Vi som mistet i APRIL 2018 men prøver igjen

Jeg sliter sånn med å ikke få håp jeg. Jeg sitter å drømmer meg bort og tenker på hvordan jeg kommer til å føle meg om jeg får strek. Og så baller det på seg og jeg har overbevist meg selv om at jeg får strek. Skulle ønske det var lettere å tenke omvendt. Så blir gjerne ikke skuffelsen så stor

Å, jeg er helt lik! Er overbevist om at jeg er gravid, Så dersom tr kommer, blir skuffelsen enorm :/
 
Å, jeg er helt lik! Er overbevist om at jeg er gravid, Så dersom tr kommer, blir skuffelsen enorm :/
Samme her! Skulle ønske tiden gikk fortere!!
 
Er 1 dpo i dag, jippi :D Så deilig å få EL igjen etter SA'en!

Blir noen spennende dager:) Føler jeg fremdeles har EL smerter men er sikker bare innbilling. Nesten så jeg føler meg gravid allerede :hilarious: Kommer til å bli mega skuffet hvis testen viser negativ:rolleyes:
 
Tr har ennå ikke meldt son ankomst. Kun lurerier noen få dager. Begynner å bli utålmodig! Flere som venter?
 
Blir gaal og utålmodig av å vente på mensen, nå er det snart seks uker siden kirurgisk abort.. jeg vet det kan ta litt tid, men vil så gjerne få i gang syklusen igjen..
 
Utskrapning 11 april, ble gravid igjen nå ved el den 23 mai. Ender i kjemisk, fortsatt svak positiv test. Men hatt sterke magesmerter og blod. Blør fortsatt lite, men kroppen har i det minste skjønt at den skal kvitte seg med graviditeten.. Det er virkelig ikke meningen at jeg skal få oppleve å bli mamma igjen[emoji17]
 
Blir gaal og utålmodig av å vente på mensen, nå er det snart seks uker siden kirurgisk abort.. jeg vet det kan ta litt tid, men vil så gjerne få i gang syklusen igjen..
6 uker og 3 dager siden her! Har spotter litt (16., 17. og 18. mai + 31. mai) dagene imellom og etter har det ikke vært antydning til noe! Blir sprø av å vente
 
6 uker og 3 dager siden her! Har spotter litt (16., 17. og 18. mai + 31. mai) dagene imellom og etter har det ikke vært antydning til noe! Blir sprø av å vente
Jeg begynte faktisk å blø i dag tidlig, tror kroppen var lei av all klagingen min. Krysser fingrene for at det fortsetter xx Jeg har overraskende lite menssmerter, var forberedt på at det skulle bli skikkelig ille..
 
Tr har ennå ikke meldt son ankomst. Kun lurerier noen få dager. Begynner å bli utålmodig! Flere som venter?

Jeg fikk tilbake mensen på fredag, på CD 37 etter MA. Hadde en episode med brunlig blødning tre dager før TR. Skjønner at det er vanskelig med venting, håper at tr dukker opp hos deg snart...
 
Jeg begynte faktisk å blø i dag tidlig, tror kroppen var lei av all klagingen min. Krysser fingrene for at det fortsetter xx Jeg har overraskende lite menssmerter, var forberedt på at det skulle bli skikkelig ille..
Så heldig du er (rart å si om tr:hilarious:)! Jeg skal ringe gyn i morgen om tr ikke har kommet ennå, så skal jeg få piller for å sette igang :)
 
Jeg fikk tilbake mensen på fredag, på CD 37 etter MA. Hadde en episode med brunlig blødning tre dager før TR. Skjønner at det er vanskelig med venting, håper at tr dukker opp hos deg snart...
Jeg er på CD 48 eller 51 (usikker på når jeg skal regne CD 1 fra). Har ikke tr kommet i morgen, ringer jeg gyn for en time. Da skulle jeg få piller for å sette igang, sa hun :)
 
Fikk mensen 01.06 etter medisinsk abort 24.04. Syklusen varte da i 41 dager. Hatt sterkere menssmerter enn tidligere, men blødningsmessig virker det ikke til å være noe forskjell. Er (snart) klar for å prøve på marsbaby! :)
 
Jeg er på CD 48 eller 51 (usikker på når jeg skal regne CD 1 fra). Har ikke tr kommet i morgen, ringer jeg gyn for en time. Da skulle jeg få piller for å sette igang, sa hun :)

Hei!

Hvor langt på vei var du? Er 14 dager siden min MA i dag (10+6). Sluttet å blø på mandag og prøver nå å finne eggløsning. Det er litt vanskelig siden eggløsningstestene slår ut hver dag pga hcg... g-testene er veldig svake. Hcg lå på 900 for 11 dager siden så burde snart være ute av kroppen...

Hatt eggkøsningsslim i dag, men stoler ikke helt på kroppen.
 
Fikk mensen 01.06 etter medisinsk abort 24.04. Syklusen varte da i 41 dager. Hatt sterkere menssmerter enn tidligere, men blødningsmessig virker det ikke til å være noe forskjell. Er (snart) klar for å prøve på marsbaby! :)


Hei! Hvor langt på vei var du? Prøver å finne eggløsningen min nå. 14 dager siden MA. Vil bli gravid igjen med en gang! Så hvis kroppen er normal igjen er det logisk med eggløsning nå. Hatt eggløsningsslim, men eggløsningstestene slår ut pga hcg så vanskelig lese noe ut av det.

Håper på en sen februarbaby, men skjønner at kroppen ikke nødvendigvis er helt med på den planen :(
 
Hei! Hvor langt på vei var du? Prøver å finne eggløsningen min nå. 14 dager siden MA. Vil bli gravid igjen med en gang! Så hvis kroppen er normal igjen er det logisk med eggløsning nå. Hatt eggløsningsslim, men eggløsningstestene slår ut pga hcg så vanskelig lese noe ut av det.

Håper på en sen februarbaby, men skjønner at kroppen ikke nødvendigvis er helt med på den planen :(

Jeg trodde jeg var 10+ 4 eller 5, husker ikke helt. Men embryoet hadde sluttet utvikle seg i uke 7. Forstår godt trangen til å bli fort gravid igjen, føler det samme. Satser på marsbaby! :) Lykke til med prøvingen! ❤
 
Back
Topp