Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Skjønner ikke hvordan man skal klare det her... Ingenting jeg vil mer, men for en sorg.. Takk for omtanke[emoji173]️ håper dere er på vei inn i lykkerus og forblir der[emoji173]️

Jeg er kanskje 9 dpo idag, og testen idag viste "noe" allerede etter 1 min. Vet ikke om det kom med på bilde da streken er svaaak. Men gir meg et håp siden den kom raskt [emoji28]
6dee3cdce8708b67e922c12068cfe465.jpg

Jeg er kanskje 9 dpo idag, og testen idag viste "noe" allerede etter 1 min. Vet ikke om det kom med på bilde da streken er svaaak. Men gir meg et håp siden den kom raskt [emoji28]
6dee3cdce8708b67e922c12068cfe465.jpg
Ser noe der ja :)
Fantastisk om dette går veien igjen. Hvordan har syklusene dine vært eller du mistet?
jeg hadde en helt mongo, og nå nr 2 som har vært ganske normal. Så det har gitt meg håp på at det skal snart bli en spire igjen:)

Hvor lang tid tok det før dere fikk igjen mensen etter sa/ma?
Akkurat hatt en sa, og lurer på når jeg kan prøve igjen [emoji5]

Så bra[emoji3]
Helt på trynet egentlig.. 4 uker etter våknet jeg i en blodpøl i sengen. Og det var det, ikke noe mer kom. Så kom mensen 1-2 uker etter det igjen. Rimelig sikker på at jeg ikke hadde el den "syklusen".
Viss el kom når jeg tror nå, så var det på CD 20. DVS detter er/ hadde blitt en ekstra lang syklus.

Krysser at det går vegen no, skimter no på testen

Her er syklusen blitt lengre 28 før bo/ma. No er den på 30, tempen er på tryne rundt el får ikkje den rette hoppet etter el. Kan godt jeg er godt totalt ut på dato.

Back
Topp