Vi som mistet i APRIL 2018 men prøver igjen

Jeg trodde jeg var 10+ 4 eller 5, husker ikke helt. Men embryoet hadde sluttet utvikle seg i uke 7. Forstår godt trangen til å bli fort gravid igjen, føler det samme. Satser på marsbaby! :) Lykke til med prøvingen! ❤

Takk! Blir fort gravid, men kommer meg ikke lenger enn uke 11. Masse lykke til til deg og ❤️
 
Hei!

Hvor langt på vei var du? Er 14 dager siden min MA i dag (10+6). Sluttet å blø på mandag og prøver nå å finne eggløsning. Det er litt vanskelig siden eggløsningstestene slår ut hver dag pga hcg... g-testene er veldig svake. Hcg lå på 900 for 11 dager siden så burde snart være ute av kroppen...

Hatt eggkøsningsslim i dag, men stoler ikke helt på kroppen.
Hei! Jeg var 10+6 dagen for utskraping, men fosteret var ca 9+4. G-testen var så godt som negativ 5 dager etter utskraping. Har ikke tatt noen el-tester, for jeg får ikke positive tester (har pcos). Så her må jeg bare la ting gå si gang. Feyktelig slitsom og ikke vite når tr kommer!
 
Hei! Jeg var 10+6 dagen for utskraping, men fosteret var ca 9+4. G-testen var så godt som negativ 5 dager etter utskraping. Har ikke tatt noen el-tester, for jeg får ikke positive tester (har pcos). Så her må jeg bare la ting gå si gang. Feyktelig slitsom og ikke vite når tr kommer!

Da ble den fort negativ! Rart at du ikke har fått mensen. Du kan ikke være gravid igjen da?
 
Endelig kom tr i dag etter cytotec 30/4 (9+3, men sluttet å utvikle seg i uke 6). Hadde negativ gtest allerede 11 dager etter cytotec så har venta i en uke nå i håp om at tr skulle komme til normal tid. Krysser fingrene for marsbaby nå! [emoji4]
 
Hvordan er mensen deres jenter..? dere som har fått den tilbake ....?
Jeg er helt fryktelig emosjonell denne gangen.. idag og igår.. helt forferdelig... pleier aldri å bli så rammet men denne gangen er det helt horribelt... griner for ingenting...
 
Hvordan er mensen deres jenter..? dere som har fått den tilbake ....?
Jeg er helt fryktelig emosjonell denne gangen.. idag og igår.. helt forferdelig... pleier aldri å bli så rammet men denne gangen er det helt horribelt... griner for ingenting...
Min mens kom litt sent, på dag 34 hvis jeg teller første dag med blødning som første syklusdag. Helt vanlig mengde og varighet. Pleier å få 30-34 dagers sykluser, så ikke noe uvanlig. Er nå på pp2 etter SA (pp7 totalt i prøverunden på denne babyen). Cd 11, så ingenting skjer denne uka. Vente på EL (om ca. 7 dager).
 
Hvordan er mensen deres jenter..? dere som har fått den tilbake ....?
Jeg er helt fryktelig emosjonell denne gangen.. idag og igår.. helt forferdelig... pleier aldri å bli så rammet men denne gangen er det helt horribelt... griner for ingenting...

Veldig emosjonell, men nå har jo jeg vært gravid noen få dager. Blødningen har begynt å ta seg opp, testen fortsatt litt positiv. Griner også for ingenting. Kan vel være en del skuffelse som forårsaker det også. Ikke bare hormonene? Klem [emoji173]️[emoji9]
 
Hvordan er mensen deres jenter..? dere som har fått den tilbake ....?
Jeg er helt fryktelig emosjonell denne gangen.. idag og igår.. helt forferdelig... pleier aldri å bli så rammet men denne gangen er det helt horribelt... griner for ingenting...

Kom etter CD41 og var grusomt vond! Hanske likt blødningsmessig. Hadde mye mer smerter enn jeg har hatt tidligere. Håper ikke det fortsetter sånn!
 
Ååå uff :( herlighet... skjønner godt du er frustrert :(
Det er veldig frustrerende! Venter på time hos gyn, som forhåpentligvis blir i løpet av uka. Da får hu sett hvordan jeg ligger an i syklusen. Forhåpentligvis er det en el rett rundt hjørnet, ellers kan tanta bare komme
 
Første mens etter MA, fikk den forrige fredag, og var tilnærmet normal for meg, kanskje litt mindre og kortere enn vanlig. Siste blødningsdag på torsdag, men igår og idag har jeg spottet igjen... hva er dette da? Altså ikke sammenhengende, men en avgrenset episode igår, og en idag. Har tatt to graviditetstester etter at jeg fikk TR, for jeg har vært så utrolig svimmel, trøtt og generelt i ulage, men ingenting der... noen flere som har opplevd dette en tid etter MA?
 
Ble gravid igjen på andre eggløsning etter utskrapningen 9 april. Endte med kjemisk.. Har blødd siden forrige lørdag. Målte hcg til 8.8 i går. Syns jeg kjenner murring i venstre eggstokk, håper jeg går rett inn i normal syklus. Da blir det forhåpentligvis el i slutten av uken som kommer. Har hatt to - tre kjemiske tidligere som jeg har merket meg. En i 2015, en i 2017 og en i januar 2018. Ble ikke alle gode ting er tre, gir ikke opp helt enda.
 
Trodde jeg var lei av å vente på tr tidligere, men nå tar den ventinga kaka! Det er nå 8 uker og 2 dager siden utskraping, og tr har ennp ikke kommet! Godt jeg skal til gyn til uka for å kanskje finne ut litt mer av hvor jeg er i syklusen!

Hilsen utålmodig
 
Ble gravid igjen på andre eggløsning etter utskrapningen 9 april. Endte med kjemisk.. Har blødd siden forrige lørdag. Målte hcg til 8.8 i går. Syns jeg kjenner murring i venstre eggstokk, håper jeg går rett inn i normal syklus. Da blir det forhåpentligvis el i slutten av uken som kommer. Har hatt to - tre kjemiske tidligere som jeg har merket meg. En i 2015, en i 2017 og en i januar 2018. Ble ikke alle gode ting er tre, gir ikke opp helt enda.

Mye motgang stakar[emoji173]️ Godt du ikke gir opp ennå.
 
2 dpo, pp2 ette SA.
Denne gangen sa jeg ifra til mannen om at i dag er det mulig å lage lillebrøster, så vi la inn aksjene veldig godt denne pp. Skal se om det hjelper.
 
Pp1 etter ma :) er på CD 8 og venter på EL altmellom cd 14-20. Spent på når den kommer.
 
Back
Topp