Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Her nærmer jeg meg EL igjen håper jeg, men ikke lett å vite med en syklus som er veldig uforutsigbar etter SA'en[emoji53] Hadde syklus på 50 dager forrige syklus

Vet ikke om det fortsatt er"liv" her om dagen. Men ser det er mange som er blitt gravide igjen. Jeg har problemer nok med syklusen min så graviditet er langt unna! Er det flere som måtte vente lenge på første mens og som sliter med syklus etter abort? Kirurgisk 27 april etter blighted ovum som ble påvist 22 april.
Tok 8 uker før første mens, deretter 27 dager før mens nr 2. Nå hele 7 uker på nytt og ennå ingen mens nr 3. Tatt 2 graviditetstester da jeg denne gang har symptomer som lignet på sist jeg var gravid, lett for å bli kvalm og uggen uten mat innabords og økt utflod som er tynn og blank.I tillegg spottet jeg 3 dager ved forventet mens, akkurat slik som sist. Men begge testene er kritthvite og negative! Nå skal jeg operere bihulene om 2 uker, så at jeg ikke er gravid er ok. Men kjipt at syklusen er helt på utur!!

Vet ikke om det fortsatt er"liv" her om dagen. Men ser det er mange som er blitt gravide igjen. Jeg har problemer nok med syklusen min så graviditet er langt unna! Er det flere som måtte vente lenge på første mens og som sliter med syklus etter abort? Kirurgisk 27 april etter blighted ovum som ble påvist 22 april.
Tok 8 uker før første mens, deretter 27 dager før mens nr 2. Nå hele 7 uker på nytt og ennå ingen mens nr 3. Tatt 2 graviditetstester da jeg denne gang har symptomer som lignet på sist jeg var gravid, lett for å bli kvalm og uggen uten mat innabords og økt utflod som er tynn og blank.I tillegg spottet jeg 3 dager ved forventet mens, akkurat slik som sist. Men begge testene er kritthvite og negative! Nå skal jeg operere bihulene om 2 uker, så at jeg ikke er gravid er ok. Men kjipt at syklusen er helt på utur!!

Her tok det 6 uker 3 dager da mensen min kom etter ma/bo. Tempen var ikkje heilt lik før 2 mens. Jeg er i bane no men ikkje blit gravid. Om det blir no barn er sjansen 1 %. Klamrer meg til håpet.

Travel når det bli slik. Kan godt den er på utur kroppen. Noen ganger blir kroppen slik men det hadde vert topp om der er noe på gang.
Skulle så gjerne hat eit fasit svar til deg men kan barre gi deg KLEMZ og håper den kommer i bane igjen.
:Heartred

Har hatt normal syklus, men er fremdeles ikke vedvarende gravid. Blir lett gravid, men mister like lett...

Fikk igjen mensen da jeg skulle, men har hatt merkelige sykluser etterpå.
[emoji173]️ til alle som fortsatt venter på ny spire.

Jeg mistet 11 april, er fremdeles ikke blitt gravid igjen, og masse kluss med syklusen[emoji849] Vet at jeg hadde EL 1 sept da, så nå venter jeg i spenning på å teste neste uke[emoji28] Men ja, tok 8 uker før mens kom tilbake, og så har syklusen vært helt kluss! Forrige måned hadde jeg 50 dagers syklus og var SIKKER på at jeg var gravid, men så var bare EL kraftig forsinket, så utrolig frustrerende!!! Håper virkelig på klaff for oss begge snart[emoji173]

Jeg mistet 11 april, er fremdeles ikke blitt gravid igjen, og masse kluss med syklusen[emoji849] Vet at jeg hadde EL 1 sept da, så nå venter jeg i spenning på å teste neste uke[emoji28] Men ja, tok 8 uker før mens kom tilbake, og så har syklusen vært helt kluss! Forrige måned hadde jeg 50 dagers syklus og var SIKKER på at jeg var gravid, men så var bare EL kraftig forsinket, så utrolig frustrerende!!! Håper virkelig på klaff for oss begge snart[emoji173]

Har ikke peiling om jeg har hatt eggløsning en gang. Og der rare er at jeg spottet tre dager ved forventet mens (35 dager), men så kom det ikke noe mer. Sånn var det jo forrige gang jeg var gravid også, men da fikk jeg positiv test 2 dager etter forventet mens. Nå er det 50 dager siden mensen og ingen antydning til at den kommer heller!

Har ikke peiling om jeg har hatt eggløsning en gang. Og der rare er at jeg spottet tre dager ved forventet mens (35 dager), men så kom det ikke noe mer. Sånn var det jo forrige gang jeg var gravid også, men da fikk jeg positiv test 2 dager etter forventet mens. Nå er det 50 dager siden mensen og ingen antydning til at den kommer heller!

Jeg skjønner godt hva du snakker om!...
Etter å ha gått 7 uker med blødning etter medisinsk abort (etter MA i april), måtte jeg ha kirurgisk inngrep for å fjerne rester. Dette var 1.juni. Jeg har blødd tre dager siden den gang, spredd over to mnd. Vil ikke kalle det blod engang...
Frustrerende, har ingen mensen som er regelmessig, den er jo egentlig "no-show".
Bare negative tester hver gang.
Nå i dag, har jeg litt sånn mensenvondt.. men hvem veit hva som skjer...
Men merker jeg blir sliten av hele greia... ikke bare fordi jeg ikke blir gravid, men også fordi jeg ikke har oversikt over hva som skjer med kroppen min.

Er vi mangen igjen her ? Håper vi er få men det ser ut til at det er jeg som ikkje får noe. Tror håpet er lite hadde jeg barre vist kor % ein er i ein alder fra 45 og oppover for å få barn. Tror den er kjempe liten.

Henger i håpet når FSH er lav og at el testane fungerer.

Jeg er her fremdeles....

Kroppen forteller det er spire på gang nå, men er bare 8dpo og det er milevis langt frem til det kan gå an å se om det er noe liv så enn så lenge tar jeg ikke for gitt å komme til IKM en gang uten at det går galt.

Jeg kunne meldt meg her også rakk å være lykkelig gravid en uke i april.
klem
den lykkefølelsen hadde vært god å ha igjen. Får håpe dere kan lykkes snart.

Er vi mangen igjen her ? Håper vi er få men det ser ut til at det er jeg som ikkje får noe. Tror håpet er lite hadde jeg barre vist kor % ein er i ein alder fra 45 og oppover for å få barn. Tror den er kjempe liten.

Henger i håpet når FSH er lav og at el testane fungerer.

Jeg er her fortsatt...
Begynner å miste litt håpet.

Jeg er her fortsatt...
Begynner å miste litt håpet.
Stor klem
Det er deprimerende å gå måned etter måned uten å komme nærmere målet.

Back
Topp