Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Nå har jeg målt hcg 4+3 til 375. Veldig spent på om det stiger slik det skal. Skal ta ny blodprøve på mandag, så er jeg henvist til TUL.

Jeg har tydeligvis slutta å følge med [emoji85] For jeg aner ikke hvor jeg er i det hele tatt... Tror det straks er 7 uker siden Kirurgisk.. blæh, føler jeg har holdt på en evighet...
Men, etter den kirurgiske så er det faktisk ikke vært blødninger [emoji4] Det er godt [emoji6]
Bare en dag for tre uker siden..
Men nå er jeg bare forvirra, så jeg bør vel teste, men hvor lenge sitter hcg i kroppen etter et inngrep? [emoji85] [emoji57]

Prøvde ikke igjen, så jeg ble en smule sjokkskadd da jeg fikk denne i dag! :eek:

Vedlegg

• Whaaat?!?.jpg
    Whaaat?!?.jpg
    105,3 KB · Visninger: 116
Gratulerer så mye, shoegrl. Håper inderlig dere kommer i mål denne gangen.

Her ble det kjemisk igjen ☹️
Så leit å høre. De er kjipe.
Jeg fikk bekreftet mistanken om unormalt svangerskap idag så regner med jeg kan legge til ny SA på listen min for siste års prøvelser.

Her ble det kjemisk igjen ☹️
Så leit å høre. De er kjipe.
Jeg fikk bekreftet mistanken om unormalt svangerskap idag så regner med jeg kan legge til ny SA på listen min for siste års prøvelser.

Nei... Jeg blir så ufattelig lei meg og får så sykt vondt langt inni hjerterota! Dere er blant de siste som skal oppleve dette igjen - nå får det jammen være nok! Hva skjer i verden?!?

Jeg forstår så altfor godt hvor vondt dere har det nå, får bare håpe smertene slipper taket og at håpet slår tilbake sterkere for dere begge snart.

Sender mange gode klemmer! :Heartred

Back
Topp