Vi som mistet i April, men som prøver igjen

11 dpo [emoji7]
eb2f9ff953b32e90e4d6b158861d5700.jpg
Gratulerer så masse :)

Tusen takk dere [emoji3]

Lusemus: de siste to gangene jeg har blitt gravid, har murringer siden el vært et klart symptom [emoji3] krysser fingrene!

Redd jeg mister igjen [emoji20] her er testene mine fra 11, 12 og 14 dpo. Veldig fin stigning på de to første, men syns det var dårlig økning på de to siste mtp at det er to dager mellom.
Spotter lysebrunt også idag. Det har jeg gjort alle gangene da (4 aborter og 2 barn)..
6363dd8768be0238e811cc8718b0fe52.jpg

Redd jeg mister igjen [emoji20] her er testene mine fra 11, 12 og 14 dpo. Veldig fin stigning på de to første, men syns det var dårlig økning på de to siste mtp at det er to dager mellom.
Spotter lysebrunt også idag. Det har jeg gjort alle gangene da (4 aborter og 2 barn)..
6363dd8768be0238e811cc8718b0fe52.jpg
Jeg synes du har stigning fremdeles. [emoji4] og husk at testene kan være litt forskjellige. Så heier på deg og tror dette går veien. [emoji5]️

Jeg synes du har stigning fremdeles. [emoji4] og husk at testene kan være litt forskjellige. Så heier på deg og tror dette går veien. [emoji5]️

Takk [emoji173]️
Ja jeg er klar over det, tar ikke alle sorgene på forskudd, men velger å være obs på det. Ringte etter legen idag men han har selvfølgelig begynt på ferien. Får snakke med en annen imorgen. Håper jeg får tatt blodprøver og får henvisning til ul.

Sliter sånn med sorgen ennå. Er 9 dpo i dag i pp2 etter jeg mistet og føler at det ikke ble noen spire denne mnd heller, og vet bare at sorgen bryter løs og vil være tilbake når tr kommer.:(

Jeg tenker virkelig ikke på annet enn å bli gravid igjen...helt ufattelig slitsomt å ha det sånn!

Sliter sånn med sorgen ennå. Er 9 dpo i dag i pp2 etter jeg mistet og føler at det ikke ble noen spire denne mnd heller, og vet bare at sorgen bryter løs og vil være tilbake når tr kommer.:(

Jeg tenker virkelig ikke på annet enn å bli gravid igjen...helt ufattelig slitsomt å ha det sånn!
Kjenner meg veldig igjen i det du sier.. klarer ikke la være å tenke på hvor langt jeg skulle vært på vei hele tiden, er veldig tungt [emoji26]
Sender deg en god klem, vi skal klare dette [emoji173][emoji173]

Jeg og er 9 dpo og hadde svake positive tester i 2 dager og no så negative som FY.

Mister motet og har samme tankegang som du.

Kjenner meg veldig igjen i det du sier.. klarer ikke la være å tenke på hvor langt jeg skulle vært på vei hele tiden, er veldig tungt [emoji26]
Sender deg en god klem, vi skal klare dette [emoji173][emoji173]
Veldig tungt ja, i dag har vært en fæl dag med mye tankekjør!

Sender en klem til deg også, takk for fine ord :Heartred

Veldig tungt ja, i dag har vært en fæl dag med mye tankekjør!

Sender en klem til deg også, takk for fine ord [emoji813]red
Skjønner, de dagene har det med å snike seg innpå av og til.. men jeg håper og tror de kommer med lenger og lenger mellomrom og blir mildere etterhvert [emoji4]

Vi får ta vare på oss selv og så sitter nok spirene plutselig [emoji173]

Back
Topp