Gratulerer så masse11 dpo [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse11 dpo [emoji7]
11 dpo [emoji7]
Gratulerer med spiren!Tusen takk [emoji3] nå må resten her komme etter [emoji173]️
Gratulerer [emoji1]11 dpo [emoji7]
Gratulerer11 dpo [emoji7]
Tusen takk dere [emoji3]
Lusemus: de siste to gangene jeg har blitt gravid, har murringer siden el vært et klart symptom [emoji3] krysser fingrene!
Jeg synes du har stigning fremdeles. [emoji4] og husk at testene kan være litt forskjellige. Så heier på deg og tror dette går veien. [emoji5]️Redd jeg mister igjen [emoji20] her er testene mine fra 11, 12 og 14 dpo. Veldig fin stigning på de to første, men syns det var dårlig økning på de to siste mtp at det er to dager mellom.
Spotter lysebrunt også idag. Det har jeg gjort alle gangene da (4 aborter og 2 barn)..
Jeg synes du har stigning fremdeles. [emoji4] og husk at testene kan være litt forskjellige. Så heier på deg og tror dette går veien. [emoji5]️
Kjenner meg veldig igjen i det du sier.. klarer ikke la være å tenke på hvor langt jeg skulle vært på vei hele tiden, er veldig tungt [emoji26]Sliter sånn med sorgen ennå. Er 9 dpo i dag i pp2 etter jeg mistet og føler at det ikke ble noen spire denne mnd heller, og vet bare at sorgen bryter løs og vil være tilbake når tr kommer.
Jeg tenker virkelig ikke på annet enn å bli gravid igjen...helt ufattelig slitsomt å ha det sånn!
Sliter sånn med sorgen ennå. Er 9 dpo i dag i pp2 etter jeg mistet og føler at det ikke ble noen spire denne mnd heller, og vet bare at sorgen bryter løs og vil være tilbake når tr kommer.
Jeg tenker virkelig ikke på annet enn å bli gravid igjen...helt ufattelig slitsomt å ha det sånn!
Veldig tungt ja, i dag har vært en fæl dag med mye tankekjør!Kjenner meg veldig igjen i det du sier.. klarer ikke la være å tenke på hvor langt jeg skulle vært på vei hele tiden, er veldig tungt [emoji26]
Sender deg en god klem, vi skal klare dette [emoji173][emoji173]
Det er tøft ja. Håper det går veien for oss snartJeg og er 9 dpo og hadde svake positive tester i 2 dager og no så negative som FY.
Mister motet og har samme tankegang som du.
Skjønner, de dagene har det med å snike seg innpå av og til.. men jeg håper og tror de kommer med lenger og lenger mellomrom og blir mildere etterhvert [emoji4]Veldig tungt ja, i dag har vært en fæl dag med mye tankekjør!
Sender en klem til deg også, takk for fine ord [emoji813]red