Vi som mistet i April, men som prøver igjen

Har vært et skikkelig emosjonelt vrak igjen i går og i natt, og kjenner også at denne dagen her blir veldig tung å være på jobb.
Noenganger bare slår hele sorgen mot meg, og jeg blir sånn som dette....også føler jeg at jeg MÅ bli gravid igjen, og snakker om det hele tiden. Så i går sa jeg til samboer at jeg ikke føler han involverer seg like mye som meg i prøveprosessen....stakkar, vet jo at han gjør så godt han kan, og at jeg egentlig burde være glad for at en av oss har sinnet i behold :confused:

Nå går alt til H.... Forstår ingen ting. Tempen gjekk ned så da er syklusen heilt på reva. 36,57- 36,72 og rett ned i 36,48 Kor er jeg henne i syklusen ? Blir barre så LEI nå. Positive el tester søndag, negative i går.

Ok, NÅ tror jeg tanta endelig har dukket opp. 6 uker siden aborten idag, og aner ikke om/når el evt har vært. Blir spennende å se utover dagen og morgendagen om det faktisk ER tanta, eller om det er bare nok en stor spotting..

Ok, NÅ tror jeg tanta endelig har dukket opp. 6 uker siden aborten idag, og aner ikke om/når el evt har vært. Blir spennende å se utover dagen og morgendagen om det faktisk ER tanta, eller om det er bare nok en stor spotting..

Krysser og håper så ein får komme i gang igjen.

Med meg er alt på tryne.

Etter snart 6 uker med av og på blødninger, hele tiden, så var jeg endelig på ul i går. Rester, så i dag bærer det inn til utskrapning..
Skulle ønske de hadde gjort det i første omgang..
Men, godt å endelig skulle få bli ferdig, og starte på ny frisk!

Etter snart 6 uker med av og på blødninger, hele tiden, så var jeg endelig på ul i går. Rester, så i dag bærer det inn til utskrapning..
Huff, så dumt at de ikke sjekket dette før eller at du fikk utskrapning med en gang. Blir godt å bli ferdig nå!

Stemmer det. Traff veggen og trodde jeg var godt i gang, nei. Vil være i rute igjen. Blir så eitrande forba....
Sender en klem jeg [emoji173]️

Utrolig kjedelig når det går så lang tid og det burde vært gjort for lenge siden. Vurderer å be om en sjekk jeg også pga mye spotting.. lykke til, håper det går greit [emoji173]️

Turbo: Så teit at de ikke kunne sjekke det tidligere! Håper det ordner seg nå! :)

Synes så synd på dere som ikke blir ferdige med blødninger og spotting! Håper inderlig dere snart blir ferdig med alt dette tullet! :Heartred
Jeg er så glad for at kroppen min ordnet opp selv så jeg slapp å ta Cytotec. Da hadde det nok vært verre.

Ingen anelse. Hadde ikke kjøpt nye EL-tester til denne syklusen. Pleier å ha både EL-slim og tydelige EL-smerter, men nå har jeg selvfølgelig ikke merket noen av delene. Har vanligvis EL mellom dag 11 og 15. Det vil i så tilfelle si at jeg er 6-10 dpo i dag. Jeg kan forstå at det kan være for tidlig for å få positiv test med en følsomhet på 25 mlU/ml, men da burde jeg vel heller ikke hatt symptomer i mange dager allerede?

Er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se, men tålmodighet er jo ikke akkurat noe vi prøvere har mest av :smiley-ashamed005

Kjedelig når det tar tid. Hadde selv rester 7 uker etter Cytotec, men underveis ingen indikasjon på at det var noe galt...
Lykke til videre.

Back
Topp