Men han jeg går til er privat [emoji28]
Bytte privat? Jeg gikk til et par før jeg fant ei jeg trivdes med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men han jeg går til er privat [emoji28]
Bytte privat? Jeg gikk til et par før jeg fant ei jeg trivdes med..
Er det noen av dere PCOSere som svever i DPO-land for tiden? [emoji5]
Jeg vil tro du har hatt el i løpet av helgen. Stikkinger kan jo komme i dpo-land. Og el slim kan være sædresterNoen her som har fått el senere enn man skal etter otrivelle? Jeg tok otrivelle på fredag, og la inn aksjer hele helgen, men ikke i går (mandag). Jeg har hatt mye murringer siden søndag, i går kveld stakk det litt i venstre side ei stund på kvelden. I dag har jeg plutselig el slim (tror jeg vertfall)...? Skjønner ingenting - men gikk tidlig hjem fra jobb så vi skulle rekke å legge inn aksjer før barnehagehenting likevel [emoji28][emoji85] hvis det er elbi dag håper jeg ikke alt er ødelagt med at det ikke ble lagt inn aksjer i går..
Jeg vil tro du har hatt el i løpet av helgen. Stikkinger kan jo komme i dpo-land. Og el slim kan være sædrester
Tenker litt på dette selv i dag! De sier 36-48 timer etter at man setter sprøyten, men må det alltid skje?Noen her som har fått el senere enn man skal etter otrivelle? Jeg tok otrivelle på fredag, og la inn aksjer hele helgen, men ikke i går (mandag). Jeg har hatt mye murringer siden søndag, i går kveld stakk det litt i venstre side ei stund på kvelden. I dag har jeg plutselig el slim (tror jeg vertfall)...? Skjønner ingenting - men gikk tidlig hjem fra jobb så vi skulle rekke å legge inn aksjer før barnehagehenting likevel [emoji28][emoji85] hvis det er elbi dag håper jeg ikke alt er ødelagt med at det ikke ble lagt inn aksjer i går..
Tenker litt på dette selv i dag! De sier 36-48 timer etter at man setter sprøyten, men må det alltid skje?
Fikk beskjed av gyn om at det ikke var noen vits å holde på med EL-tester for min del nå, og jeg har ikke orket å tempe denne måneden Leser også på FF at tempen ikke alltid er til å stole på når man går på medisiner.
Må vel bare stole på legevitenskapen. Håper det blir EL for oss begge! [emoji173]️[emoji173]️
Lykke tilJa el tester er jo ikke vits etter sprøyta, dem viser jo bare falsk positiv [emoji85]
Her kommer jeg vertfall til å legge inn aksjer i kveld og i morgen også, bare så jeg er heeeelt sikker på at vi er dekt [emoji85][emoji23]
Når tok du sprøyta? Vi får krysse fingrene [emoji173]️
Lykke til
Jeg tok sprøyta i går formiddag, så da bør egget slippe i kveld eller i morgen... føler liksom ikke at jeg kjenner på kroppen at EL nærmer seg, vanligvis kan jeg det! Angrer på at jeg ikke tempet denne syklusen, åååh.
Mannen jobber seinvakt i kveld, men han har lovet at han ikke skal være for sliten når han kommer hjem, haha
Hvilken pp er dere kommet i?
Bikket 2,5 års prøving og totalt 3,5 års planlegging nå.. Drittlei! Begynner med sprøyter imorgen til mitt 4 (!!!!) IVF forsøk.. PCOS suger skikkelig.
Selv fikk jeg diagnosen for 3 år siden på papiret, men hatt det siden jeg var 12-13. Hadde kun 2 menstruasjoner som 12-åring før jeg så fikk sykluser på 300-400 dager. Og alltid slitt med flere av symptomene. Er 23 år nå.
Bikket 2,5 års prøving og totalt 3,5 års planlegging nå.. Drittlei! Begynner med sprøyter imorgen til mitt 4 (!!!!) IVF forsøk.. PCOS suger skikkelig.
Selv fikk jeg diagnosen for 3 år siden på papiret, men hatt det siden jeg var 12-13. Hadde kun 2 menstruasjoner som 12-åring før jeg så fikk sykluser på 300-400 dager. Og alltid slitt med flere av symptomene. Er 23 år nå.
Hei i dere Hvordan mistenkte dere at dere hadde PCOS?