Vi som mistet i April, men som prøver igjen

klem
den lykkefølelsen hadde vært god å ha igjen. Får håpe dere kan lykkes snart.
Takk[emoji173] sant den lykkefølelsen savner jeg, jeg fikk den senere sist jeg ble gravid. Håper jeg får den igjen.[emoji4]
Håper du lykkes helt til mål denne gangen[emoji256] [emoji257]

Takk[emoji173] sant den lykkefølelsen savner jeg, jeg fikk den senere sist jeg ble gravid. Håper jeg får den igjen.[emoji4]
Håper du lykkes helt til mål denne gangen[emoji256] [emoji257]
Tusen takk.

Jeg og er begynt og miste håpet.

Du er jo yngre en meg så du har bra håp. Jeg tenker at det ikkje blir noe barn til men håper.

Er syklusen din på bane igjen ?

Ja, endeling ser det ut til at ting har stabilisert seg, jeg har kort blødningsperiode, men er nå oppi 2 dager hvertfall. Og en tilnærmet normal syklus.

Håper ikke alt håp er ute for oss ennå, krysser fingrene for at det snart klaffer :Heartpink

Jeg er her fremdeles....

Kroppen forteller det er spire på gang nå, men er bare 8dpo og det er milevis langt frem til det kan gå an å se om det er noe liv så enn så lenge tar jeg ikke for gitt å komme til IKM en gang uten at det går galt.

Håper den sitter til mål :Heartpink
Ventetiden er som sagt lang og sår....:Heartpink
Stor klem :happy:

Håper den sitter til mål :Heartpink
Ventetiden er som sagt lang og sår....:Heartpink
Stor klem :happy:
Tusen takk, men er 99% sikker på ny kjemisk dessverre.
Rimelig møkk lei av det. Hjelper lite å bli gravid nesten hver syklus når det ikke sitter ordentlig, utvikler seg riktig eller lever...

Jeg er også her fortsatt. Bare lite aktiv da jeg også blir deppa av hele greia.

Tusen takk, men er 99% sikker på ny kjemisk dessverre.
Rimelig møkk lei av det. Hjelper lite å bli gravid nesten hver syklus når det ikke sitter ordentlig, utvikler seg riktig eller lever...
Hvordan går det?[emoji173]

Hvordan går det?[emoji173]
Endte med ny kjemisk.
5.kjemiske av 9 graviditeteter på 15 måneder/12pp. Meldt meg inn i to termingrupper og skulle hatt OUL med siste av de to i disse dager.. Ellers skulle jeg jo hatt baby på ca 4 måneder nå. Føler vi kommer lenger fra målet istedet for nærmere...
Stor klem til deg :Heartred
Takk

Endelig<3 Denne måneden klaffet det endelig igjen etter vi mistet i april! Det villeste er at denne måneden har vi kun hatt sex én eneste gang, også var det denne måneden det klaffa<3 Er i sjokk!!

Vedlegg

• IMG_9232.JPG
    IMG_9232.JPG
    646,8 KB · Visninger: 106
Endelig<3 Denne måneden klaffet det endelig igjen etter vi mistet i april! Det villeste er at denne måneden har vi kun hatt sex én eneste gang, også var det denne måneden det klaffa<3 Er i sjokk!!
Gratulerer

Endte med ny kjemisk.
5.kjemiske av 9 graviditeteter på 15 måneder/12pp. Meldt meg inn i to termingrupper og skulle hatt OUL med siste av de to i disse dager.. Ellers skulle jeg jo hatt baby på ca 4 måneder nå. Føler vi kommer lenger fra målet istedet for nærmere...

Uff! Ord blir fattige uansett her:Heartred
Utrolig trist å lese:(
Sånn gjør vondt langt inn i hjertet.
Håper av hele meg at neste gang blir positiv og lykkelig fra start til slutt for dere.
En stor klem til deg :Heartred

Uff! Ord blir fattige uansett her:Heartred
Utrolig trist å lese:(
Sånn gjør vondt langt inn i hjertet.
Håper av hele meg at neste gang blir positiv og lykkelig fra start til slutt for dere.
En stor klem til deg :Heartred
Takk. Håper det kan skje snart..

Gratulerer så mye! :D
Det er jo ikke kvantiteten det kommer an på. Hadde også bare sex en gang da jeg ble gravid i februar og det var på dag 9 liksom! :p

Gratulerer så mye! :D
Det er jo ikke kvantiteten det kommer an på. Hadde også bare sex en gang da jeg ble gravid i februar og det var på dag 9 liksom! :p
Det er jo sant, man må bare treffe perfekt[emoji7]

Back
Topp