Uke 44? [emoji4] veldig spennende!
Ja, uke 44 [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uke 44? [emoji4] veldig spennende!
Ja, uke 44 [emoji2]
Gleder/gruer meg til testestart om 9 dager! [emoji85][emoji23]
Samme her! [emoji15] Er så sikker på at det klaffer denne PP at fallgruven er svæææært stor dersom negativ test [emoji85] Når begynner på å teste? Jeg er 5 DPO i dag.
Ja jeg har også en sånn følelse, sikkert fordi det er første pp med medisinsk hjelp og gyn var sååå positiv [emoji23] blir megaskuffa hvis det ikke klaffer.. [emoji849]
Jeg tok ovitrelle på fredag, og må vente 10 dager før jeg kan stole på en graviditetstest[emoji102]! Men tipper eg begynner på dag 8 for å følge med på når sprøyta går ut av systemet [emoji28] duda?
Jeg tenker jeg skal prøve å holde meg i skinnet til IKM som er 1.november. Selvom jeg allerede tok en test I DAG [emoji23] Dvs. at jeg skal vente i 10 langer dager frem til testing.... [emoji42]
[emoji17] Hvordan merker du at du ikke har EL? Sikkert dumt spørsmål.
Det blir 1 november som bli offisiell teststart for meg også da jeg kommer hjem fra jobbkonferanse kvelden 31 oktober ;-) så da kan vi vente spent sammen!
Enda mer spennende når en har andre å teste med samme dag [emoji2] Men er mest spent på om jeg klarer å holde meg til 1.nov jeg da [emoji85]
Enkel stimulering med Letrozol fungerte for meg Var hos gyn og der var et stooort og fint egg der! Tok Ovitrelle i dag morges, så nå skal det legges aksjer i kveld, i morgen og onsdag, hahaha.
Blir to spennende uker! Gyn bekreftet også at jeg får ny Ovitrelle neste runde hvis det ikke klaffer nå, så jeg kjenner at jeg har håpet akkurat nå.
Hva skal til for å få ovitrelle mon tro? Det har aldri vært et tema hos gyn
Ja, får ta det opp med henneDen kickstarter egglsøninga [emoji4] jeg hadde spurt gyn! [emoji4]
Bare min gyn som ikke vil gi noe annet en Metformin? Er så lei av at det aldri klaffer.
Min også, så jeg gikk privat mens vi ventet på IVF og fikk både letrozol, ovitrelle og menopur (sprøyter).