Ja, det tærer godt på tålmodigheten! Det går hovedsaklig på bmi, offgyn skal ha meg ned på 33 før hun gjør noe. Privgyn så litt mer gjennom fingrene på det, pluss jeg trekte fra to-tre kg. Har kun hatt et besøk hos privat, i starten av mars kår jeg fikk utskrevet letrozol. Må er dessverre klinikken lagt ned, så jeg må evt finne ny. Jeg har fire runder til med letrozol, så jeg hååååper jeg har klart de siste kg før de er tatt. Da kan jeg evt få ny resept hos offgyn, samtidig som hun sender henvisning til IVF. Det vil si, jeg vil egentlig ikke tilbake til henne, unnskyld språket men hun er et hespetre. Det sitter langt inne å snakke sånn om andre, men jeg har ikke god erfaring med henne. Men jeg vet ikke hvordan man bytter, eller om det i det hele tatt er mulig. Så jeg håper jeg blir gravid, får time hos fastlege og hun henviser meg til hvem som helst andre, selv om det betyr flere timers reise.
Usikker på om fastlege skriver ut provera, hun gjorde det ikke til meg. Jeg fikk henvisning til offgyn, og fikk provera der, men jeg tror fastlegen min har fornyet resepten iallefall.