Mais er egentlig «fy fy», men jeg spiser det selvBlomkål, brokkoli, purre, løk, hvitløk, chili og mais stort sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mais er egentlig «fy fy», men jeg spiser det selvBlomkål, brokkoli, purre, løk, hvitløk, chili og mais stort sett
Mais er egentlig «fy fy», men jeg spiser det selv
VetJeg vet, men det er så utrolig godt [emoji7][emoji39]
Nei, den har jeg ikke prøvd, men skal jammen prøve! Jeg må leve litt mer moderat lavkarbo nå fremover siden jeg er gravid men ønsker å legge på meg minst mulig og minske muligheten for svangerskapsdiabetes!Jeg lagde en lavkarbo pizza i dag og den var utrolig god
Hadde litt for mye chili i, men men Godt med rømme da
Har du forsøkt denne?
Som fyll valgte jeg å blande tomatpuré, chili, hvitløk, hvitløkskrydder, chiikrydder og pepper. (pluss vann da)
Så hadde jeg på cheddar, kjøttdeig og pepperoni Ble kjempe godt!
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43908
Nei, den har jeg ikke prøvd, men skal jammen prøve! Jeg må leve litt mer moderat lavkarbo nå fremover siden jeg er gravid men ønsker å legge på meg minst mulig og minske muligheten for svangerskapsdiabetes!
Hopper inn her jeg også
Fikk PCO i oktober 2013 og sliter med forferdelig lange sykluser..
Har ikke helt forstått forskjellen på PCO og PCOS enda
Hopper inn her jeg også
Fikk PCO i oktober 2013 og sliter med forferdelig lange sykluser..
Har ikke helt forstått forskjellen på PCO og PCOS enda
Er nå på dag 78 i syklusen og begynner å bli rimelig lei..
Er nå på dag 78 i syklusen og begynner å bli rimelig lei..
Ja, startet på de 1. Mars, var litt skøv til å huske de den første uka men har nå tatt de hver dag i 14 dager ca. Merker ingen ting endaForsøkt Vitex? Den er billig og skal ha god effekt på PCO og PCOS
Ja, startet på de 1. Mars, var litt skøv til å huske de den første uka men har nå tatt de hver dag i 14 dager ca. Merker ingen ting enda