Vi som har PCOS og er aktive prøvere

Gleder/gruer meg til testestart om 9 dager! [emoji85][emoji23]

Samme her! [emoji15] Er så sikker på at det klaffer denne PP at fallgruven er svæææært stor dersom negativ test [emoji85] Når begynner på å teste? Jeg er 5 DPO i dag.

Samme her! [emoji15] Er så sikker på at det klaffer denne PP at fallgruven er svæææært stor dersom negativ test [emoji85] Når begynner på å teste? Jeg er 5 DPO i dag.

Ja jeg har også en sånn følelse, sikkert fordi det er første pp med medisinsk hjelp og gyn var sååå positiv [emoji23] blir megaskuffa hvis det ikke klaffer.. [emoji849]
Jeg tok ovitrelle på fredag, og må vente 10 dager før jeg kan stole på en graviditetstest[emoji102]! Men tipper eg begynner på dag 8 for å følge med på når sprøyta går ut av systemet [emoji28] duda?

Ja jeg har også en sånn følelse, sikkert fordi det er første pp med medisinsk hjelp og gyn var sååå positiv [emoji23] blir megaskuffa hvis det ikke klaffer.. [emoji849]
Jeg tok ovitrelle på fredag, og må vente 10 dager før jeg kan stole på en graviditetstest[emoji102]! Men tipper eg begynner på dag 8 for å følge med på når sprøyta går ut av systemet [emoji28] duda?

Jeg tenker jeg skal prøve å holde meg i skinnet til IKM som er 1.november. Selvom jeg allerede tok en test I DAG [emoji23] Dvs. at jeg skal vente i 10 langer dager frem til testing.... [emoji42]

Jeg tenker jeg skal prøve å holde meg i skinnet til IKM som er 1.november. Selvom jeg allerede tok en test I DAG [emoji23] Dvs. at jeg skal vente i 10 langer dager frem til testing.... [emoji42]

Det blir 1 november som bli offisiell teststart for meg også da jeg kommer hjem fra jobbkonferanse kvelden 31 oktober ;-) så da kan vi vente spent sammen!

[emoji17] Hvordan merker du at du ikke har EL? Sikkert dumt spørsmål.

Tester etter el + temper. Kan også få positiv el test men så slipper ikke egget og det merker jeg ved å se på tempen, + at syklusene blir lenger og på utfloden...

Det blir 1 november som bli offisiell teststart for meg også da jeg kommer hjem fra jobbkonferanse kvelden 31 oktober ;-) så da kan vi vente spent sammen!

Enda mer spennende når en har andre å teste med samme dag [emoji2] Men er mest spent på om jeg klarer å holde meg til 1.nov jeg da [emoji85]

Enda mer spennende når en har andre å teste med samme dag [emoji2] Men er mest spent på om jeg klarer å holde meg til 1.nov jeg da [emoji85]

Haha ja jeg kommer som dagt til å begynne før, for å se når ovitrelle går ut av systemet - men fra 1.11 skal jeg kunne stole på testen [emoji87][emoji28]

Enkel stimulering med Letrozol fungerte for meg :D Var hos gyn og der var et stooort og fint egg der! Tok Ovitrelle i dag morges, så nå skal det legges aksjer i kveld, i morgen og onsdag, hahaha.

Blir to spennende uker! Gyn bekreftet også at jeg får ny Ovitrelle neste runde hvis det ikke klaffer nå, så jeg kjenner at jeg har håpet akkurat nå.

Enkel stimulering med Letrozol fungerte for meg :D Var hos gyn og der var et stooort og fint egg der! Tok Ovitrelle i dag morges, så nå skal det legges aksjer i kveld, i morgen og onsdag, hahaha.

Blir to spennende uker! Gyn bekreftet også at jeg får ny Ovitrelle neste runde hvis det ikke klaffer nå, så jeg kjenner at jeg har håpet akkurat nå.

Masse lykke til! Happy humping [emoji2]

Fikk diagnosen i mars etter 13 mnd med prøving. Dette var på utredning på Hausken, siden vi vurderte å få hjelp til å bli gravide. Jeg ble jo ikke sjokkert at det var noe slikt siden jeg både er ung, har en normal BMI og er fysisk aktiv. Mannen er det ikke noe gale med.
Hadde et mislykket IVF forsøk i mai. Ble gravid nå i september for første gang, men endte i abort 4+4. Vi med pcos har visst også økt risiko for dette dessverre. Jeg personlig har slitt ganske mye psykisk når jeg startet det andre forsøket (før dette også, men det var da det økte på).
Men ingenting er umulig, kanskje man bare trenger litt hjelp:happy:

Hei.
Jeg sluttet på hormonell prevensjon for 8 mnd siden, og etter noen måneder begynte jeg å trene, og spise sunnere. Den siste måneden har jeg spist mye sunnere, samt trent mer. Likevel har jeg i flere måneder hatt gradvis vektøkning, og masse kviser, noe jeg vanligvis ikke har. Jeg er hva man kan kalle normalvektig. Men jeg forstår ikke hvorfor jeg går opp i vekt, og plutselig fått masse kviser.
Grunnen til at jeg ikke har hatt pco/pcos i tankene tidligere, er at jeg har en superstabil syklus. Kan det være pcos likevel?!

Åh denne ovitrellesprøyta var ikke så gøy likevel [emoji23] nå kan jeg jo ikke teste etter noe!

Tok sprøyta på fredag, etter gu på torsdag, la inn aksjer fredag kveld, lørdag morgen og kveld pluss søndag. Jeg har ikke merket noe til el-slim noe jeg tror jeg pleier å ha ved de få eggløsningene jeg har selv. Livmortappen har vært myk og åpen siden lørdag..
Har generelt bare hatt murringer og litt stikkinger (og ømt nedentil etter mer sex enn en stakkars småbarnsmamma er vant til[emoji23]). I dag har luktesansen vært helt vill, og masse murringer men jeg stoler jo ikke på noe pga av sprøyta. Dette blir lange dager altså [emoji85][emoji849]

Sorry for mye rar info og egentlig ingen spørsmål - men om noen har tanker så kom med dem [emoji23] #stressa

Hva skal til for å få ovitrelle mon tro? Det har aldri vært et tema hos gyn

Bare min gyn som ikke vil gi noe annet en Metformin? Er så lei av at det aldri klaffer.

Bare min gyn som ikke vil gi noe annet en Metformin? Er så lei av at det aldri klaffer.

Min også, så jeg gikk privat mens vi ventet på IVF og fikk både letrozol, ovitrelle og menopur (sprøyter).

Back
Topp