Vi som mistet i APRIL 2018 men prøver igjen

Gratulerer med dagen, alle sammen!
I dag tror jeg at tr kom, iallfall en liten blødning (akkurat 4 uker etter inngrepet) :) Håper alle har hatt en fin dag :D
 
Jeg mistet tidlig i april. Et uventet svangerskap som vi raskt ble vant med. Tankene , planene og drømmene rakk å bli etablerte før drømmen gikk i tusen knas. Kroppen er kom seg raskt til hektene. Jeg begynte å blø 9 april . Og 12 mai fikk jeg meg en overraskelse
IMG_1494.JPG


Helt uvirkelig og fryktelig skummelt. Håper det går veie. Denne gangen. Etter spontanaborten bestemte vi oss for at vi begge ønsket en til, men at det skulle skje så raskt hadde jeg aldri trodd
 
Jeg mistet tidlig i april. Et uventet svangerskap som vi raskt ble vant med. Tankene , planene og drømmene rakk å bli etablerte før drømmen gikk i tusen knas. Kroppen er kom seg raskt til hektene. Jeg begynte å blø 9 april . Og 12 mai fikk jeg meg en overraskelse Vis vedlegget 258425

Helt uvirkelig og fryktelig skummelt. Håper det går veie. Denne gangen. Etter spontanaborten bestemte vi oss for at vi begge ønsket en til, men at det skulle skje så raskt hadde jeg aldri trodd
Gratulerer <3 Krysser det jeg kan for at denne sitter! :)
 
Jeg mistet tidlig i april. Et uventet svangerskap som vi raskt ble vant med. Tankene , planene og drømmene rakk å bli etablerte før drømmen gikk i tusen knas. Kroppen er kom seg raskt til hektene. Jeg begynte å blø 9 april . Og 12 mai fikk jeg meg en overraskelse Vis vedlegget 258425

Helt uvirkelig og fryktelig skummelt. Håper det går veie. Denne gangen. Etter spontanaborten bestemte vi oss for at vi begge ønsket en til, men at det skulle skje så raskt hadde jeg aldri trodd
Gratulere så masse, så koselig :) morsomt at den satt så raskt :)
 
Jeg hører egentlig til her. Oppdaget MA for 3 uker siden, men fikk ikke time på ahus før på mandag. Så har satt cytotec idag. Andre MA på rad, så rimelig lei. Ingen barn fra før.

:)
Har du måttet gå slik i over TRE UKER?! Stakkars deg, det burde du gi tilbakemelding på, skulle ikke vært lov! :( Lykke til, klem til deg :Heartbigred
 
Var visst ikke tr som kom i går likevel. Var kun litt spotting. I dag har det ikke vært noe. Hvor blir det av? Lei av å vente :mad:
 
Jeg mistet tidlig i april. Et uventet svangerskap som vi raskt ble vant med. Tankene , planene og drømmene rakk å bli etablerte før drømmen gikk i tusen knas. Kroppen er kom seg raskt til hektene. Jeg begynte å blø 9 april . Og 12 mai fikk jeg meg en overraskelse Vis vedlegget 258425

Helt uvirkelig og fryktelig skummelt. Håper det går veie. Denne gangen. Etter spontanaborten bestemte vi oss for at vi begge ønsket en til, men at det skulle skje så raskt hadde jeg aldri trodd
Gratulerer!!!! Så koselig.
 
Tok en test nå og den er negativ. 10 dpo. Da er vel løpet kjørt for denne gangen.
 
Mistet i slutten av april. Min tredje kjemiske/SA siden vi begynte å prøve på nr 2 før 1,5 år siden.. sliter med å få EL av meg selv. Så går å håper at syklusen er i rute at TR kommer i løpet av neste helg så jeg kan starte på Letrozol igjen å kunne prøve igjen [emoji4]
 
Fått svar på alle blodprøver i dag.
Påvist leiden mutasjon og lave nivåer av protein c. Men akkurat det siste kunne også skyldes at prøven ble tatt rett etter aborten så den skal tas på nytt om noen uker.
Har ikke fått svar på prøvene av fosteret ennå så håper de ikke er så langt unna.
 
Hvordan går det med dere jenter?
Venter og venter på tr. Trodde det skulle komme på 17. mai. Hadde en liten spotting kvelden 16. mai, og en litt større spotting utover dagen den 17. Da var jeg helt sikkert på at det kom. Det ga seg med en gang, og den 18. kom det tilbake på morgenen. Etter det har det ikke vært noen ting. Irriterende med den syklusen etter MA. Hvordan går det med deg? :happy:
 
Tror jeg hadde el i helgen, aksjer er lagt og jeg vil allerede ta graviditetstest så dette blir noen lange uker! :hilarious:
 
Masse innbilte symptomer 2 DPO. Lover godt :hilarious::hilarious::hilarious::shifty::shifty::shifty:

Spennende dager fremover da[emoji173]️ jeg er 1 dpo i morgen.. kommer snikende rett bak deg[emoji5]Fikk lagt inn aksjene i går, kan holde det[emoji5] gjorde det i fjor sommer. Selv om jeg mistet, blir i det minste gravid da.
 
Back
Topp