Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en positiv overraskelse [emoji173]Tusen takk for at dere bryr dere! [emoji173]️ Dårlig følelse her nå. Trøttheten har vært fraværende i dag [emoji853] Blir overnervøs! Ny test i morgen tidlig.
Detta betyr kul på magen.
[emoji846] Torsdag, lørdag, mandag. De skal vel ikke tolkes sånn, men det ser ut som de blir sterkere. Og i dag er den rosa!
Tusen takk alle sammen! [emoji846] Nå MÅ dere komme etter! [emoji173]️
Jeg og...Sikkert barre meg igjen av gjengen. Rekner med jeg blir her for altid.
Meg også . Sykluser som er helt på utur foresatt... første mens etter kirurgisk abort tok 8 uker før den kom, deretter 30, 40, 60, 35 og 29 dager. Helt tullete. Nå fikk jeg til og med positiv eggløsningtest, og samleie 2 dager før pluss selve dagen. Men da fikk jeg plutselig blødning 10 dager etter, deretter mens og nå har jeg holdt på i 8 dagar!!! Blir sprøøø av dette!Jeg og...
Slitsomt.Meg også . Sykluser som er helt på utur foresatt... første mens etter kirurgisk abort tok 8 uker før den kom, deretter 30, 40, 60, 35 og 29 dager. Helt tullete. Nå fikk jeg til og med positiv eggløsningtest, og samleie 2 dager før pluss selve dagen. Men da fikk jeg plutselig blødning 10 dager etter, deretter mens og nå har jeg holdt på i 8 dagar!!! Blir sprøøø av dette!
Sikkert barre meg igjen av gjengen. Rekner med jeg blir her for altid.
Jeg er her òg... Tenker det samme som deg...
Godt det 2 igjen. Håper vi forsvinner fort her fra.
Godt å ikke være alene i situasjonen, selv om jeg skulle ønske det hadde klaffet for oss begge nå..
Jeg begynner å bli sliten av hele greia, skuffelsen man kjenner på måned etter måned..
Men klamrer meg til håpet...
Klamrer meg jeg og til håpet.
Skuffelse er blitt ein vane,er så lei alle dei testane som kommer strek men stopper opp. Håper der er eit egg som vil no.
Vi 2 får slå på stor tromma med positive tester denne pp en.
Jeg har slutta å teste...
Håper sammen med deg, og krysser fingrene for det neste egget ditt.
Jeg fikk TR i dag, så jeg må smøre meg med endel tålmodighet inntil videre..
Men ja, nå er det vår tur!
Jeg fikk heksa i går, da er det barre og håpe vi sitter med 2 positive tester om 4 uker.