Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Turbo: hadde du negative tester eller hvordan var det? Jeg har litt vanskelig for å skille alle her på forumet fra hverandre og har dårlig hukommelse [emoji85] ble bare nyskjerrig om man kan ha rester selv med negativ test..

Deilig [emoji846] temping er ganske 100% sikkert [emoji1360]

Jeg har blødd i 5 dager nå, så det ligner mensen i allefall [emoji3] endelig! Spent på om el er i rute også eller om det kan bli mer kluss nå..

Turbo: hadde du negative tester eller hvordan var det? Jeg har litt vanskelig for å skille alle her på forumet fra hverandre og har dårlig hukommelse [emoji85] ble bare nyskjerrig om man kan ha rester selv med negativ test..

Hadde positive tester..
Er usikker på om det kan være rester med negativ test.. Men det er sikkert mulig. Tror du at du kan ha det? (jeg klarer heller ikke huske alle detaljer om alle [emoji85] ;) )

Status på meg nå 3 dager etter utskrapning er null blod, ingenting og ikke så oppblåst! Det er så deilig :)

Hadde positive tester..
Er usikker på om det kan være rester med negativ test.. Men det er sikkert mulig. Tror du at du kan ha det? (jeg klarer heller ikke huske alle detaljer om alle [emoji85] ;) )

Status på meg nå 3 dager etter utskrapning er null blod, ingenting og ikke så oppblåst! Det er så deilig :)

Ok [emoji1360] tror ikke det nå lenger egentlig, men mensen begynte veeeldig "rolig" så var redd det var bare enda en spotting. Da tenkte jeg på det med rester. Men nå er jeg på 5.dagen med noe som ligner normal mens (kanskje litt mindre men hadde jo en styrtblødning 1,5 uke før så er vel ikke så mye igjen). Så jeg satser på kroppen har startet på nytt nå [emoji846]

Godt at du føler seg bedre! [emoji3]

Håper den kommer snart! Eller en positiv test kanskje..? [emoji3]

Ellers må jeg bare si at jeg først for 3 dager siden så at Lusemus71 hette nettopp det, for hodet mitt har lest Luremus71 hele tiden [emoji23][emoji85]

Ok [emoji1360] tror ikke det nå lenger egentlig, men mensen begynte veeeldig "rolig" så var redd det var bare enda en spotting. Da tenkte jeg på det med rester. Men nå er jeg på 5.dagen med noe som ligner normal mens (kanskje litt mindre men hadde jo en styrtblødning 1,5 uke før så er vel ikke så mye igjen). Så jeg satser på kroppen har startet på nytt nå [emoji846]

Godt at du føler seg bedre! [emoji3]

Krysser fingrene for at kroppen er i rute da ja :)
Neimen ikke lett det her assa..
Og i tillegg slår utålmoden ut veldig òg :p

Fort å ta feil.

Her er tempen heilt på reva. Veldig lav, så det har nok ikkje vert noe eggløsning denne mnd. Så ut fra kalender er jeg 8 dpo og lav temp. Har innstilt med på ny pp. Gidder ikkje og teste for tempen sier sitt. Håper mensen kommer som den skal.

Jeg tror også jeg var uten el nå etter aborten.. syns ikke det har passet inn pga styrtblødningen og tildspunktet mensen endelig kom.
Vi får håpe på full klaff neste pp [emoji846][emoji1360]

Jeg tror også jeg var uten el nå etter aborten.. syns ikke det har passet inn pga styrtblødningen og tildspunktet mensen endelig kom.
Vi får håpe på full klaff neste pp [emoji846][emoji1360]

Tempen er under eggløsnings linja så da er det ikkje håp.

Vi får komme sterkere tilbake neste PP.

Kor ligger du i syklusen ?

Høres ikke helt bra ut det nei [emoji20]

Jeg er på CD 7. Utrolig spent på hvordan syklusen blir nå!

Håper den er på rett kjør. Nærmer seg eggløsning nå ?

Her er tempen under coverline i dag og. Så syklusen min er på bær tur. Håper den kommer inn igjen i 28 dager syklus. Krysser og håper den kommer søndag eller mandag. Vist ikkje blir jeg tullete, må ha kontroll.

Vanskelig å si, vet ikke om denne syklusen blir normal eller hva. Begynner å el-teste om 2-4 dager alt etter hvor lenge jeg klarer å holde meg [emoji14]

Jeg er også sånn kontrolltype, hater å ikke vite hvordan ting blir. Håper du får svar snart [emoji846]

IMG_3781.JPG

Back
Topp