Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser tydelige streker på testene i midten, men sliter med resten..Da er testene begynt og synest men er så redd for kjemisk. Kroppen min sier jeg ikkje er gravid.
Merkelig følelse at kroppen gir slike signaler. Håper den snur meing.
Ser tydelige streker på testene i midten, men sliter med resten..
[emoji173][emoji173][emoji173]Det enda i kjemisk i dag. Negative i dag.
Det enda i kjemisk i dag. Negative i dag.
Huff, leit å lese at det er så mange av oss som venter... Vi er på tredje "runden" nå... Mistet to ganger rett etter hverandre - og jeg har eggløsning nå.. Jeg har for så vidt vært heldig mtp at kroppen har ordnet opp selv begge ganger.. men når man jobber i Bhg og hele verden ser ut til å være gravide eller akkurat ha fått et barn - da er livet ganske kjipt.. mister trua, og er redd jeg ikke klarer å glede meg på venners vegne.. krysser alt jeg har for at det skal gå denne gangen - men er rett og slett livredd.. forferdelig vanskelig å ha det sånn! Ønsker lykke til til alle dere[emoji254] nå må det snart ordne seg! PS - er det flere enn meg som ikke har barn fra før?
lusemus: Jeg hadde positive tester i juni og juli nå, men så har de blitt negative igjen og mensen har kommet 4 og 6 dager over tida. Er kjipt at alderen ikke er på lag med oss, men det kan fortsatt gå! [emoji173]️
Yey!!
Endelig har mensen meldt sin ankomst igjen!
Jeg har aldri vært så glad for den noen gang
Lykke til!Yey!!
Endelig har mensen meldt sin ankomst igjen!
Jeg har aldri vært så glad for den noen gang
Ja me får krysse og håpe det dukker opp det rette egget som vil.
Jeg har nok 1 % sjanse for å bli gravid, klarer jeg og treffe den 1 % så har jeg jæ.....bra flaks. Lever i håpet her.
He he, jeg orker ikke gjette på sannsynligheten, men velger å leve i håpet selv om sjansen er liten [emoji846]
For en flott pus! Er det en Hellig Birma? Ligner på en jeg hadde før
Krysser fingrene og sender et drøss med babystøv for at den skal klore seg fast!! [emoji173]Da har jeg fått antydning til strek på testene.Krysser og håper det sitter.
Håper det går veien videre.Da har jeg fått antydning til strek på testene.Krysser og håper det sitter.