Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Ser dårligt ut. Tempen gjekk ned med 0,22 ingen pms symptomer eller gravid tegn.

Tempen ødela all testing. Får sjå når jeg er ferdig på jobb.

2f37d13324c6d8fe6e44d51011e41c55.jpg

Jeg skulle hatt mensen i går, og har nå tatt flere tester. Er det bare meg - eller kan det se ut som om det er en lys lys lyyys rosa strek der? Skjønner ikke hvorfor det ikke slår ut mer eventuelt, når det er "tidligtest" i tillegg.. Vanskelig dette her..

Sender alle en klem og gode ønsker :):)

Lusemus: neeei det var dårlige nyheter [emoji20] krysser alt for neste pp [emoji259]

Liwa: dette ser jo kjempelovende ut syns jeg! Kanskje el har vært litt senere..? Noen produserer jo litt senere/saktere hcg også. Krysser fingra for at det går rette veien [emoji3]

Neeei, så leit!
Sender deg en god klem [emoji173]
Takk.
Ble skikkelig tatt på senga, driver fremdeles og slikker sårene og jobber med å få igjen noe håp videre...

dobbelpost

Takk.
Ble skikkelig tatt på senga, driver fremdeles og slikker sårene og jobber med å få igjen noe håp videre...
Skjønner den. Er så sårt med alle disse opp- og nedturene, man kan bli sprø av mindre..
Håper spiren sitter hos deg snart og blir hele veien [emoji173]

Skjønner den. Er så sårt med alle disse opp- og nedturene, man kan bli sprø av mindre..
Håper spiren sitter hos deg snart og blir hele veien [emoji173]
Tusen takk. Og like måde får jeg vel si! Alltid kjipt å miste.

Hvordan går det med dere, damer?[emoji254] Jeg har endelig fått det bekreftet med en digital test! Klarer dessverre ikke glede meg helt ennå - og er livredd hver gang jeg går på do for at det skal være tegn til blødning. Krysser alt jeg har for at spiren holder seg fast hele løpet denne gangen[emoji256]

Gratulerer! Denne skal holde helt til mål [emoji3]

Jeg aner ikke.. trodde el var for 4 dager siden, men så peker ting på at det var igår, men har fått el-smerter igjen idag så jeg river meg i håret og skjønner lite [emoji848]

Gratulerer til de som er blitt gravide igjen, man får jo satse på at det ordner seg denne gang! Jeg har ennå ikke fått mensen en gang, 8 uker (!!) etter kirurgisk abort! Ringt gynekologisk nå, tatt hcg som viste 0.9 I dag, også skal jeg ta ny på torsdag for å se om den stiger. Noe jeg tviler på! Om ikke mens innen uke, må jeg muligens sette i gang med hormoner eller noe for å få i gang syklus[emoji57]

Gratulerer så mye, Liwa25 [emoji846]
Tipper jeg får TR på søndag. Har spottet litt i dag. Denne syklusen har det bare vært tull, så skal Tanta komme håper jeg det blir vanlig mens så jeg kan komme igang med normal syklus.

Endelig skikkelig mens! Da satser jeg på en ny og normal syklus med EL!

Back
Topp