pga styrtblødningen og tildspunktet mensen endelig kom.
Vi får håpe på full klaff neste pp [emoji846][emoji1360]
Tempen er under eggløsnings linja så da er det ikkje håp.
Vi får komme sterkere tilbake neste PP.
Kor ligger du i syklusen ?
Høres ikke helt bra ut det nei [emoji20]
Jeg er på CD 7. Utrolig spent på hvordan syklusen blir nå!