Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, NÅ tror jeg tanta endelig har dukket opp. 6 uker siden aborten idag, og aner ikke om/når el evt har vært. Blir spennende å se utover dagen og morgendagen om det faktisk ER tanta, eller om det er bare nok en stor spotting..
Negativ test i dag også.
Krysser og håper så ein får komme i gang igjen.
Med meg er alt på tryne.
Takk, håper du får orden på din syklus også snart. Er så utrolig kjipt å gå rundt sånn å vente, og ikke engang vite hva man venter på...!
Huff, så dumt at de ikke sjekket dette før eller at du fikk utskrapning med en gang. Blir godt å bli ferdig nå!Etter snart 6 uker med av og på blødninger, hele tiden, så var jeg endelig på ul i går. Rester, så i dag bærer det inn til utskrapning..
Skulle ønske de hadde gjort det i første omgang..
Men, godt å endelig skulle få bli ferdig, og starte på ny frisk!
Sender en klem jeg [emoji173]️Stemmer det. Traff veggen og trodde jeg var godt i gang, nei. Vil være i rute igjen. Blir så eitrande forba....
Utrolig kjedelig når det går så lang tid og det burde vært gjort for lenge siden. Vurderer å be om en sjekk jeg også pga mye spotting.. lykke til, håper det går greit [emoji173]️Etter snart 6 uker med av og på blødninger, hele tiden, så var jeg endelig på ul i går. Rester, så i dag bærer det inn til utskrapning..
Utrolig kjedelig når det går så lang tid og det burde vært gjort for lenge siden. Vurderer å be om en sjekk jeg også pga mye spotting.. lykke til, håper det går greit [emoji173]️
Huff, så dumt at de ikke sjekket dette før eller at du fikk utskrapning med en gang. Blir godt å bli ferdig nå!
Har du symptomer enda ?
Ja, er fortsatt veldig kvalm om morgenen. Har begynt å google andre ting siden testene fortsatt er blendahvite.
Kjedelig når det tar tid. Hadde selv rester 7 uker etter Cytotec, men underveis ingen indikasjon på at det var noe galt...Etter snart 6 uker med av og på blødninger, hele tiden, så var jeg endelig på ul i går. Rester, så i dag bærer det inn til utskrapning..