Vi som mistet i APRIL 2018 men prøver igjen

Da er vi på de beste dagene igjen! :D

Hadde sex igår kveld og det var faktisk nesten vondt.. akkurat som skjeden blir kortere og jeg får sånne stikk for hvert støt lissom!
Kjenner det hver mnd, men litt ekstra denne mnd!

Flere?
Teit at det skal bli litt ubehagelig å ha sex når man har mest lyst OG det er riktig timing!!
 
Da er vi på de beste dagene igjen! :D

Hadde sex igår kveld og det var faktisk nesten vondt.. akkurat som skjeden blir kortere og jeg får sånne stikk for hvert støt lissom!
Kjenner det hver mnd, men litt ekstra denne mnd!

Flere?
Teit at det skal bli litt ubehagelig å ha sex når man har mest lyst OG det er riktig timing!!
Jeg blir veldig øm når jeg nærmer meg EL og når jeg har EL... Jeg klarer ikke at han støter hardt under sex da,det gjør så vondt! så han må ta det rolig med meg i den perioden der :)
 
Da er vi på de beste dagene igjen! :D

Hadde sex igår kveld og det var faktisk nesten vondt.. akkurat som skjeden blir kortere og jeg får sånne stikk for hvert støt lissom!
Kjenner det hver mnd, men litt ekstra denne mnd!

Flere?
Teit at det skal bli litt ubehagelig å ha sex når man har mest lyst OG det er riktig timing!!

Ja, det er vondt og ømt, nesten ubehagelig [emoji85]
 
Jeg blir veldig øm når jeg nærmer meg EL og når jeg har EL... Jeg klarer ikke at han støter hardt under sex da,det gjør så vondt! så han må ta det rolig med meg i den perioden der :)

Ja, det er vondt og ømt, nesten ubehagelig [emoji85]

Det er tilpgmed vondt å sette seg litt hardt ned i sofaen... da MÅ det være bra med aksjer i går og i morgen! :D
 
Var hos gyn i dag og fikk beskjed om at jeg har hatt el. Tr bør komme innen 14 dager. Gleder meg til å starte med clomifen igjen :D
 
Back
Topp