Takk. Nå gleder vi oss. Masse lykke tilGratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Nå gleder vi oss. Masse lykke tilGratulerer
Gratulerer. Håper det fortsetter å gå så fint.Gratulerer til de nygravide og klem og lykkeønskinger til dere som mista igjen [emoji20][emoji173]️
Jeg så liv på TUL igår (7+0), så satser på vi kommer i mål denne gangen [emoji173]️
Er det barre jeg som sitter igjen uten positive tester av gjengen ?
Gratulerer. Håper det fortsetter å gå så fint.
Er det barre jeg som sitter igjen uten positive tester av gjengen ?
Jeg venter fortsatt jeg også[emoji173] IKM på onsdag som var da, så jeg skjønner ikke så mye av de blendahvite testene[emoji849]
Jeg òg venter på det... Jeg venter egentlig på at alt skal komme seg i gang igjen... Jeg begynner å miste litt trua
Har du ikkje kommen igang igjen ? Ikkje mensen ?
Nei... Jeg blødde jo i 7 uker etter cytotec, så ble det jo uskarpning, det er nesten 8 uker siden. Jeg hadde sånn brunt én dag 14 dager etter den, og så hadde jeg menssmerter og én dag med brunt for halvannen uke siden. Så ingenting er ok med systemet tror jeg. Hadde negativ test 6 uker etter utskrapning da...
Uff, jeg hadde klikka. Syntes det tok på dei 7 ukene jeg sleit før mensen kom. Men detta tar kaka, barre jeg kunne hjelpe men det kan jeg ikkje. Klemz til deg og håper mensen er rundt hjørne eller 2 streker.
Jeg har mistet tre ganger etter april..Er det barre jeg som sitter igjen uten positive tester av gjengen ?
You and me bothJeg har mistet tre ganger etter april..
Takk
Stor klem til deg
Ja, fy søren. Det er et kjipt lodd å få. Være av de 1% som mister gjentatte ganger....You and me both
Håper det...Jeg heier masse på oss som fortsatt venter!
Må det klaffe, og spiren sitte til siste innspurt, snart for oss alle
Så absolutt utrolig kjipt!! Men vi kommer i mål til slutt vi også, må bare holde håpet oppe [emoji7][emoji173]Takk
Ja, fy søren. Det er et kjipt lodd å få. Være av de 1% som mister gjentatte ganger....
Håper det...