Vi som mistet i APRIL 2018 men prøver igjen

Spennende dager fremover da[emoji173]️ jeg er 1 dpo i morgen.. kommer snikende rett bak deg[emoji5]Fikk lagt inn aksjene i går, kan holde det[emoji5] gjorde det i fjor sommer. Selv om jeg mistet, blir i det minste gravid da.
Er så spennende !!!!!!!! Jeg blir helt sprø av dette!!!!
 
Venter på TR, håper den kommer til helga! Slik at jeg får tatt Letrozol og prøvd igjen :)

Jeg tok letrozol denne pp. Har el av meg selv, men i følge gyn blir den bedre. Lykke til, håper du får spireliten i magen snart[emoji173]️
 
Sender baby støv til dere alle sammen[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Det MÅ bli baby nå!!!

Ja dette blir nok siste sommeren vi prøver å lage baby[emoji17] I juni er det 1 år siden jeg begynte å kartlegge syklusen med el tester 17 juli ble jeg gravid. Mistet i slutten av august. Det er mer redsel enn glede i denne prøvingen.
 
Ja dette blir nok siste sommeren vi prøver å lage baby[emoji17] I juni er det 1 år siden jeg begynte å kartlegge syklusen med el tester 17 juli ble jeg gravid. Mistet i slutten av august. Det er mer redsel enn glede i denne prøvingen.
Uffa meg... hvorfor slutter dere å prøve da?
 
Ja dette blir nok siste sommeren vi prøver å lage baby[emoji17] I juni er det 1 år siden jeg begynte å kartlegge syklusen med el tester 17 juli ble jeg gravid. Mistet i slutten av august. Det er mer redsel enn glede i denne prøvingen.
Ja, hvorfor er det siste sommer? Men tenker også å bruke siste høst, siste vinter og siste vår på prøving også? :) Enig i at hele prøving er mer skuffelse enn glede. Men det er fort glemt når man sitter med en positiv test.
 
Uffa meg... hvorfor slutter dere å prøve da?

På grunn av min alder. Er 40 år. Orker heller ikke gjennomgå flere aborter. Hatt to av dem på 6 mnd. Pluss flere kjemiske. Den siste ma en har vært fryktelig vanskelig. Er egentlig ikke helt på plass psykisk enda.
 
På grunn av min alder. Er 40 år. Orker heller ikke gjennomgå flere aborter. Hatt to av dem på 6 mnd. Pluss flere kjemiske. Den siste ma en har vært fryktelig vanskelig. Er egentlig ikke helt på plass psykisk enda.
Jeg skjønner :(
Utrolig trist å høre. Føler med dere :(
 
Fått svar på alle blodprøver i dag.
Påvist leiden mutasjon og lave nivåer av protein c. Men akkurat det siste kunne også skyldes at prøven ble tatt rett etter aborten så den skal tas på nytt om noen uker.
Har ikke fått svar på prøvene av fosteret ennå så håper de ikke er så langt unna.

Så leit å høre[emoji17] Men dette kan behandles forebyggende ved en graviditet ikke sant? Da er det i hvert fall håp for en ny liten en? Håper for deg[emoji173]️
 
Jeg tok letrozol denne pp. Har el av meg selv, men i følge gyn blir den bedre. Lykke til, håper du får spireliten i magen snart[emoji173]️

Takk det samme du [emoji173]️
Tar du Letrozol hver syklus eller annen hver?
Jeg må ta dobbel for å få EL og får bare ta annen hver syklus, så får bare prøvd annen hver syklus. Og det irriterer meg grønn.. prøvd i 1,5 år nu, så føler meg veldig klar for å bli gravid med spire så sitter!! [emoji23] nesten så jeg vurderer å teste trippeldose med Letrozol for å se om det blir super EL da [emoji106][emoji12]
 
Takk det samme du [emoji173]️
Tar du Letrozol hver syklus eller annen hver?
Jeg må ta dobbel for å få EL og får bare ta annen hver syklus, så får bare prøvd annen hver syklus. Og det irriterer meg grønn.. prøvd i 1,5 år nu, så føler meg veldig klar for å bli gravid med spire så sitter!! [emoji23] nesten så jeg vurderer å teste trippeldose med Letrozol for å se om det blir super EL da [emoji106][emoji12]

Har tatt annenhver syklus, pleid å bli gravid i pause syklusene. Om det er helt tilfeldig er ikke godt å si. Pleier å ta fra sd 3. Denne gangen har jeg nesten ikke merket el. Pleier merke el godt på letrozol, egentlig ellers også. Etter ma og utskrapningen har jeg ikke merket den så godt. Håper jeg har el da. Tenkte ta progesteron prøve om en uke. Forstår deg så godt, det er vanskelig nok å være prøver så lenge. Da må vi krysse alt vi har for fin eggløsning. Har du prøvd akupunktur?
 
Så leit å høre[emoji17] Men dette kan behandles forebyggende ved en graviditet ikke sant? Da er det i hvert fall håp for en ny liten en? Håper for deg[emoji173]️

Ja legen sendte med resept på albyl-e så det var godt :)
Krysser fingrene for snarlig fulltreffer for både deg og meg :)
[emoji173]️
 
Ja, ryker nok på en test i starten av beste uke ja, enda det er for tidlig:hilarious:
Jeg sliter sånn med å ikke få håp jeg. Jeg sitter å drømmer meg bort og tenker på hvordan jeg kommer til å føle meg om jeg får strek. Og så baller det på seg og jeg har overbevist meg selv om at jeg får strek. Skulle ønske det var lettere å tenke omvendt. Så blir gjerne ikke skuffelsen så stor
 
Back
Topp