Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer <3 Krysser det jeg kan for at denne sitter!Jeg mistet tidlig i april. Et uventet svangerskap som vi raskt ble vant med. Tankene , planene og drømmene rakk å bli etablerte før drømmen gikk i tusen knas. Kroppen er kom seg raskt til hektene. Jeg begynte å blø 9 april . Og 12 mai fikk jeg meg en overraskelse Vis vedlegget 258425
Helt uvirkelig og fryktelig skummelt. Håper det går veie. Denne gangen. Etter spontanaborten bestemte vi oss for at vi begge ønsket en til, men at det skulle skje så raskt hadde jeg aldri trodd
Gratulere så masse, så koselig morsomt at den satt så rasktJeg mistet tidlig i april. Et uventet svangerskap som vi raskt ble vant med. Tankene , planene og drømmene rakk å bli etablerte før drømmen gikk i tusen knas. Kroppen er kom seg raskt til hektene. Jeg begynte å blø 9 april . Og 12 mai fikk jeg meg en overraskelse Vis vedlegget 258425
Helt uvirkelig og fryktelig skummelt. Håper det går veie. Denne gangen. Etter spontanaborten bestemte vi oss for at vi begge ønsket en til, men at det skulle skje så raskt hadde jeg aldri trodd
Har du måttet gå slik i over TRE UKER?! Stakkars deg, det burde du gi tilbakemelding på, skulle ikke vært lov! Lykke til, klem til degJeg hører egentlig til her. Oppdaget MA for 3 uker siden, men fikk ikke time på ahus før på mandag. Så har satt cytotec idag. Andre MA på rad, så rimelig lei. Ingen barn fra før.
Gratulerer!!!! Så koselig.Jeg mistet tidlig i april. Et uventet svangerskap som vi raskt ble vant med. Tankene , planene og drømmene rakk å bli etablerte før drømmen gikk i tusen knas. Kroppen er kom seg raskt til hektene. Jeg begynte å blø 9 april . Og 12 mai fikk jeg meg en overraskelse Vis vedlegget 258425
Masse innbilte symptomer 2 DPO. Lover godtHvordan går det med dere jenter?
Om jeg ikke har regnet heltfeil, så er EL i dag, så vi får se..Hvordan går det med dere jenter?
Er 13 dpo i dag og negativ test. Forventer mensen i morgen kveld. Tror det blir pp7 på oss.Hvordan går det med dere jenter?
Venter og venter på tr. Trodde det skulle komme på 17. mai. Hadde en liten spotting kvelden 16. mai, og en litt større spotting utover dagen den 17. Da var jeg helt sikkert på at det kom. Det ga seg med en gang, og den 18. kom det tilbake på morgenen. Etter det har det ikke vært noen ting. Irriterende med den syklusen etter MA. Hvordan går det med deg?Hvordan går det med dere jenter?
Hvordan går det med dere jenter?
Masse innbilte symptomer 2 DPO. Lover godt
Hahaha lik som meg duTror jeg hadde el i helgen, aksjer er lagt og jeg vil allerede ta graviditetstest så dette blir noen lange uker!
Om jeg ikke har regnet heltfeil, så er EL i dag, så vi får se..